我老豆已經死撚左
生係中國人,死係中國魂。
要我學英文,梗係冇可能。
英文唔合格,更顯我性格,
數學唔合格,老師負全責;
中文唔合格,咁我冇辦法。
考試考得好,全靠隔離好;
考試考唔好,隔離唔識做。
叫佢學中文,佢話佢低能;
叫佢學英文,佢話冇可能;
考試考得好,全靠運氣好,
考試考唔好,完全意料到。
我地讀書好難做,
成日惡補中英數,又怕MISS打報告,
政府都要賣廣告,求學不是求分數∼ :30: :30: :30: :30: :30:
日日返學愁更愁 老師講野無離頭 我就聽到似夢游 次次批評無理由 功課多到似報仇 做野做到似撈頭
返學為左乜 日日被糟質 功課都係抄 一係就唔交 返學等放學 放學飲可樂 打鐘各自飛 就咁又一Day 積積復積積 唔識就唔識 測驗夠刺激 居然無題識 上堂聽唔識 搗亂多款式
今日病到死死下.....想死咁
今日放學.....搭mtr返歸.....到金鍾轉車....我望住隔離個個係到睇緊金田一漫畫.....突然之間佢舉起食指向著鼻到整>"<把看到的鼻屎吃到口中.... = =|||
到搭九龍鐵路.....諗住坐地下...但望到有位就慢慢行去坐....冇人同我爭位....怪怪 坐左一陣有小許眼訓....當然好似之前咁訓...但訓極都訓唔到....應該算係夢遊中.....當我醒番過左站.....醒晒諗極都唔知岩岩諗乜.....因為我係訓唔著..... 凖備返屋企.....落雨...越落越大....但我都踩單車返屋企.....
THE END
(諗乜呢...我究竟諗乜咩...唔知tim....我只知道我夢景所有野一定會發生....一定.....每次發生左....我都好似係邊到做過......傻左> <""" 都唔明點解,自己有目標...都唔遠去行...常日日停留係個到...唔明白)
有女就痛苦.冇女就辛苦.哈哈∼∼亂咁估....
如果,我有一天的生命,我會去找你,並告訴你,我是如此的依戀你;
如果,我有半天的生命,我仍然會去找你,把我的手放在你的掌心裡,並輕輕的對你說,其實我並不想離去;
如果,我有一小時的生命,我會打電話給你,隻想告訴你,認識你我真的很開心;
如果,我有一分鐘的生命,我便不會理你,並讓人告訴你,我從來都不曾喜歡你!
因為,我不知道我的生命有多長,所以,我每天都會告訴自己,我在乎的是你!