腸の粉♥  いつまても、あいしてますよ ♥日記
一.定.要.傳.ㄡ.→ 就算你不喜歡我.我依舊要跟你說聲.我喜歡你.因為.我真的真的真的好喜歡你喔.等到我不再愛你的那一天.我希望我可以向流星說聲.我不再愛你.只希望把你忘惹.不再想念你.不再愛你 . 因為.我找到惹全新ㄉ自己.
SAI13145205
暱稱: 腸粉
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中四完
全新派台歌曲 -- 怎麼...
升中五
被條仆街整壞左條電話...
- gadure
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
hk32168
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 1039
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 1 日  星期日   晴天


我從來都冇老豆 疑惑 分類: 未分類

我老豆已經死撚左

2005 年 4 月 28 日  星期四   晴天


求學不是求分數 分類: 未分類

生係中國人,死係中國魂。

要我學英文,梗係冇可能。

英文唔合格,更顯我性格,

數學唔合格,老師負全責;

中文唔合格,咁我冇辦法。

考試考得好,全靠隔離好;

考試考唔好,隔離唔識做。

叫佢學中文,佢話佢低能;

叫佢學英文,佢話冇可能;

考試考得好,全靠運氣好,

考試考唔好,完全意料到。


我地讀書好難做,

成日惡補中英數,又怕MISS打報告,

政府都要賣廣告,求學不是求分數∼ :30: :30: :30: :30: :30:

日日返學愁更愁 老師講野無離頭
我就聽到似夢游 次次批評無理由
功課多到似報仇 做野做到似撈頭

返學為左乜 日日被糟質
功課都係抄 一係就唔交
返學等放學 放學飲可樂
打鐘各自飛 就咁又一Day
積積復積積 唔識就唔識
測驗夠刺激 居然無題識
上堂聽唔識 搗亂多款式

想死 分類: 未分類

今日病到死死下.....想死咁

2005 年 4 月 27 日  星期三   雨天


今日都唔知自己做乜~ 鬱悶 分類: 未分類

今日放學.....搭mtr返歸.....到金鍾轉車....我望住隔離個個係到睇緊金田一漫畫.....突然之間佢舉起食指向著鼻到整>"<把看到的鼻屎吃到口中....   = =|||

到搭九龍鐵路.....諗住坐地下...但望到有位就慢慢行去坐....冇人同我爭位....怪怪   坐左一陣有小許眼訓....當然好似之前咁訓...但訓極都訓唔到....應該算係夢遊中.....當我醒番過左站.....醒晒諗極都唔知岩岩諗乜.....因為我係訓唔著..... 凖備返屋企.....落雨...越落越大....但我都踩單車返屋企.....

                                          THE END

(諗乜呢...我究竟諗乜咩...唔知tim....我只知道我夢景所有野一定會發生....一定.....每次發生左....我都好似係邊到做過......傻左> <"""   都唔明點解,自己有目標...都唔遠去行...常日日停留係個到...唔明白)

有女就痛苦.冇女就辛苦.哈哈∼∼亂咁估....

2005 年 4 月 26 日  星期二   雨天


如果,我有..... 分類: 未分類

如果,我有一天的生命,我會去找你,並告訴你,我是如此的依戀你;

如果,我有半天的生命,我仍然會去找你,把我的手放在你的掌心裡,並輕輕的對你說,其實我並不想離去;

如果,我有一小時的生命,我會打電話給你,隻想告訴你,認識你我真的很開心;

如果,我有一分鐘的生命,我便不會理你,並讓人告訴你,我從來都不曾喜歡你!

因為,我不知道我的生命有多長,所以,我每天都會告訴自己,我在乎的是你!