去ocean park.
玩玩下心情好燥 , 因為天氣熱又要係咁排隊..好彩好快好返
同catcat, 嘉嘉, 敏佢地玩機動遊戲...
唉,,,我到宜家仲係好肉痛 , 45元一個拉麵 , 又唔係特別好味...
同kinkin玩 , kinkin提議坐纜車 , 我地不停坐咗5次纜車 , 加上同cat果次 , 一共坐咗成6次.
不過坐纜車真係幾好 , 個view真係好令>w< , 又無人嘈 , 很好呢~ ( 如果有冷氣就一流了)
哈哈 , 我想我己後每次坐纜車, 都會記起中4那個低b的我咁坐纜車
之後同kin坐摩天輪 , 第一次會鐘意坐 , 已前覺得好無聊好悶-.-
好熱..... 勁出汗...
玩到7點走人 , 坐車去mk食飯 , 之後行咗一陣就返學啦.
返到家 , 原來已經10:15 , dad ma 仲迷在睇學警出更.
好攰 . 一上床就迎著了. |