2006 年 7 月 28 日 星期五  |
| PHY |
今日又係番PHY既日子!
一早,就有各方好友+埋我表弟叫我起身!哈哈-THX!搞掂晒,就番去啦..我真係好中意PHY呀!!!!!!本身蕉早勁眼訓既,不過上堂果時又唔覺,仲好精神!!!!!!!lunch我係咁比人串..T^T我今日先知,原來雞晶同我同一班架..[幼稚園]仲要一齊跳舞架喎'XDDDD
今日教左LIGHT...好亂呀!!!2日教晒全部wave既野...打番出黎,等自己溫番下先!
Day1------------------------------
-Reflection
*angle of incidence=angle of reflected
-Refraction
*The speed of the waves change due to changing of the midium.
v=ƒλ
Frequency: No change[永遠不變?]
Wavelenght:change
Speed:change
-Diffraction
*thought a gap/barrier
-Intherference
*Constructive interference
~crest+crest=大crest
~though+though=大though
*Distractive interference
~crest+though=抵銷[crest既大小,ƒ,λ等等要同though一樣]
*Path difference
nλ=Constructive interference
(n+1/2)λ=Distractive interference
*fringe separation
if the sources separation 近 /wavelenght 長
fringe separation 隔得開
-Sound
*longitudinal waves
v=2d/t
v=speed of sound
d=distance[點解係2?因為係回音,所以聲音行左2轉]
t=time
???- 咩係cricular waves?
- circalar waves 點分crest同thought?
- Frequency係咪永遠不變?
DAY2----------------------------------
n1sinθ1=n2sinθ2
n1=refractive index of medium 1
n2=refractive index of medium 2
θ1=angle of incident
θ2=angle of refraction
n=c/v
n=refractive index
c=speed of light in vacuum
v=speed of light in the medium
sinC=1/n
C=Critical angle
n=refractive index
仲有好多,打唔晒,第2次先打番"XD
真係OK溫到書喎... 我之前成日都用WORD黎打,點知係咁洗機..冇晒,晒晒我D心機..SO,E家我打上日記,KEEP埋底佢!!!!
好唔想放---好想上多幾粒中..XDDD好似好變態咁樣..不過我發覺我真係好中意PHY呀!!!!
之後番到HOME..食完飯就訓左..-0-訓到11點幾..SO家下一D都唔眼訓!!
|
|
2006-07-29 01:32 AM FINISH`
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
| 2006-07-28 |
http://www.parttimelove.com/Assessories/NineType/Paper1.aspx
響YIN日記見到,做左----
付出型(和藹慷慨,富同情心)
您是外向、快樂、活力充沛、友善、自信、討人歡心,尤其是樂於助人。
您自願為他人提供時間、精力及物質,而且您所贈送的禮物總是經過精心挑選。
您的世界是以人際關係為主,面對別人的需要和感覺有天生的同理心,能調整自己以迎合他人的需要。甚至更徹底地成為別人想要認識的那種人。
您會因應不同的人而有不同的表玩,卻不帶任何欺騙成分。
優點:
您會給他人無條件的愛,讓人覺得溫暖。對別人和善,並且經常給別人鼓勵。
缺點:
當人們對您的不斷付出不以為意,或是視而不見時,您會表達出強度足以震驚他人的情緒或憤怒。
愛情:
專注於一對一的關係,一旦選定和某個人交往,會以精心設計又而深具誘惑的手段攻擊目標,直至「追到手」為止。
您對自己能讓人人都想和您成為情人的能力感到洋洋得意。
「我能讓每個男人感覺自己就像個國王,即使只是共處一夜。我能讓他因為我拿酒杯的特定方式,就永遠都忘不了我。若這是一段較為長期的關係,我會深入調查他所喜歡的一切,驅使這個人上癮。」
安定方位:自我型
在安定的狀態下您會增強情緒的一面,有從親密關係中抽身而出的傾向。
壓力方位:挑戰型
當面對感情的壓力或情緒對抗時,您會變得專制、易怒,最後勃然大怒。
不願遭受控制的慾望會擴大至對自由的渴望,為了維護自己的立場,以平常不曾表現過的方式去抗拒他人的要求。
建意:
注意個人的成就及價值
告訴別人您的需要,並讓他們為您而做
注意「多重人格」的衝突
最渴望:被愛,被別人需要
最恐懼:孤獨,不被喜愛
最難達到的美德:謙卑 (Humility)
最難克服的執念:奉承 (Flattery)
------------------------------------------
都OK準架!!!係LOVE果樹唔準囉...安定方位,我完全唔知係咩黎既----- |
|
2006-07-28 01:53 AM FINISH`
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| 2006-07-27 |
今日好失敗..T^T
我唔知醒,嵐11點打比我我先醒...媽咪..-0- 之後就勁快搞掂晒D野...好多人都叫我響食飯果時先番..唔會咁覺眼..不過..我咁熱愛PHY..緊係唔想錯過1分1秒啦!SO搞掂晒D野就番左去LU!
