橘慶太 - 道標PV

2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


Sleep'

我訓唔著呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-08-04 03:02 AM FINISH`
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 3 日  星期四   雨天


2006-08-03

今日又番CHEM..3號風呀'勁大雨勁大風'

特登晏少少番,因為唔多想等..見到班中6響斜路上,我咪一齊囉...點知可以響前門入..-0-

我係第2個番到..0-0之後,等左一輪就開始..今日教ACID..又係咁笑'XD

番HM果時,勁大風勁大雨..-0-

3點到同嬌出左上水,行左都幾耐...番HM果時...273A死左..前面有樹吹到死左,等左半粒中先行得....

辛苦晒啦,警察叔叔!

273A坐響我地後面果條友..笑得好得人驚呀!!!!嚇死人咩..-0-笑死我地!!

----------------

打緊萬王2'差D比人殺死..-0-無啦啦黎都有..

2006-08-03 09:47 PM FINISH`
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


我的新詩
夢想入夢
嘈吵的夜裡我在水井中望著
石頭漸消逝,白痴漸遠去。
我如何把心中的一團火變成無聊?
我唯一的腳指漸漸仆倒...
我的媽卻像杯漸漸陷入沉思裡。
仆倒漸暗白痴漸亮,望著嘈吵的夜,
杯遺忘了一切...
 
雞姐叫我做既''

2006-08-03 09:16 PM FINISH`
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天


被點中了*

R1)遊戲規則試說明5項你最想做既野和點名7名網友,
不能有重覆,順度去他們的BLOG留言.告訴他們被點名了

1.考好會考,升到6
2.跟[]在一起'XD   (幻想)
3.w-inds.Lead可以黎HK開CON!我仲要係第1行同佢地接觸到既!!!! [Lead要係4個!]
4.同屋企人多D溝通,減少代溝
5.
EVERYONE HAPPY同埋身體健康!!!!

1 傳俾你既人係邊個?
KA YAN,嵐,韻伊,潤

2 佢同你既關係? 
好朋友'

3 寫出你對佢既5個好印象:
KA YAN-好靜,串我,好比心機做讀書,男仔頭,成日回我日記'XD
嵐-成日傻笑,對多啦A夢情有獨中,又成日串我,中教好掂,對佢D DOGDOG好好
韻伊-係咁笑,曲髮,有時都幾靚女'XD,對FD好好!,不過都成串我..
潤-成日串我!!,對FD好汁著,天水圍的小姑娘'XD,好正經[有時],好多經歷

4 佢對你做過最深刻的事??
好難諗呀'諗到話比你聽'XD
係呀潤最深刻,就係西9果日..

5 佢同你講過最深刻的說話?
好肥呀你'哈哈'   XD

6 如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢?
性格

7 如果佢變成你既情人, 佢有咩要改?
唔好成日串我..

8 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩?
唔同佢講野--

9 如果佢變成你既敵人, 佢咩野令你咁憎佢?
因為串我過左火位掛..

10 最想佢對你做既一件事?
我份人冇咩要求'XD


12 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
白痴

13 自己喜歡的個性是? 
樂觀

14 相反的, 討厭的個性是? 
眼淺

15 給關心自己, 喜歡自己的人大喊一句吧:你係邊個,我好多謝你咁關心我呀!!!T^T

16 自己想成為的理想類型是?
靚女+聰明(IQ200-直樹') XDDDDDD [只係想姐]

17 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的人::
當然要有上面e 4位姐姐啦!!
HEIDI,MAGGIE,FUNNY,CECI,YIN,WIWI........
E家我係咁點人,不能盡錄--
之後..邊個上左黎見到都要做!!!!XD

2006-08-03 12:18 PM FINISH`
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天


2006-08-02

琴日中於睇完惡作劇之吻啦!!

阿金好可憐..比我一定會揀阿金!因為佢個人..太正啦!!!又可愛,又靚仔..最緊要係佢對湘琴好好!為佢付出左幾多..真係好感動!

不過冇得講既感情E家野..湘琴同直樹都幾好呀...2個都中意對方!

E套野都幾好睇架!!係覺得D野拉得好長咁講..但係比我既感覺係去得好快..開心同唔開心夾得太埋...搞到睇既人..唔知開心家唔開心好...
----------------------------------------------
今日番chem..我第1個..-0-波折重重中於上到chem lab...等左好耐''D人都番晒黎..講MOLE啦...中間係咁笑;XD我唔知Y又多左個花名叫「葛湯」-0-呀SIR你真可愛..

PS:呀SIR係有睇我日記定點..定係我上次張野寫左?唔記得---
---------------------------------------------
岩岩睇埋惡作劇之吻既特別企劃..笑到我爆晒肚'XDDDD
依晨好靚女呀!!!!-3333- [響劇同出到黎個樣咁大分別..-0-]
小綜同東城都好可愛呀!!!
好中意E個劇組D人!!!

----------------------------
岩岩上論壇,睇到一樣好驚訝既事!!!!

Lead可能拆夥,得番3個..飛左敬多..-0-
媽媽咪呀!!!唔好呀!!!!
我一面睇一面o咀..唔要呀,我唔要咁呀!!!!!
如果係真既,拍拖好正常姐,小敬都18啦..
點解唔拍得呀!!

Lead永遠都係4個呀!!!!!!!
Lead are hiroki,keita,akira and shinya!

2006-08-02 12:14 PM FINISH`
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]