橘慶太 - 道標PV

2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


補ACC'

今日要補acc喎..本身我以為9點開始..搞到8點就起左身啦--搞掂晒D野..諗住出門之際..就諗「好似係9:30喎..」睇番本DAY BOOK..原來真係..=口=[死白痴]
之後玩左半粒中電腦..9點出門..番到去..得排云1個..-0-MS仲要未番喎...下次唔咁早番啦!

等左都OK耐..去左301上..個冷氣好凍...好似換左冷氣..先進左咁樣..有埋個制比MS搞..

開始上堂..係acc既新ms..叫做MS SUN....之後講Provision for depreciation..佢教得真係幾好...起碼我唔想訓先啦..之後就開始講past paper...
到12:40放食飯..去左豆漿樹食啦..都ok喎..
番番去...1:30..等左一陣..入番去..講error啦...明呀都..都係講past paper..佢話操past paper好緊要..不過..我地之前係1條都未做過,..-..-  error以前我覺得好難..不過..e家做做下覺得都幾easy....係睇到成大段eng唔想睇姐...

補到5點中,,,我真係未試過補咁耐..-口- 出到門口..突然發覺個肚腩比平時大左2倍..果下好驚喎...都唔知咩事..今蕉都冇事架..無啦啦大左咁搞野??
番到home...去完toilet開細..個肚腩就細番..-..- 駛唔駛咁得人驚..

 

e家好攰-----------

2006-07-20 06:18 PM FINISH`
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


2006-07-20

E家要出去補ACC啦..

唔知補到幾點呢???[各位唔駛掛住我!!XD]

2006-07-20 09:00 AM FINISH`
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


2006-07-18

CHEM SIR生日快樂!!!!!!!!

今日12點幾先起身...食完野,就玩電腦..我覺得自己好浪費時間....SO打左個功課表出黎..打打下先發覺..我唔知ACC有咩做..好似冇野做..

 

中文:
1期[07/08交]
-500字讀後感 
-報紙+150讀後感x3 
-BK4下《論仁》論語(P.8.6-8.9)
2期[28/08交]
- 500字讀後感 
-BK4下(P.9.5-9.22) 
-實用文工作坊(P.1-8)[原稿紙]
ENGLISH:
[25/07交]
-Second draft 
-TV news x8 
-15sents of doing summer jobs 
-20sents of [some common...] WS 
-Dictation [some common...] WS
[07/08交]
-Composition 250 words 
-Dictation
[08/08交]
-TV news x8 
-Dictation
[15/08,16/08交]
-Second draft
-TV news x5 
-Dictation
[01/09交]
-TV news x8 
-BK report 200 words

MATHS:
-2006 Past Paper Paper1
-2006 Past Paper Paper2  
-2in1 [Ch.7-11, 21]  
-Coordinate geornetry WS  
PHYSICS:
[27/07交]
-BK1A: Ch.1-P.30-Q4 
            
Ch.2-P.54-Q5
            Ch.3-P.78-Q8
-BK1B: Ch.5-P.69-Q9
            Ch.6-P.131-Q9 
            Ch.7-P.169-Q4
            Ch.8-P.208-Q8, 9
-BK1C: Ch.9-P.30-Q6
CHEMISTRY:
WSx5
BIOLOGY:
[10/08交]-MC 
              
-Past Paper

之後就係咁包書..包左幾本..好攰..-..-4點幾..就約左呀嬌出去借書...出到去..搵書..好難搵呀,,-..-搵完果2本中文書...就響樹睇煮野食既書..[我的最愛XDDD]睇左幾本日本野,,,就睇下D意粉點整...因為星期6我HOME開PAPTY..我緊係要幫手..我果日想整好多野食..希望成功!!XD
好想整蛋糕呀!
之後就搵ENG書..搵左本...DANNY唔知咩..係作BOY果個人作既...EASY過BOY好多..

搞掂,就出左去..果時成7點啦..加上岩岩睇左D野食既書..好肚餓..出左去..食左少少野就番HOME LU..

---------------------------------
我唔可以再咁浪費時間啦--7月要做晒D HW...8月點都要開始溫書!!!!
呀媽今日係咁提我[20070808]..會考放榜...我要努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-07-18 11:11 PM FINISH`
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


新板面?


岩岩想改板,就好似上面咁啦..不過..呀媽話e家e個好d..加上..上面e個好空呀我覺得...
等我D技術進步左先搞''

2006-07-18 01:21 PM FINISH`
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


2006-07-18
我岩岩打電話到FORWARD MUSIC問下個月既活動有冇得買tour goods...

他回答我沒有之外,,,

仲話w-inds.其實唔係係黎香港...

只係即時係大mon面對面...

並非真人來香港....

之前既消息"真正接觸"這個字眼可能令某部分人誤會‵`

所以想向大家澄清一下!!!

轉自 風勝達〞hk

-------------------------------------------------------
失望`

見到果下..勁..因為開頭已經有個希望..係見到佢地真人..
我之前都諗過...「佢地TOUR緊架喎..無啦啦又飛黎HK,佢地咪好辛苦囉..」
算啦...係好失望..不過..我會等...最緊要佢地唔好覺得黎HK係1個負擔就OK架啦!!!!!

2006-07-18 01:49 AM FINISH`
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]