SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 37
累積人氣: 39444
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2007-07-02

今日起身 , 失聲 , 講唔到野 ...

訓琴 , 返教會...

嗚....大王爺真係折啦 , 無得同健健去 , 唔開心 , 唔開心 =3=

返到教會 , 夾歌 .

之後 , 我見到軒軒 @o@ 軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒軒

好小見佢返教會 , 無見一排 , 多野講咗

佢同dogdog係咁玩...

之後佢坐在我旁食野 , 見到佢塊面 , 忍唔著鍚咗一下  -.-

玩game , 又鍚佢咗幾下~~~~ 哈哈哈

走果時 , dogdog好衰 , 要軒軒叫我做詩姑  .v.       不過軒軒無理佢 , 都係叫我做詩詩...

軒軒....me愛上你啦 ( 續健健之後 )  健健不會吃醋啦...

直情係個可愛教主><~ 先幼稚園3年班咋

不過佢今日比人教壞哂...

~~~~~pinky好野~~~~~

終於..都開始失控了嗎

我不忍心....真的....

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2007-07-01

what's  top?

星期6 , 很樣衰的 , 又昏睡了 , 醒返已經唔洗返教會啦 , 呀呀呀呀呀呀呀 , 第3次啦>.<  唔可咁GA , 王健詩 !!!!

night , 呀ma問我去唔去海賓睇煙花 , 本身唔想去 , 但係一見到ma那個充滿希望的瞼 , 我都講唔出個"不"字.

食完飯 , 同dad  ma  睇煙花 , 好多年無睇過了 , 之前都係tv睇的 , 對上一次睇live係小2了 ,  很好看.

只不過 ,  真係好好好大雨 , 我覺得果時係應該有黃雨的 , 結果中途走咗一半人...

我地有帶傘,  但返到家 , 由頭wet到落腳 -.-"

 

星期日 :

去明星飲茶 , 之後同姐姐行街 , 行咗成7個鐘 , 攰死我啦...

不過我姐姐很好 , 請我食麵 , 又幫我拎袋 , thx you very  much ...

 

 

會失控嗎? 我怕 ...

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

2007-06-30

昨日 , 雖然是要上學 , 但其實啤牌日 , 全日打牌 , haha ~~

放學 , 回家 , 食飯就去咗教會 , 等佳寶,  彤彤話約咗2點 , 點知佢地2:30先出現 , 我都奇怪 , 彤彤遲半個鐘唔奇 , 佳寶就出奇...

原來死易見彤講錯時間比我 , 好衰 , 好彩教會有人 , 如果唔係真的悶屎我...

呀呀呀呀呀...好多歌 , 感覺到壓力 , 但我相信可能應付的~ 有11首呀 =0=

好彩佳寶都對我很好...

回家 ,  不好了 , 我姐姐考得出咗佢意外的不好 -0- 佢O哂咀 , 考試果然是看運氣的 -.-

全家都怪怪的 -.- "

晚上FATLUN打來 , 但係我去唔到愛延/.\  我要幫姐姐整電腦 , 我話" 唔得呀 ,  我有野做 , 不過教會我...." 就立即停咗口 , 因為我差點忘了DAD 在旁 , 就這樣同FATLUN講咗句有頭無尾的句子 , 哈哈 , 聽得一頭霶水吧


 

 

唔 ? 其實...清楚自己在做什麼嗎 ? 這樣是不對的嗬~

不要失控噫.

 

 


昨日回家大哭了一場 , 辛好家中無人,  原來我已一年多無喊過.

哭了很久... 久遺的感覺

我哭 , 不是因為其他人.

而是 , 我覺得討厭 , 很討厭自己 , 身邊總是發生一些令我很難受的事 , 可是 ,我總是什麼都做不到 , 我只可能眼光光/.\

我曾經想過 , 可不可以當什麼都看不到 , 但我不想這樣.

昨日洗碗時突然想通了.

不可能每件事都順著自己的意思吧 , 總 要學習面對, 我亦不應該懷著憎恨 , 沒有事是不可能吧 , 可能過程中會有點辛苦 , 但我要面對

 


我真不知用什麼來形容你.

i am asham of  you.

你一定 , 會有報應ga.

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]