估唔到個白痴仔又玩我電話丫.....又講埋d廢話....打粗口字都要錯tim...唉~唔舊人講....仲要死頂∼∼點會有人咁白痴先得架..... 講俾我同佢既對話..... 仲有...佢番左個信息俾我...極好笑...佢好似好驚我咁....講d野卡住....好住講唔到野...好似我想打佢咁...唉∼極白痴∼哈哈

白痴:死傻仔..想叫人玩我呀.... 我:何時丫~對啦,你用什麼台 白痴:關你能事 我:因為價錢既關係,你講左同台同你繼續傾,唔同台梗係唔同你講啦,因為曬我錢 白痴:吊...都又嫁...你住咁能遠..行出行入...都要錢啦..係咪先... 我:我個d學習,讀書,找工作,看下做唔做得黎.找義工人員,一齊參加賣旗! 留言信息 白痴:你唔玩啦....定係驚佐我呀.... 我:我打緊機丫,唔想同d連粗口都打錯字既人玩!你留口信好白痴,好好笑∼哈哈!
我一定俾我d兄弟聽下你留番俾我既口信∼真係好好笑∼哈哈 白痴:Never mind....記然你都唔想玩...我無為免強你啦..... 我:因為你無可能舊我玩∼學多幾年粗口同埋d字點打再同我玩啦!打機唔得閒∼係甘 白痴:都岩既....記住丫...以前叫人幫手玩人電話時...小心d如果唔係俾人玩番轉頭就好慘嫁 我:我玩慣d玩我既人,你點樣講都對我沒用. 白痴:又係嘅....你成日咁隸俾人玩...難免個心都會有小小傷心同不憤....我都替你可憐 我:唉∼死頂
,你不如死左去,唔舊人講仲死頂!唉∼估唔到你甘沒用,唔話你沒膽都唔得∼呵呵

白痴仔電話號碼6130-5916 你地喜歡可以打俾佢架...我唔介意 |