尋日冇打日記 真係對唔住呀 尋日係動漫節開既第一日 都唔係好多人 我同一個同學(小浪)去 本來都有好多人去ge 不過最後個個都放飛機 去到灣仔果陣就緊係醫肚先啦 緊住就買'飛'入去 去到就行下睇下咁 行到唔知時候 緊住食野 食食下野既時候 有個女仔望住我地 跟住小浪話係望住我 我就話係望住佢 但都唔知係望住邊個(希望小頌唔好嬲我啦) 個女仔唔係望住我呀<------------(不過唔知係唔係) 最後我同佢都有買野 跟住我就同佢坐船 坐完就去左坐KCR 原來己經5點 咁番到大圍 咁我就番屋企 佢就搭小巴 我番到屋企 跟住唔係好記得 sor
|