想不到大家都對手信很感興趣.
早上 , 同ma , 姐去荃灣同親戚飲茶 , 地方就真係好令啦 , 樓底又高 , 不過野食就真係貴貴貴 .
全部廿幾 , 卅幾一碟 -.- 4個人 , 埋單成287 , 如果係第2間 , 叫返一樣的野食 , 都係百多元.
之後先知 , 一開始就上咗一碟好細的酸菜 ( 強迫你一定要果隻), 我估成本一元 , 但係收你12元 , 唉 , 雖然係我ma比錢, 我都覺得好肉痛 , 搶錢ge~
就後ma返家 , 我同姐姐行, 行到night, 之後佢坐車去找佢bf , 我就自己一個坐73x返家.
部車, 真係慢到死 , 好憎長途車開得慢 , 仲頂好un , 勁唔舒服 , 搞到我寶湖就落咗車 , 又去咗果間店, 又見到d貓貓狗狗, 原本果隻2800兀唔係 8哥 , 雖然個樣好似 , 我係咁同佢玩~~~~
仲有一隻西百利亞雪橇狗, 又係幾千-.- 不過好得意 , 瞳孔係亮藍色 , 佢伸咗個頭出來望著我...呀 ~~~~~ 好想抱著佢錫錫呀...
攰到死咁返家.
死啦....仲係無 |