最唔鍾意佢成日用信息同我講"你好想溝我條女xx漩咩""我俾個機會你"當佢講到呢句.....我就好鬼死憎佢.....好想打鳩佢..... 我話:誓要你俾機會我丫....下~我需唔需要先....我一定cut左之後佢想點..... 之後佢又話:我話俾你聽你一定溝唔到佢.....隨非我凖許佢咁做.....我聽到.......我好想打鳩柒條仔囉.....我凸......
琴晚打俾我.....同我講....佢好似諗齊晒我講咩咁......一開頭話.. 佢的對話:我打俾你...你係唔係好開心丫..... 我:係..有咩事 他:你想追的條女xx漩丫...我俾個機會你... (當他想繼續講時,佢已經冇機會) 我:我需要你俾我機會嗎?(你好似唔係好鍾意你女朋友囉...係咁同我講.,...我俾個機會你....我覺得我鍾意個個好似俾人玩咁......)係咁閙佢囉.. 他:我話俾你聽(成日講呢句)我叫佢俾你追就俾你.....(打斷) 我:我駛唔駛咁丫....點解要你凖許先....我當佢朋友.....你又煩乜春丫....你邊個丫.... 又唔講呢件事 他:你做咩玩我電話wo 我:你白痴架...你係未....我幾時玩鳩你先丫.....(其實我琴日同佢講冇粗口...因為我老豆係我旁邊咋)我學校做到死死下...仲話我玩鳩你...你有病架.... 他:咁你又叫人玩我...... 我:我冇wo..我只係放你電話係論壇wo.....我又玩你咩 他:咁姐係玩囉....搵人玩鳩我 我:唔係...我冇玩你丫...記住呢樣....我係個到留言...佢玩唔玩你係佢地既事....唔好搞錯...... (梗住佢唔舊人講...又唔講) 他:你咁cheap....唔舊我玩丫....(我唔記得佢講個d乜....第一.因為同緊小漩傾計....第二.我要企係到同佢講...琴日累到死下死下...唔想企..第三.佢講個d野好白痴...)(唔想聽)唔舊人講..唔敢認囉....又係咁踩人...又話人cheap(好似好有禮貌) 我:你未踩囉...對我冇用既....我成日踩人....人地又踩過我....佢地嬲..我都未嬲wo~呵呵~慢慢踩.....最慘~閙閙下你(姐係我)....留口(卡卡)(講唔出個個字...我經常啦)(但當我緊張...講野講得快....同埋嬲個陣時先會囉)我就覺得佢好嬲囉...又好驚咁....卡卡下...我記得佢講 咁咁....咁 我:你咁乜丫...咁,,咁....咁xxx 他:唔好意思 我:喔 他:又閙..唔知閙乜....因為收唔到....斷埋...佢又唔識打多次俾你.....係未好on9丫......痴痴地架...... |