2006 年 8 月 10 日 星期四  |
| 2006-08-10 |
TODAY,本想9時起床做PASTPAPER的..
誰不知..-0-12時才起來...
幸好不是再遲1點..=..=
搞掂了,1時就出門..
回到去,只有超少數人..
再等了1會兒..現在ENG BIO的只有21人..-0-
今堂教EYE...我有點兒跟不上..因為我沒有補課,加上中3所學的全忘了..-0-
我要更加努力把那些字都背好才行!!!
3時半就放了..-0-早了半小時..
回家就不說了'XD
|
|
2006-08-10 09:59 PM FINISH`
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
| 會考 |
今天,我覺得十分緊張..
雖然我非今年的會考生,
不過我有著同1樣的緊張感..
一早,嬌打給我,說一會兒出李家誠看看[聯招中心],
不過,我說不..首先,當然是因為我懶'XD
其次,我害怕會阻礙別人..中5的十分緊張,加上那一定很多人..
我們去到,會阻礙到別人呢..說了很久她才說不去..
本想今天電髮的..不過,今天才知M到是不能電的..-0-
說什麼會電曲很快直..
就沒電了...快過吧!
睡睡睡,睡到1時許[晚上失眠AGAIN]
做BIO了..
做了1點點..
一直也在想今天放榜之事..
之後就上網找了很多有關會考的東西看看..
包括要帶的東西,形式,今年成績,中5的XANGA等等..
知道了很多東西,也感到有壓力..[中於出現]
12萬人考會考,只有2萬人升到中6....
唉..-0-
我們學校有67名升到中6..全部也是原校生..
我有點感到無助..因為..07會考,考什麼沒人知道..
我沒有哥哥/姐姐,本來一點也不知道會考是如何..
小時候,我以為升中6,上大學是十分EASY的事...
到上年,我堂姐會考只得5分..
我十分驚訝,因為以的所知,她是1個常常讀書的人..
給我的感覺是很[勁]的....
誰不知...
我要努力,真的要!!!!!!!!!!
因為,時間不是還有很多,,
加油加油加油!!!! |
|
2006-08-10 02:18 AM FINISH`
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
| 07會考 |
07年會考時間表
3月15日 V.art (II),(IV)
3月16日 V.art (III)
3月19日 V.art (I)
4月20日 普通話 (II), (IV)
4月23日 CIT (I), (II)
4月24日 HISTORY
4月25日 PHYSICS
4月26日 GEOG
4月27日 中國語文 卷一卷二
4月28日 中國語文卷三卷五
4月30日 商業
5月2日 CHEM
5月3日 ECON
5月4日 英國語文(PAPER IA, IB)
5月5日 英國語文(PAPER II)
5月7日 MATHS
5月8日 中史
5月9日 宗教
5月10日 BIO
5月12日 ACC
5月14日 A MATHS
中文口試 5月中旬至6月中旬
ENG口試 6月中旬至6月下旬
2007年會考放榜日期: 2007年8月8日 (星期三)
http://openlearn.plkwcc.edu.hk/%7Ewkc/hkprospect/2007_ce_al_timetable.pdf
-----------------------------------------------------
仲有 1年 就係我地放榜既日子..
仲有 285日 就係我地會考既日子..
時間過得好快...
14分,我既目標!!!!!
希望做到... |
|
2006-08-09 07:59 PM FINISH`
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
| 2006-08-08 |
今朝8點半好辛苦咁起左身..-0-
之後同heidi出左去食野..佢陪我一齊去覆診..
我地一路都勁多野講,勁搞野..
仲以為會有少少death air..[話晒都好耐冇試過咁]
點知冇'哈哈,好開心!!!
去到等左一陣,見e生..
佢'練'下我隻腳,講左幾句..就話我走得...-0-
60蚊就咁樣冇左..
果時10點幾..
so heidi同我過左上水行..
行到11點幾..heidi番工..我就番home..
睇左一陣tv,就番school..
我仲要特登行得好慢..因為唔想咁早番去得我1條友..
過緊馬路,見到對對對面有班傻仔係咁揮手..哈哈哈..[講笑]
上到去,等左好耐,上左306..
仲等我咁high..以為番305..-0-
搞左一排,改SM啦..大lok叫我上圖書館..
冇所謂,不過做咩次次都係叫我..-0-
搞掂左有個break..
係交錢同拎note既時候..佢地真係.......
都幾好人既..不過有D真係....比1.9我,,,-0-
媽咪...佢地對我真係好好架姐..
之後ICE佢地HELP ME數錢...發覺唔夠..
有人冇比錢我就拎左NOTE??邊個咁可愛..快D出黎自首!
MS CHO,今日係佢同我地CT一齊既最後1日..
祝你前程錦繡!!!XD
搞掂就走得...去左食野...笑死我...哈哈哈'XD
之後.....哈哈哈哈---我驚講左笑到我爆肚,,
番HOME,就咁1日..
PS:聽日放榜....我今日開始FEEL到驚.....
前路茫茫-----
真係好難....14分...對我黎講...
唉..我只可以努力!!!!! |
|
2006-08-09 12:21 AM FINISH`
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
| 2006-08-07 |
CHEM答案已印好'
每位$1.973684211..
唔好比咁散喎,大佬們..-0-
當為我著想'XD[因為我比左先]
------------------------
今日1點番ENG,
都冇咩野,係好急..-0-
一日都係個死LUNG2,搞到我地個個都冇得去..
我個位岩岩好又係風口位..
搞到我好辛苦..-0-
可能MS見到我咁辛苦..SO就比左我去..
THX晒呀MS CH0!! -33333-
-------------------------
我E手指頭唔知做咩,係咁甩皮..好得人驚..
WHYWHY TELL ME WHY? |
|
2006-08-07 07:11 PM FINISH`
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 57 | »
|