番到去..OFFICE果個姐姐笑我....0-0上到去..又比人係咁串...不過我好驚呀SIR嬲..
食野啦咁,就好快食晒LU..同兔仔&嬌食..笑死我地;XDDD
番番去,,呀SIR問我做咩咁遲番..我同佢講唔知醒...之後同佢講SORRY....佢冇咩鬧我..不過我好內疚...下次唔可以咁呀!!!!!!之後又教野...D野都明,,,係之前冇番果時D野唔知...
果個實驗...聽到我頭都暈晒..-0-HELP!
4點就好準時咁放左...我反而想佢唔好咁早放...番到HOME....我表弟妹都黎左...我好自然咁就打左佢地幾野..哈哈---玩下姐'XDD
E家都冇咩野搞,...等緊嵐SCAN比我....THX@!@!! |
|
2006-07-27 10:33 PM FINISH`
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
| 中土居宏宜,21才誕生日おめでとう! |
HIR0KI,生日快樂!!!
你要繼續加油!我也會繼續支持Lead的!! I L0VE Y0U S0 MUCH!XD

一張樣衰的祝賀BAN..
今日9:09分先起身...勁快搞掂D野..就番SCHOOL啦..番到去..9:33分..響門口撞到呀丸..佢要番CIT..遲到..之後上到3樓啦..成大班人響樹..都未有門口入..唉..ACC次次都遲開始...等左..2-3個字到..IP SIR先慢慢開門比我地..0-0 入到去..今日比上堂又少左人..講Bank Rec呀今日..之前上堂我係完全冇聽過書/唔識架...不過今堂..我係咁合眼訓..-0-我都唔想..係咁叫自己頂住...佢開頭講果2個step我識..不過最後果個加/減..我係響最後果半粒中..自己做16.2果時先明番少少...本第今日係12:30放既..搞搞下..講講下..講到1:30..我地晏晝唔駛上!!XDD勁開心!!! 之後就同FUNNY去左食飯..食完就番HOME啦..
番到HOME..呀媽同我講,..婆婆聽日入醫院檢查..SO我表弟妹就過黎住..電腦...好自然又會冇得玩..不過..我做HW啦要!!!中文我郁都未郁過呀!!!!!!死得人多LU--- |
|
2006-07-26 08:24 PM FINISH`
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
| 2006-07-25 |
小萱萱,生日快樂!
琴日又唔知y訓唔著..就同呀媽&細佬吹水...講講下,我先知...岩岩我想上水果時...有班友仔響樹聊女仔..咁我又唔識swim,so慢慢咁行過去..經過佢地果時,我係唔知佢地做緊咩..係知佢地講緊d無聊野..so我一面鄙視咁行番上去..誰不知..我呀媽同細佬擔心我都會比佢地聊..[雖然係冇可能既事]我細佬一步一步咁行近我[佢地2個都上左水]..仲拉我上黎...我聽到真係好感動架!!!!!有睇開我日記既朋友仔都知我同我細佬係成日串咀,鬧交架啦..不過,,,佢今次咁緊張我,超感動!!!!!!我即攬住佢...佢..竟然冇反抗!!!!!!我愛你呀,細佬!!XDDDD
今日啦,7點中起左身...等等等..等yoga姐姐電話..[佢要拎野比我..]之後,等到搭9...好似有d唔對路..so打比佢...佢未起身...-0- 等到..8點幾到啦..響m記等...佢食野好快呢..-0- 真係好thx佢!!!因為要拎野比我搞到佢唔可以訓多一陣..唔該晒呀家姐!!!!
番到home...大戰!!不過一陣就頂唔順,訓左LU'訓左一陣,我細佬又SWIM完番黎..佢今日對我好溫柔呀!!哈哈,好開心!!!晏晝就出左去,等呀嬌...等左半粒中..響途中,我見番我小學同學..個樣變左好多..我唔敢叫佢..我驚記錯人...行番SCHOOL,見到成班ECON出左黎,,,-0-我地仲以為唔駛番...上圖書館...成班圖書館既人搞歡送..我身為E個圖書館管理員..緊係行左過去啦...不過冇食野..係吹左一陣水..同拎左TEL...行番過去...
響補課既途中,係咁笑..死人LUNG2,無啦啦打我..-0-之後默書,對野...我地果枱係咁傾計係咁笑,真係SORRY呀 MS!!!
我本野回歸啦!!!MS寫完LU!!!好似好多板紙咁..好想快D睇!!!!!!! MS我愛你!!!!!! CHEM SIR!!!下個到你!!!XDDDD
番HOME...睇番琴日既神雕...好煩呀!!!!明知中意對方架啦...理人地做咩喎!!!!人地講咩咪由得佢地講囉...佢地恨唔到之嘛!!!
之後又出去SWIM! 今日係同呀媽1個去..好攰..-0-好辛苦...差D死.....飲左成啖水..好難好難..-0-之後出番去,,番HOME...
不明白不明白
PS:唔知係咪對D泳池水敏感,好多蚊'爛'呀!!!痕死我!!! |
|
2006-07-25 11:59 PM FINISH`
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 57 | »
|