| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 15 日 星期二 
|
|
|
|
2007-05-15 |
今日一上到classroom , 咩人都無ge=0=?原來要集會 , 唉~痛苦地在卅度的天氣下走去禮堂 , 熱死人啦 , 幾時先有冷氣呀
小息 , 岩岩想打比健健叫佢買雞wing比我 , 點知佢已經返咗上來 , 哈 , 唔洗我講都自動買咗雞wing比我, 多謝
比sing K 我啦 , 我唔係唔想話你知GA,不過我以為你一早知,先無講你知咋,最後我只好大聲講咗出來 , SING先放過我-.-
中午打架 , 好衰 , 借咗人$70咁耐都唔還 , 有$300拎去睹波 , 無$70還錢??
最尾果2堂又要去hall , 好彩, 個人真係講得好好 , 我比佢10分^^ 好彩佢講得好 , 如果唔係 , 都唔知要如何過這一個鐘 .
我仲以為dogdog佢地一早知 , 原來唔係 , 放學的時候...呀...
放學 , 我同健健倍芯hea咗一會就走咗啦 , 我地去咗福堂.
中途又撞到好多kin的朋友 , 呀..這個 , 每個都拎我地件事開玩笑 , kaka .
搞到7:30 , kin送我返家了. .v. 吉死我啦 , 下次再咁吉 , 無那個呀.
twice first time in today . k-10
前幾日同寶寶chat , "找到一個鐘意多過你的人 , 咁幾好呀" wa~ 有正的一句話 , 有金石良言的感覺 , 我會好好記著 , 我一定會好好珍惜我現在所擁有的 . 健健真係對我好好 .
這一排好像無好好的和單單chat過了 =3=
前幾日終於同羊仔講咗D野 , 唉~可悲 ... 我想我這一生可能永遠都唔能夠 ...
豁出去漫遊 不通知親友 那快感少有 哪管想去多久
抱得你未夠 於這裡悶透 才誓死跟你 逛盡地球
何必每件壯舉都需要理由 伴你去出走
快活而內疚 不管舉世追究
願扣上你雙手 自繁華浪處到沙丘
戀愛 能有幸這樣放肆至足夠
別再管誰咒你 曾經荒謬闖蕩異地
亦未枉相戀超出煩惱的禁忌 視世上人不理
想早晚能見你 曾經反叛 也是我運氣
天與地 年老了不再飛 無那份勇氣
怕一世未能 沙礫中擁吻 有了你先有 這最淒美質感
縱使有地震 不因我犯禁 誰話你壞人 不減吸引
明知我做錯過的總要奉還 但我愛一眼
有自由浩嘆 都深刻過不散
讓你我似走犯 在窮途入教堂進諫
上帝 求你讓我共愛侶過更多晚
代價高仍愛你 曾經荒謬闖蕩異地
亦未枉相戀超出煩惱的禁忌 視世上人不理
想早晚能見你 曾經反叛也是我運氣
天與地 渡過約束 拋開生死
這樣也許了不起 但有一日轟烈乏味
就讓彼此都別戀他人也不忘記 別個再沒法比
瘋過後能放棄 回家安樂過亦有運氣
不顧忌 才了解喜與悲 能以後銘記
人有天總怕死 才註定別離
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 14 日 星期一 
|
|
|
|
2007-05-14 |
星期6件事 , 在此同陳詠芯講100句抱歉 , 好像無啦啦累你被人駡了-.-"
琴日係寶寶生日 , 生日快樂 , hee ,我差d唔記得咗 , 又老咗一年啦.
今日早咗返學校 , wa~ kinder出奇蛋 , 有surprise , 有玩具 , thx^^ i like it~
小息 , 唉~唔好講啦 , 好樣衰, 比羊仔同民仔見到哂 , 唉....
羊仔琴日同我講 : "見到你咁 , 好有睇著自己個女大的感覺"
哈哈 , 我無咁好福氣啦 , 如果真係 , 咁我應該好幸福 幾生修來的福呀.
lunch出去食 , 好灰 , 本身滿心歡喜 , 點知去到扒王 , 先係撞到正一正bio李配云 , 比佢問候咗幾句 , 之後又撞到一堆老師 , 比我見到海膽 , 佢好似無咗上年果股紅衛兵的殺氣 , 我望咗佢成5s先知佢係邊個-.- 之後又撞到單單 , 如果佢地早5s望過來 , 可能會見到d野.
放學玩10人11足 , 過程好辛苦 , 不過7s , 第2 , 成績唔錯 , 大家都做得好好呀
這排 , 好多野煩 , 心情好燥.... 如做咗d咩反常行為 , 請原諒 
每日都提心釣膽 , 膽驚受怕 , 怕這個怕那個 , 膽心這個膽心那個 , 行幾步路就要回頭望望 , 一眼關7 , 我都唔知講咩好啦 , 過得一日係一日啦 , 我就快din啦.
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 12 日 星期六 
|
|
|
|
2007-05-12 |
今日好早起咗身 , 問咗一個我好想問 , 而一直都無問ge問題 , 得到咗答案 , 最後都係忍唔著哭了...不過 , 這是我為這件事的最後一次喊 ! ! XD I must looking forward !!
今日同芯芯 , 一同4人去咗玩 , 其實都唔算玩 , 去睇波. 芯芯遲了10min , 我仲以為自己睇錯時間 .
睇波 ,好熱鬧>< 好多好多外國人 , d外國細路仔好可愛 , 一來到就比毛毛話我啦 , 唔返教會 , hee...sor~
好曬 , 曬死咗我lu~ 睇咗好多個鐘 , 走人 , 好yeah , 拎亞軍^^~
果度個d外國3文治成$40一個=0= 不過真係好好好味 , 佢同你立即烤 , 多謝哂
之後 , wa~wo~我的耳仔呀~~~ 一生人第一次 , 之後佢芯芯佢地返home , 坐火車 , 我同芯坐開咗 , 芯叫我掉個波比佢 , 點知我掉到佢前個人的頭 , o咀 , 吓到我地4個立即同佢say sorry , 我眼界好差-.- 好彩個人無咩野.
之後芯同人地凡沙田走咗 , 我就同人坐返tai po , wa~我唔會忘記火車上發生的事呢~
今日好多第一次 , 我想我應該唔會忘記這日ge~
今日係hih day & kz day ^^"
日日食chocolate , 我估我可以肥到ge~期待星期一 .
單單 , 我會worry you 呢~
6: kk - 2 h-1
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 221 | »
|