星期5 , 早上睇了穿越時空的少女 , 好睇ar *v*
唉 , 好低可能的 , 我反鎖著咗我間room , 拎key開 , 開極都開唔到=0= 嚇死我呀差d , 最後開到lu .
同kk去swimming, 去大圍顥田果個indoor swimming poor , 姐係坐火車可以見到果個 , outdoor個poor話有嘔吐物 , 唔開 , 只可以去室內游.
hehe , 好耐無游水啦 , 不過indoor好深 1米4 - 2米 @o@''
出了去outdoor , 有張bench , 我同kk坐咗上去, 好似千秋咁 , 可以搖的 , 好好玩~~~~
之後打算走人 , 先知我無帶沿巾 =0= !! 好彩 , kk有多條 , 我好低能 , 唔帶沿巾swimming =.=
走時發現唔見咗游鏡....
行咗一會 , 去咗食野 , kk的戎指"卡"著咗 , haha
坐bus去火車站 , 好唔抵 , 2min路要6.4 >.<
night , mama返咗來了
星期6
比羊仔叫咗返教會.
教會真係整到好令令 @@ , 令呀令呀~~~
我係咁講故事, 個口真係好乾-.-
我地係釣魚GAME , 個磁石成日吸著我的頸鏈 , HAHA
見到好多人 , 好耐無見啦.
一來就比CATCAT問手信 , 這個人眼中只有手信MA ????
我好低可能 , CACTA比糖我食 , 我見到糖上有層白色野 , 以為係白兔糖果種 , 就放咗入口 , 之後好奇怪 , 點解咁耐都未溶GE??? 先知係唔食的 , 好衰呀 , 陰人GE=3=
冼鎮杰好衰呀 我唔開心呀....
同嘉嘉去咗影相 , HAHA , 2個大細路.
我又返去我度 , 咁隻手濕咗 , 好順手咁HI去羊仔度 , 點知HI中咗..... 我真係唔小心GA, 我都唔知點解咁中 .
之後 , 我好興奮咁同羊仔講緊野 , 之後我停咗口 , 咁岩果時小強行咗過來 , 之後羊仔話: 小強一行過來, 你就唔講野GE?
搞到我勁唔好意思 , 咁我講得耐都要休息GE,真係摩打咀咩 T.T
之後早走 , 去人地家~
我去哂相 , 個店員在CUT學生相 , 咁我望一望 , 哦?係po wing的學生相 , 又會咁岩GE , HAHA
* 記得小時候 , 我 媽 同姐 呃我 , 話我成家都係偷渡過來的 , 由上海坐船過來 , 果時我細 , 咩都信 , 仲成日話會比警察捉我返上海 , 成日嚇我, 好衰
我總覺得sing直髮 , 先有石海勝feel , 那種凌厲的感覺 , 嗯嗯嗯
|