| 又是不爽的星期5 |
今早上學...拎住HIST NOTE
但係完全集中唔到
TEXT...錯很多我懂的問題
又是不懂英文關係= =!!
英文""MISS TO發惡!!><
MATHS""愈來愈憎甄XX!!仆街!!
嘈咩住哂...我寧願去MISS 朱果班都唔想俾你教!!
PHY""派卷...假如10分滿分...我僅僅合格!!
但是10分才合格= =!!
LUNCH落去打波=]...
心情好了些少!!
HIST""沒有特別..就教完英文NOTE!
PE""體能...真係屈機...
跑9分中...人人都慢左
我1998M...上年我試過27XX M= =
都唔知D咩野死人天氣= =!!
放學""飛的去TKP..FRIENDLY=]
第一局"到SET POINT先俾我打= =
掂都無掂就完左
第二局"叫我打後2= =...超唔慣
好快換左出黎!!
第三局"打中間...火到滾...發洩!!
期間有個女仔拎左枝水俾劉良...噗
原來係佢家姐= =!!幾好樣XDD
走人 WIF 劉良,劉星,傻謙!!
明天要去看男甲4強!!
希望他們羸...打精英賽=]
+OIL+OIL+OIL呀!!
|
| 刊登時間:2007-12-07 08:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|