| 補打--超不爽 |
早上....嚴厲的寒風吹得我發冷XD
早會+早讀""沒有特別
ENG""我的WB呢?!...
CL""唔似測驗既測驗...D人狂問...我自己都做唔到
有D人離譜到出位抄= =!!
自己要溫架!!不爽呢!!
仲要用左成個小息...
返到房無幾耐就要上堂= =
GEOG""就快要QUIZ...仲係無心機聽..囧
ENRI""更加無心情
LUNCH""傾計+800字MUS讀書報告
PTH""太悶了!!
MUS""再度發掘我們班的唱歌新星[[M濂]]
KM話佢唱得好好=]
秦寶寶彈電結他都彈得超好...
原來我地班既MUS人係好多架!!
ECON""得屎閒聽果條友講野!!
放學去左B班搵尹少
等左N世...佢黎到就落去買左D野食
跟住行左去區場!!遲左2個字!!
扮大牌...講笑XDD
我咁難得黎為左見黎SIR
點知佢唔黎...超唔開心!!><
跑150行50..*6
抖左陣...再跑50行150*6
輕鬆!!哈哈...TING2將自己包到成隻粽咁=口=
跟住成班友返龜...最尾車上得返我一個><
點解我唔住係嘉福呢?!
返到HOME""唔記得今日阿媽生日= =
唔記得返黎同佢食飯...成家人都好嬲咁!!
最大個阿哥走之前仲唔解LOCK電腦
搞到我無得玩
又廢事阻住第2個阿哥玩!!
無打日記超難過..訓左好耐先訓著!!不爽!!
|
| 刊登時間:2007-12-01 08:24 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|