2007 年 7 月 18 日  星期三


練波

今日4點半返左去練波...

返到果時仲未練得...女仔練緊...!!

阿妹特別出眾...著LMST既波3黎...=0=

跟住我地男仔練波...男丙得3個...跟住有4個

因為MARTIN好遲先返到...無人通知

熱身...跟住開波...打大鎚....打2.5...打後2

咩位都要打=0=

跟住打埋快攻...跟住做埋D體能...

跟住散球...跟住跑圈

男丙唔洗...聽日青少盃第2場!!

++++++++OIL呀!!

刊登時間:2007-07-18 09:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單