2007 年 12 月 7 日  星期五


又是不爽的星期5

今早上學...拎住HIST NOTE

但係完全集中唔到

TEXT...錯很多我懂的問題

又是不懂英文關係= =!!

英文""MISS TO發惡!!><

MATHS""愈來愈憎甄XX!!仆街!!

嘈咩住哂...我寧願去MISS 朱果班都唔想俾你教!!

PHY""派卷...假如10分滿分...我僅僅合格!!

但是10分才合格= =!!

LUNCH落去打波=]...

心情好了些少!!

HIST""沒有特別..就教完英文NOTE!

PE""體能...真係屈機...

跑9分中...人人都慢左

我1998M...上年我試過27XX M= =

都唔知D咩野死人天氣= =!!

放學""飛的去TKP..FRIENDLY=]

第一局"到SET POINT先俾我打= =

掂都無掂就完左

第二局"叫我打後2= =...超唔慣

好快換左出黎!!

第三局"打中間...火到滾...發洩!!

期間有個女仔拎左枝水俾劉良...噗

原來係佢家姐= =!!幾好樣XDD

走人 WIF 劉良,劉星,傻謙!!

明天要去看男甲4強!!

希望他們羸...打精英賽=]

+OIL+OIL+OIL呀!!

刊登時間:2007-12-07 08:05 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單