| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 27 日 星期一 
|
|
|
|
2007-08-27 |
琴日...出咗去成日 ,就行咗成日 , 攰死.
不過呢 , night食了小肥羊 (想起飯定羊) , 好好味...
叫咗一碟叫 "上等羊肉" , 好貴 , 之後我心想, 咪又係羊肉.... 街市10蚊都有啦...
一食 差待遠囉 -.- 真係一分價錢一分貨
12點終於返到家了 , 攰死囉 .
今日 , 好低能 , 去到先知無帶會員証 , 立即回家拎返 .
同kinkin回家了
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 8 月 24 日 星期五 
|
|
|
|
2007-08-24 |
今日到了沙田 green box 唱K
前幾日去咗朗豪坊的5 *大鼠 , 個戲院好正, 抵佢比其他戲院貴 , 好好睇 , 笑到我差D抽筋~~
是MA? 我好多節目MA.... -0- 我又不是太覺...

|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 8 月 21 日 星期二 
|
|
|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 221 | »
|