| 無題 |
尋日無打日記TIM= =
尋日早上就去左排劇...
之後都無咩特別=]
今早好遲返學校!!
易讀唔洗默書...超正=]
但溫左好耐...唉
ENG""沒什麼特別
CL""匯報市場調查
第2組真係打橫黎講= =!!死兜
GEOG""唔知要QUIZ= =死左!!
ENRI""係到傾計...
傾傾下唔想上堂...專登去飲水!!
行左條漫長既路XDD
LUNCH""做功課!!
PTH""馬老狗又再說廢話!!
MUS""一開始同人傾計..!!
我係好純潔...但人人都有瑕疵架!!
邪念我有...但不多XDD
我地個劇真係幾長!!好成功
仲未做完XDD!!
ECON""個死人MISS無得惡架啦!!
TEXT 9/20..超XYZ!!
放學返龜!!.....又係唔去MATHS果邊XD
|
| 刊登時間:2007-12-10 05:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|