SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 84
累積人氣: 39631
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2007-04-29

最近上網都好似有好好問題 .

琴日 , 可怕的 , 我行到客廳 , 暈咗, 好彩的是今次撞落張沙發 , 無損傷 , 但我今次明明有食野...

之後返教會 , 靈修 , 係咁比羊仔話我 =3=

今日約咗人睇10愛 , 睇早場 , 約咗9:00 , 6:30醒咗一次 , 又訓 , 再醒已經係8:30 , o哂咀  , 好彩...趕到^0^

等咗kiki勁耐 , 15min , 去sha tin睇10愛 , 好平先$30 , 有好幾個出人意表的地方 , 唔錯~

竟然比我見到個7x的呀伯在睇=0= =0= =0= 佢仲要係拎著支拐杖 , 哈哈 , 好好笑...

無咩就行 , 返咗大埔 , 又行咗一陣....

這幾日都唔知咩事 , 前日patapt痛 , 琴日耳仔發炎痛 , 今日就肚痛 , 咁聽日痛咩=.=?

 


 

我唔講出口 , 一來係未100%肯定 , 2來 , 說話這會事 , 一講咗出口 , 就收唔返,  幾可怕呢...

"但是得到咗 , 我覺得這場遊戲就唔好玩了"

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2007-04-27

琴日打习习毛球 , 今日patpat好痛呀

琴日比云云問咗一件事 , 不過無答佢 , 一來咁未100%根定 , 2來我真係唔知點開心 , 開不了口 -.-

今次好像不是錯覺啦 , 應該係真的(雖然唔完全根定) ,  咁姐係...我奶野 , 死得.

唉 , 開唔了口 -.- 我完全可以想像到聽到之後個反應 , 一定係果個樣....

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2007-04-26

今日 : 要去打习习 毛球 , 同云云打 , 哈哈 , 云云好kai , 之後我地同蕭蕭ceci對打 , 好好玩呀 ^^~

鄭sirr又拎人地堂 -.- 迫人地同佢調堂 , eng變做chem , 個miss都無教書 , 我就訓咗成堂 .

之後大嘉好好咁借咗本書比我 .thx la , 之後我先知原來我有chem 書 .

lunch , 得我同慧慧帶飯 , 我地2個一起食 , 好悶 , d人好鬼遲返 , 返上去同慧慧講咗陣野 .

之後....我同0文健講起單單 , 之後佢做咗個好搞笑 , 好衰的動作 , 我真係覺得好好笑 , 就笑笑笑 , 點知笑到成個人失平衡跌咗落地下,嗚...

咁岩李sir岩岩到 , 之後李sir好搞笑話:"一定係0文健整跌王健詩" 成班一起答"係" 哈哈哈 , 唔好意思.

eng堂 , 同芯芯講起d野 , 勁核突 , 小貓&人 , 聽到我好噁心 , 好唔舒服 , 小貓好可憐 , 果d人真係正人渣 , 拎去凌遲!!

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]