R1)遊戲規則試說明5項你最想做既野和點名7名網友,
不能有重覆,順度去他們的BLOG留言.告訴他們被點名了
1.考好會考,升到中6
2.跟[他]在一起'XD (幻想)
3.w-inds.同Lead可以黎HK開CON!我仲要係第1行同佢地接觸到既!!!! [Lead要係4個!]
4.同屋企人多D溝通,減少代溝
5.EVERYONE HAPPY同埋身體健康!!!!
1 傳俾你既人係邊個?
KA YAN,嵐,韻伊,潤
2 佢同你既關係?
好朋友'
3 寫出你對佢既5個好印象:
KA YAN-好靜,串我,好比心機做讀書,男仔頭,成日回我日記'XD
嵐-成日傻笑,對多啦A夢情有獨中,又成日串我,中教好掂,對佢D DOGDOG好好
韻伊-係咁笑,曲髮,有時都幾靚女'XD,對FD好好!,不過都成串我..
潤-成日串我!!,對FD好汁著,天水圍的小姑娘'XD,好正經[有時],好多經歷
4 佢對你做過最深刻的事??
好難諗呀'諗到話比你聽'XD
係呀潤最深刻,就係西9果日..
5 佢同你講過最深刻的說話?
好肥呀你'哈哈' XD
6 如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢?
性格
7 如果佢變成你既情人, 佢有咩要改?
唔好成日串我..
8 如果佢變成你既敵人,你會對佢做咩?
唔同佢講野--
9 如果佢變成你既敵人, 佢咩野令你咁憎佢?
因為串我過左火位掛..
10 最想佢對你做既一件事?
我份人冇咩要求'XD
12 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
白痴
13 自己喜歡的個性是?
樂觀
14 相反的, 討厭的個性是?
眼淺
15 給關心自己, 喜歡自己的人大喊一句吧:你係邊個,我好多謝你咁關心我呀!!!T^T
16 自己想成為的理想類型是?
靚女+聰明(IQ200-直樹') XDDDDDD [只係想姐]
17 把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的人::
當然要有上面e 4位姐姐啦!!
HEIDI,MAGGIE,FUNNY,CECI,YIN,WIWI........
E家我係咁點人,不能盡錄--
之後..邊個上左黎見到都要做!!!!XD |