2007 年 12 月 10 日  星期一


無題

尋日無打日記TIM= =

尋日早上就去左排劇...

之後都無咩特別=]

今早好遲返學校!!

易讀唔洗默書...超正=]

但溫左好耐...唉

ENG""沒什麼特別

CL""匯報市場調查

第2組真係打橫黎講= =!!死兜

GEOG""唔知要QUIZ= =死左!!

ENRI""係到傾計...

傾傾下唔想上堂...專登去飲水!!

行左條漫長既路XDD

LUNCH""做功課!!

PTH""馬老狗又再說廢話!!

MUS""一開始同人傾計..!!

我係好純潔...但人人都有瑕疵架!!

邪念我有...但不多XDD

我地個劇真係幾長!!好成功

仲未做完XDD!!

ECON""個死人MISS無得惡架啦!!

TEXT 9/20..超XYZ!!

放學返龜!!.....又係唔去MATHS果邊XD

刊登時間:2007-12-10 05:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單