2007 年 7 月 17 日  星期二


傷感

今日下晝去做GYM...

搭小巴時聽到一個伯伯同佢個孫講野!!

唔知點解我覺得有D好莫名奇妙既感覺...?!

可能我未見過爺爺同公公=0=!!

去到做GYM...欄王挑戰400KG...唔得...得380KG...

勁野!!我先240KG=0=!!

今日我都爆左無機啦!!都係做腳!!

做完GYM就走...搭小巴走!!

唔去區場...!!辛苦!!

或者我同某人都係...

今日仲俾明俊,余寶,大何詩雅佢地玩!!唉...

刊登時間:2007-07-17 05:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Rsqz
暱稱: RayTin-RT
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
TEST2
TEST1
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單