人浮遊在世不止自己 才令我一生好奇
尋求被愛的滋味 終於碰到你
全賴你 我先欣賞自己 權力與金錢怎麼可媲美
誰攔截也擋不住 我在行近你
如何能讓我觸動你 如何描述可感動到你
要與你抱擁相戀一世紀 從來沒在乎你美與不美
是永不更改 我願意給你愛 風霜都替你遮蓋
你會看清楚 和了解我 未被人潮掩蓋
若你不安心 我做你的浮台 沖不散對你的愛
世界有色彩 憑這點愛 可否捉緊我齊齊來跨過 小障礙
誰願意作假討好大家 情願兩口子喝茶
平凡地並肩生活 比一切優雅
難道愛簡單都不能嗎 難道我感情要給規管嗎
從前沒你的生命 似靈魂腐化
如何能讓我感動你 明明沉睡都可望到你
到老了也許通通不記起 能同偕白頭我太有福氣
願永不更改 每日獻給你愛 風霜都替你遮蓋
你會看清楚 和了解我 未被人潮掩蓋
若你不安心 我做你的浮台 沖不散對你的愛
世界有色彩 憑這點愛 雙手一觸碰 問你愛不愛
-----------------------------------------------------------
我不嬲都好中意側田,因為佢D歌真係好掂呀!
E手歌,我真係第1耳聽到就好中意!!唔止好有FEEL..仲有好好好聽!!XD歌詞都好正!!!!
講番今日,,我7點44留到SCHOOL..佢地2個MS都未到..岩岩響我後面..等左好耐,,先上得105..之後上左圖書館啦..拎D機同埋個帶..之後我地ACC果D就做啦...做做做..做到9點幾..D人開始番黎..開始嘈啦...果下我真係好想發皮4囉...我都唔明既,..講左幾多次唔好嘈呀??仲嘈??見到我地做緊LIST架啦..有冇搞錯呀!!!!你地做緊果時有人咁嘈..嘈到你聽都聽唔到.,,你會點呀??知識唔識點諗下人地感受架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
大鴻未到,之後大LOK打比佢..[比我驚死]佢仲訓緊喎...係咪想死呀..-..-
到10點..我地4個就去補ACC啦..點知IP SIR遲到..等左佢好耐..之後去左104補啦..我真係覺得佢好掂呀!!!!!!!!!!!!!!!佢教得勁明呀!!!!今日教果D FINAL ACCOUNT..明晒..-..-原來係咁諗既...
1點幾先放,番番去105..佢地又話放啦..之後唔知邊個話落CANTEEN傾...我落到去D人就走啦..咁算點呀??我琴日打晒比D人,MSN晒D人叫佢地交錢/留響樹有野講..姐係冇用架啦...[有D係唔通,通知唔到..E個係我既問題..]唉..點搞呀家下!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------------------------------------------------
原來我講野比呀A聽,呀A可以有能力同番呀B講番D佢理解錯既野...點解A要講我講比佢知既野講比B聽??真係.............有種比人出賣既感覺囉.. |