腸の粉♥  いつまても、あいしてますよ ♥日記
一.定.要.傳.ㄡ.→ 就算你不喜歡我.我依舊要跟你說聲.我喜歡你.因為.我真的真的真的好喜歡你喔.等到我不再愛你的那一天.我希望我可以向流星說聲.我不再愛你.只希望把你忘惹.不再想念你.不再愛你 . 因為.我找到惹全新ㄉ自己.
SAI13145205
暱稱: 腸粉
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中四完
全新派台歌曲 -- 怎麼...
升中五
被條仆街整壞左條電話...
- gadure
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
hk32168
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 15
今日人氣: 9
累積人氣: 1049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 22 日  星期五   晴天


無晒錢 不安 分類: 未分類

凖備返學個陣時....原來我今個月淨番50蚊咋.....冇晒錢錢啦~~都唔知點辦....點挨.....但我唔會後悔既.....今個月所用係某d人身上......得到快樂....我認為係值得....佢開心...我未開心囉>///<

白痴仔今日打俾我wo 愉快 分類: 未分類

超on9丫佢....佢點同我講野....記得唔係好清楚...佢話我終於打俾你..你係唔係好開心丫...佢話你想溝我條女咩..我俾次機會你丫....好似好勁咁....我話:唔駛啦∼你當佢係咩丫...讓來讓去∼就算你輸左唔認數又得架....如果小漩唔係真係鍾意我...嬴左你又如何丫....梗住佢話我玩佢電話...我話有咩...冇丫...佢話我搵人玩佢電話...我話冇wo...就算係...係你玩我先啦∼佢話我cheap wo...(唔知點解佢話我cheap囉,無啦啦)係咩....(我都唔想同佢講野....佢講野好似好有文路∼但係又唔係wo...)佢係咁踩我...又話我唔舊佢串,我話你串到我先算啦....唉∼都唔知點答佢....最慘佢講野....我真係好想死...都唔知佢講緊乜...講講下又話玩佢電話...未講完又話你想溝我條女...講講下又未講完又點點啦.....(電話說:(又講番第一句)你鍾意我條女唷...卡卡下(留口,同男仔講野都留口..唔係掛)...講唔出又話姐....但係佢同我講....講講下...咁咁..咁你xxxx...(我想死)....我都唔想同佢講啦∼(留口既佢...同男仔講都會係咁...佢應該唔係嬲...但嬲先會咁wo....因為我都係...所以我知道佢好嬲...但係佢又唔肯認|wo)(同男仔..我嬲時先會留口,同女仔講...我好鍾意佢時先會,或者同女性朋友講得太快都會)...之後要我企係到(累到死死下...仲要企係到,痴線)...我訓緊係到打日記架麻....梗住收唔到tim....咁就cut...左...(最慘呢∼你收唔到多數等你收到再講架麻....佢唔係..係咁講...我都聽唔到佢講乜囉)....之後CUT左又唔打番俾我wo....唉∼∼咁無理由要我打番俾佢架...我一開頭都唔知佢講緊乜...打去問佢咩...一開頭唔知...之後都唔會知道架....

白痴仔電話號碼6130-5916            (記住丫玩白痴仔真係要打133架)(我唔會玩佢...因為冇咁得閒玩)

2005 年 4 月 21 日  星期四   晴天


今日累死人啦~ 分類: 未分類

今日番到係咁做野係咁做野......冇得停...好彩有三個鍾聽專題報告~訓左一陣舒服好多.....今日做做下有人煩鳩我...佢都痴痴‘地...話我玩佢電話....神經病   做到9:00先走

但都好....可以同朋友一齊傾計∼好開心

白痴仔 分類: 未分類

估唔到個白痴仔又玩我電話丫.....又講埋d廢話....打粗口字都要錯tim...唉~唔舊人講....仲要死頂∼∼點會有人咁白痴先得架..... 講俾我同佢既對話..... 仲有...佢番左個信息俾我...極好笑...佢好似好驚我咁....講d野卡住....好住講唔到野...好似我想打佢咁...唉∼極白痴∼哈哈

白痴:死傻仔..想叫人玩我呀....  我:何時丫~對啦,你用什麼台                       白痴:關你能事       我:因為價錢既關係,你講左同台同你繼續傾,唔同台梗係唔同你講啦,因為曬我錢           白痴:吊...都又嫁...你住咁能遠..行出行入...都要錢啦..係咪先... 我:我個d學習,讀書,找工作,看下做唔做得黎.找義工人員,一齊參加賣旗!      留言信息                                白痴:你唔玩啦....定係驚佐我呀....     我:我打緊機丫,唔想同d連粗口都打錯字既人玩!你留口信好白痴,好好笑∼哈哈! 我一定俾我d兄弟聽下你留番俾我既口信∼真係好好笑∼哈哈                                                     白痴:Never  mind....記然你都唔想玩...我無為免強你啦.....     我:因為你無可能舊我玩∼學多幾年粗口同埋d字點打再同我玩啦!打機唔得閒∼係甘         白痴:都岩既....記住丫...以前叫人幫手玩人電話時...小心d如果唔係俾人玩番轉頭就好慘嫁   我:我玩慣d玩我既人,你點樣講都對我沒用.       白痴:又係嘅....你成日咁隸俾人玩...難免個心都會有小小傷心同不憤....我都替你可憐    我:唉∼死頂 ,你不如死左去,唔舊人講仲死頂!唉∼估唔到你甘沒用,唔話你沒膽都唔得∼呵呵

 

白痴仔電話號碼6130-5916            你地喜歡可以打俾佢架...我唔介意

2005 年 4 月 20 日  星期三   晴天


好熱唷 分類: 未分類

今日好熱唷∼簡直就似中暑咁...放到學校....又唔知點解突別累....今日早會又熱又累...仲要聽校長講野....唉∼累死人啦...人可以上班房...未死跑難跑..跑上班房囉...即刻攤係到....攤左一陣...做工課.堂上做既...做完...落堂∼之後就到第二堂..聽miss講課...上左15個鍾頂唔住啦...訓覺..醒下...訓覺醒下wo...訓左15分鍾先入訓....15分鍾後又比小白嘈醒wo..我話小息姐係自己時間...我選擇訓多陣....因為係呢個小息係好嘈關係...都係訓左一陣就訓左啦...去番個廁所...梗住就上堂....諗住兩堂都冇訓到....下午個三堂訓啦...琴日同前日都係得...點知今日要落禮堂整big報wo....唉....慘啦∼∼因為miss叫...冇得唔做....做到死死下....一邊做就一邊熱...熱到唔想做....簡直就好似係到曬咁....唔企定住係風扇個到吹真係死人架....一放學梗係去街機到打機啦∼打完去左西灣河打波....之後就返屋企啦....

平時到九廣鐵路都訓得著架麻...但今日唔得...諗左好多問題...諗仲以為佢嬲左我tim. 所以唔sd番信息俾我....   今晚收到佢既電話...先知佢既電話cut左....咁我都放心d...開心番晒