2007 年 12 月 11 日  星期二


無題

今日早上返學...要帶住件死人校褸

真是不太爽呢!!

英文堂""沒什麼特別呢!!...

第2堂""就落去影班相!!

影果時真係GAG..都未準備好= =

PTH""空堂...爽爆!!做功課

CHIS""上完堂..我只想爬係到!!= =

MATHS""B班影班相..上少好多

不停做數!!

返到黎俾人串!!哈哈...I DON'T CARE

LUNCH""做功課!!

CHIN""又沒有特別...教實用文= =

ENGLIT""不想上了!!

放學""諗住影相...社!!

等左半個中先話延期

英文補習..去左半個中就放學

但都好難捱...跟住去左M記

男女比例超大...

最終係得返我1個男仔...有5個女仔!!

返龜...真係陪左佢地癲左成日= =

刊登時間:2007-12-11 08:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單