SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 16
累積人氣: 39423
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2007-06-04

好YEAH~~~

我的電腦強戰回歸lu~ wakakakakaaaa

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 28 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2007-05-28

好一個 " 健詩1118" 成立LU~~~  YEAH  XD ~happy~

琴日同健去一次圖書館 , 撞到好多鄉中的同學 . 先係孖女 , 之後係C班的一個人 , 之後又撞到C班的2個女仔,  之後又撞到小玉同佢家姐 , 之後又撞到 金玲 如寶玲....

撞到8個鄉中的 , 一直係咁撞-.-

night 終於完成了那個 , 整比kin的 , 整完之後好攰 .

今日一d都唔想起身, 有想過不如小息先返=.= 最後都無咁做到.

返學  , 比咗kin , ^_^~

MATHS , 校長入來 , 我立即叫醒KIN(醒目) , 之後佢行去大嘉同貴貴度叫醒佢地,  哈哈 , 一定嚇死佢地 .

中午食飯見到校長 , 好慘 , 一個人食....

今日剖析牛眼, 唔難 , 入面隻色好令好令 , 但係唔知點解 , 大嘉果組隻顏色好核突, 墨水色的-.- 核突.....

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

2007-05-26

T^T 哼 , 一肚子悶氣 , 本身還好好的 , 我完全不知咩事! 由星期5 NIGHT 到宜家都係一肚子悶氣 , 我不爽T^T哼哼哼!!!!!

雖然係咁 , 我STILL好有心機~

整整整>< 我希望整埋聽日就完 ,咁細, 睇到我眼都盲 , 天氣又熱, 好不辛苦

這幾天天氣好熱呢......熱死我 , 可以的話 , 我真是想整天呆在我的ROMM內 , 享受冷氣 , 可是又不能 , 我要Online  ma

嗯嗯 , 果然是要這樣的 , 我果然要這樣

比芯話我了 , bf 同朋友方面 banlance唔到...唔....其實我都覺 , 自從那個後 , 真的好像沒有如何約朋友出街 , 朋友可能亦怕打攫我了 , 嗯嗯...我會好好思考一下...

真是thx單借條pe褲比我 , 下次洗pe褲時 , 還是看準時間比較好一點~~~~

以下是我和姐姐的對話:

姐 : @@ 叫咩名

我: 0文健

姐 :  咩話

我 : 0文健呀

姐 : 哦哦 , 靈魂健 靈魂一定好健康

我 : WA~好爛gag呀

姐 : 佢幾時請我食飯

我 : 你發夢

姐 : 呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我 : =.=你想幾時 , 去邊呀

姐 : 我唔要喎~∼

我 : 你玩野

姐 : 死啦 , 你塊面咪比佢污染咗=0=? 咁我下次點鍚你呀 , 有啦 ,下次鍚你前 , 拎消毒藥水抺下你塊面囉@@哈哈

我 : 你係唔係想打???

姐 :  =3=....咁....不如咁啦 , 佢錫左 , 我鍚右啦

我 : 我訓覺 , 你唔好再煩我.

姐 : 呀~~~~~

 

那個對話 , 我其實覺得很得意 , 不是指內容 , 而是我很冷淡 , 而我姐姐很熱情 , 這樣地一問一答很有趣~

一個星期前的今日 , HEHE 先岩岩睇完戲~~ 很開心的一天~~

 

我一直害怕的事好似像快要發生了...

 

 

 

T^T 死得不明不白...

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]