SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 63
累積人氣: 39610
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

蕉唔係人人都食得ga 愉快

前日好好笑的....

生物去咗實驗室上堂 , 去洗手間 , 番返來 , 發現....唔?點解好似怪怪的?入面點解會有個高form的同學...之後一睇---物理實驗室

=0= wakaka 原來我行錯咗 , 超樣衰=.= 好彩我無入到去姐 , 如果唔係就真的...咳咳咳咳咳

lunch之後 , 呀sir見到成地都係報紙 , 陳劍x係咁話係瘦賢整的 , 不過其實係佢自己整 , 之後細賢扯火對劍x話 : 你食蕉啦!!!!

呀sir面一黑 , 話: 你做咩野呀!? 出來 , 蕉唔係人人都食得ga! "  哈哈..... 造句話成為了4d的名句  .

琴 日:

form7 last day , 我家姐話同我影相,  去咗一個特別的地方 -------男廁

入到去發現 , 男廁勁黑 , 仲有 , 點解男廁大女廁咁多ga , 大成一倍囉 \/

今日

meiling無返@o@ 而且上課好悶悶呢~~~

鄭sir無返..good呀!!!! good到爆 , 之後我同芯芯 , pinky , ar kin 係咁講野...感覺唔錯 .

去女廁 , 發現水浸-0-

冼同學在我桌面寫咗d野....琴日我在佢後面 , 佢睇唔到我 , 我就去開咗 , 最終搞到佢無同我影相,  之後我良心受到衍責-,-

今日同慧慧 singsnig講野,  之後覺得慧慧講得好岩 , i understand !

其實我一直都唔係好女孩....

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 6 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

神會與我同在

今日...一整天的堂都悶到爆 , 而我又唔想訓..... 都係同講下野 , 同meiling玩下筆袋 , 整下人地個鎖係過咋...

中午 , 無帶飯,  去咗同小玉 , meiling一起買"足"食 , 今次好多料^v^

之後抄a maths , 勁勁多 ,唔想抄 , 比咗0文健幫我 , 唔該哂^_^

今日fatlun好勁呢 , 真是太利害啦 個死人鄭sir , 成日煩人.v.  fatlun好野~~做得好呀 , 唔知點解好心涼

phy , 同0文健講咗2堂低b野 , 哈哈....  佢地(羊仔 , 休澤 , 0文健)拎咗條腰帶玩 , 係咁玩,  完全唔明有咩好玩囉 , kai的 , 前世未見過腰帶咩 , 個個都kai的 .

之後比ceci叫我望出去 , 見到同學-0- 我地睇到佢 ,  佢睇唔我地 , 我係唔係好衰呢? 佢想同我睇戰爭片 , 但我唔要 , 邊有人會約女仔睇戰爭片ga-0-"

仲有 , 今日知道了一件事 , fatlun原來係好無公信力的 , kaka , 講咗年事實比肥羊知 , 但係肥羊唔信fatlun , 以為佢講大話....好好笑 .

這幾天都比d 欲加之罪 煩到我din , 訓到勁唔好, 訓咗等於無訓 , 又無胃口 , 個肚係會餓 , 但食唔落野 . 不過 , 我唔會再比d 欲加之罪 煩到我 , 因為根本就係莫須有.  我唔會懼怕 , 因為神會與我同在祈禱之後好番好多了

朋友們 , 記得睇羅馬人書呀 , 琴日一口氣睇咗12章 , 今日要繼續

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2007-03-05

其實...唔應該令自己唔開心 . 我一定會好好保護我自己 .

今日同芯去洗手間時 , 芯同我講咗怡野 , 果時唔係好明 , 直到放學 , 我完全明啦,  呀芯講得是無錯的 .

突然之間眼睛好似明亮了 , 睇清好多野 .

我想 ... 我已經知點做 .

其實...根本就唔係 , 對不對?

有時好心 , 係會令自己難受 . 最重要的不是自己嗎?

好多女仔都唔明一個道理 , 就算明 , 都做唔到,  但我想今次之後 , 我會明 , 更加會做到 .

我中3所想的 , 果然是無錯的 , 但係因為我心軟 , 無放`心上, 終於好似宜家咁 .

其實 , 無一個係例外的 .

一d都唔好 . 走吧 . i don't need it .

神呀 , 你會與我在一起的 , 對嗎?

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]