一早起身就要補習 真係慘呀 補完之後呀哥佢地又黎左 跟住又打機 打到2點到啦 咁我就同小頌講88啦 咁就去鬼左大家樂食4個傻佬就一路食一路傾 食完之後又番去屋企打機 咁我又再同小頌講msn 但佢又唔去書展 傾完之後呀哥同呀嫂傾電話 仲唔俾我聽 好在我偷聽 俾我聽到d好肉麻ge野 咁就打到7點幾啦 就去左沙田食飯同睇野 睇到9點幾 跟住呀哥去佢地個表弟屋企沖涼啦 跟住佢就番黎我屋企到訓
永遠愛你 love u 4ever