| 無題 |
今日早上返學...要帶住件死人校褸
真是不太爽呢!!
英文堂""沒什麼特別呢!!...
第2堂""就落去影班相!!
影果時真係GAG..都未準備好= =
PTH""空堂...爽爆!!做功課
CHIS""上完堂..我只想爬係到!!= =
MATHS""B班影班相..上少好多
不停做數!!
返到黎俾人串!!哈哈...I DON'T CARE
LUNCH""做功課!!
CHIN""又沒有特別...教實用文= =
ENGLIT""不想上了!!
放學""諗住影相...社!!
等左半個中先話延期
英文補習..去左半個中就放學
但都好難捱...跟住去左M記
男女比例超大...
最終係得返我1個男仔...有5個女仔!!
返龜...真係陪左佢地癲左成日= =
|
| 刊登時間:2007-12-11 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|