| 練波 |
今日4點半返左去練波...
返到果時仲未練得...女仔練緊...!!
阿妹特別出眾...著LMST既波3黎...=0=
跟住我地男仔練波...男丙得3個...跟住有4個
因為MARTIN好遲先返到...無人通知
熱身...跟住開波...打大鎚....打2.5...打後2
咩位都要打=0=
跟住打埋快攻...跟住做埋D體能...
跟住散球...跟住跑圈
男丙唔洗...聽日青少盃第2場!!
++++++++OIL呀!!
|
| 刊登時間:2007-07-18 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | ... | 376 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|