橘慶太 - 道標PV

2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


2006-07-14

10點幾比雞姐個tel叫醒左..之後就玩電腦...

到3點幾到,就同呀嬌落左去..我幫我細佬買書..搞左都OK耐--仲好重...
之後撞到SOSO同CICI,,傾左好耐..好得人驚呀佢地講D野...

其1-----
有個女仔,一直都冇FD,又冇屋企人咁,SO冇人會連絡佢....
之後有1日無啦啦有個人留左張卡比佢,留響佢HOME..就話:「你今日著件黃色3著得好靚呀!」
咁佢就好驚啦
之後呢,日日都好似今日咁
有1日啦喎...果個人TEL留言比佢
又唔知講咩咁啦....
佢就好驚..SO搬左屋,換晒電話咁啦
之後,又有個留言,話「點都好,我都會搵到你..唔會放棄你架!」
又有1日,佢番到黎,發覺佢HOME貼左勁多佢既相
佢就緊係勁驚啦

原來,係佢自己扮晒男仔聲,留言比自己..又自己貼晒D相響自己HOME...人格分裂喎...
---------
真係勁得人驚....果下嚇死我..=口= 好想睇下段片,但係唔夠薑.....邊個HOME可以比我睇仲有陪我睇架??!!!

之後番HOME沖涼,熱死我..沖沖下我細佬拍門..=..=唉..又冇帶KEY..之後仲話我「你E家響邊呀?做咩唔響HOME架?」搞到我又鬧番佢...
我自問都對佢幾好呀..不過我地既關係真係每況愈下...日日都嘈一嘈先安落..不過有時又好似冇咩野咁樣...=V=

--------------------------------
果個死人X志平,姦左小龍女呀佢!!!!!!!!!!!!!!人渣人渣人渣...中意人都唔駛咁呀???仲要搞到小龍女誤會左楊過...果下真係....勁想X交叉Z佢...
唔知做咩..覺得D劇情去得好快,,咁快小龍女就比人姦左...第5集咋喎...=00=

2006-07-14 11:42 PM FINISH`
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


2006-07-13

歡送會事宜--
日期:7月17日(星期1)
時間:上午11時30分至(不明)
地點:SCHOOL 406室
-----------------
有關食物,我們會向大快活訂購..
食物如下--

有心者,當日可自備食物分享!!!=V='
飲品由遲交錢者付責[成龍會通知你-00-]
 
禮物:請大家於星期1前交給我!!!!!!!!!!!!!!
GAMES:已決定,希望大家會ENJOY!
表現節目:大家可自由發揮,但要通知我/成龍..
 
PS:準備者,請於11時回到406,多謝合作!

2006-07-13 09:20 PM FINISH`
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


2006-07-12

今日係我地中4既結業禮..番到去..響CANTEEN等啦..

之後上左去406..派相喎..=0=之後就去左禮堂啦..到我地班講...講完成班都O晒咀...原因係咩???CT既自然明白--之後MS同呀SIR上左台,成龍同2BO就上去送花'哈哈'好搞野!!!!!!

番到課室,冇人理我,好可憐..T^T之後同呀SIR,MS影相;哈哈-----唔知講咩好*

放學拉左MS CH0,CHEM SIR同埋大鴻影相,下次補課我要同MANG0影!!!!!

好中意E張'XDDDDD     THX晒呀潤!!!

個PS搵唔番..用小畫家整'XDD 個SIZE仲係要CAP出黎既'XD

-----------------------------------------------------------------------
http://hk.myblog.yahoo.com/wawakwai
大家上去睇下啦!!!!

2006-07-12 03:27 PM FINISH`
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


2006-07-10

明白到..我們要把握時間...

愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都己變歷史

我想我下定決心了!

2006-07-10 06:54 PM FINISH`
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天


側田 - 感動

人浮遊在世不止自己 才令我一生好奇
尋求被愛的滋味 終於碰到你
全賴你 我先欣賞自己 權力與金錢怎麼可媲美
誰攔截也擋不住 我在行近你

如何能讓我觸動你 如何描述可感動到你
要與你抱擁相戀一世紀 從來沒在乎你美與不美

是永不更改 我願意給你愛 風霜都替你遮蓋
你會看清楚 和了解我 未被人潮掩蓋
若你不安心 我做你的浮台 沖不散對你的愛
世界有色彩 憑這點愛 可否捉緊我齊齊來跨過 小障礙

誰願意作假討好大家 情願兩口子喝茶
平凡地並肩生活 比一切優雅
難道愛簡單都不能嗎 難道我感情要給規管嗎
從前沒你的生命 似靈魂腐化

如何能讓我感動你 明明沉睡都可望到你
到老了也許通通不記起 能同偕白頭我太有福氣

願永不更改 每日獻給你愛 風霜都替你遮蓋
你會看清楚 和了解我 未被人潮掩蓋
若你不安心 我做你的浮台 沖不散對你的愛
世界有色彩 憑這點愛 雙手一觸碰 問你愛不愛
-----------------------------------------------------------
我不嬲都好中意側田,因為佢D歌真係好掂呀!
E手歌,我真係第1耳聽到就好中意!!唔止好有FEEL..仲有好好好聽!!XD歌詞都好正!!!!

講番今日,,我7點44留到SCHOOL..佢地2個MS都未到..岩岩響我後面..等左好耐,,先上得105..之後上左圖書館啦..拎D機同埋個帶..之後我地ACC果D就做啦...做做做..做到9點幾..D人開始番黎..開始嘈啦...果下我真係好想發皮4囉...我都唔明既,..講左幾多次唔好嘈呀??仲嘈??見到我地做緊LIST架啦..有冇搞錯呀!!!!你地做緊果時有人咁嘈..嘈到你聽都聽唔到.,,你會點呀??知識唔識點諗下人地感受架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

大鴻未到,之後大LOK打比佢..[比我驚死]佢仲訓緊喎...係咪想死呀..-..-

到10點..我地4個就去補ACC啦..點知IP SIR遲到..等左佢好耐..之後去左104補啦..我真係覺得佢好掂呀!!!!!!!!!!!!!!!佢教得勁明呀!!!!今日教果D FINAL ACCOUNT..明晒..-..-原來係咁諗既...

1點幾先放,番番去105..佢地又話放啦..之後唔知邊個話落CANTEEN傾...我落到去D人就走啦..咁算點呀??我琴日打晒比D人,MSN晒D人叫佢地交錢/留響樹有野講..姐係冇用架啦...[有D係唔通,通知唔到..E個係我既問題..]唉..點搞呀家下!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

------------------------------------------------
原來我講野比呀A聽,呀A可以有能力同番呀B講番D佢理解錯既野...點解A要講我講比佢知既野講比B聽??真係.............有種比人出賣既感覺囉..

2006-07-10 04:05 PM FINISH`
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]