| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 29 日 星期日 
|
|
|
|
2007-04-29 |
最近上網都好似有好好問題 .
琴日 , 可怕的 , 我行到客廳 , 暈咗, 好彩的是今次撞落張沙發 , 無損傷 , 但我今次明明有食野...
之後返教會 , 靈修 , 係咁比羊仔話我 =3=
今日約咗人睇10愛 , 睇早場 , 約咗9:00 , 6:30醒咗一次 , 又訓 , 再醒已經係8:30 , o哂咀 , 好彩...趕到^0^
等咗kiki勁耐 , 15min , 去sha tin睇10愛 , 好平先$30 , 有好幾個出人意表的地方 , 唔錯~
竟然比我見到個7x的呀伯在睇=0= =0= =0= 佢仲要係拎著支拐杖 , 哈哈 , 好好笑...
無咩就行 , 返咗大埔 , 又行咗一陣....
這幾日都唔知咩事 , 前日patapt痛 , 琴日耳仔發炎痛 , 今日就肚痛 , 咁聽日痛咩=.=?
我唔講出口 , 一來係未100%肯定 , 2來 , 說話這會事 , 一講咗出口 , 就收唔返, 幾可怕呢...
"但是得到咗 , 我覺得這場遊戲就唔好玩了"
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 4 月 27 日 星期五 
|
|
|
|
2007-04-27 |
琴日打习习毛球 , 今日patpat好痛呀 
琴日比云云問咗一件事 , 不過無答佢 , 一來咁未100%根定 , 2來我真係唔知點開心 , 開不了口 -.-
今次好像不是錯覺啦 , 應該係真的(雖然唔完全根定) , 咁姐係...我奶野 , 死得.
唉 , 開唔了口 -.- 我完全可以想像到聽到之後個反應 , 一定係果個樣.... |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 4 月 26 日 星期四 
|
|
|
|
2007-04-26 |
今日 : 要去打习习 毛球 , 同云云打 , 哈哈 , 云云好kai , 之後我地同蕭蕭ceci對打 , 好好玩呀 ^^~
鄭sirr又拎人地堂 -.- 迫人地同佢調堂 , eng變做chem , 個miss都無教書 , 我就訓咗成堂 .
之後大嘉好好咁借咗本書比我 .thx la , 之後我先知原來我有chem 書 .
lunch , 得我同慧慧帶飯 , 我地2個一起食 , 好悶 , d人好鬼遲返 , 返上去同慧慧講咗陣野 .
之後....我同0文健講起單單 , 之後佢做咗個好搞笑 , 好衰的動作 , 我真係覺得好好笑 , 就笑笑笑 , 點知笑到成個人失平衡跌咗落地下,嗚...
咁岩李sir岩岩到 , 之後李sir好搞笑話:"一定係0文健整跌王健詩" 成班一起答"係" 哈哈哈 , 唔好意思 .
eng堂 , 同芯芯講起d野 , 勁核突 , 小貓&人 , 聽到我好噁心 , 好唔舒服 , 小貓好可憐 , 果d人真係正人渣 , 拎去凌遲 !! |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 221 | »
|