T^T 哼 , 一肚子悶氣 , 本身還好好的 , 我完全不知咩事! 由星期5 NIGHT 到宜家都係一肚子悶氣 , 我不爽T^T哼哼哼!!!!!
雖然係咁 , 我STILL好有心機~
整整整>< 我希望整埋聽日就完 ,咁細, 睇到我眼都盲 , 天氣又熱, 好不辛苦
這幾天天氣好熱呢......熱死我 , 可以的話 , 我真是想整天呆在我的ROMM內 , 享受冷氣 , 可是又不能 , 我要Online ma
嗯嗯 , 果然是要這樣的 , 我果然要這樣
比芯話我了 , bf 同朋友方面 banlance唔到...唔....其實我都覺 , 自從那個後 , 真的好像沒有如何約朋友出街 , 朋友可能亦怕打攫我了 , 嗯嗯...我會好好思考一下...
真是thx單借條pe褲比我 , 下次洗pe褲時 , 還是看準時間比較好一點~~~~
以下是我和姐姐的對話:
姐 : @@ 叫咩名
我: 0文健
姐 : 咩話
我 : 0文健呀
姐 : 哦哦 , 靈魂健 靈魂一定好健康
我 : WA~好爛gag呀
姐 : 佢幾時請我食飯
我 : 你發夢
姐 : 呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我 : =.=你想幾時 , 去邊呀
姐 : 我唔要喎~∼
我 : 你玩野
姐 : 死啦 , 你塊面咪比佢污染咗=0=? 咁我下次點鍚你呀 , 有啦 ,下次鍚你前 , 拎消毒藥水抺下你塊面囉@@哈哈
我 : 你係唔係想打???
姐 : =3=....咁....不如咁啦 , 佢錫左 , 我鍚右啦
我 : 我訓覺 , 你唔好再煩我.
姐 : 呀~~~~~
那個對話 , 我其實覺得很得意 , 不是指內容 , 而是我很冷淡 , 而我姐姐很熱情 , 這樣地一問一答很有趣~
一個星期前的今日 , HEHE 先岩岩睇完戲~~ 很開心的一天~~
我一直害怕的事好似像快要發生了...
T^T 死得不明不白...
|