SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 41
累積人氣: 39588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

莎樂的神奇網網>w<

傳說冬季 會遇上初戀
當日我 亦有許過願
共你的偶遇 純白就如白雪
各自害羞的臉
逃避眼神接觸 心聲偏揭穿
再會失散已多年後
回味相識一百天 也心慌意亂

忘記熱吻 還是會遺憾
二手相牽 可笑但勇敢
往日曾留著孖辮的女生
仍依依想念有情人
沒結局 但你微暖的手心 早令我抖震

來到花季 戀愛卻枯萎
傷害過 但也早放低
數個冬季後 同伴被誰代替
卻靜靜的思念 寒夜裡曾同用頸巾不放低
再會失散已多年後
回味總帶酸 但暗中帶著甜


懷念你 從沒有害
明晨燈飾拆去後 幻境不再    回憶永在

曾有著你 還是太僥倖
二手相牽 最愉快質感
變大人 仍在繼續追問
為何中三的一吻 未發生

別了後 學會懷緬
學到凡事藏著缺憾
先可能 叫那份記憶 吸引

 


 

我日記只是打出事實 和內心feeling...

我無事的 , 是真的^^"

岩岩同美講返中一的事....

中一是幾開心的^^happy~

回想過去的事 , 總帶酸 , 但暗中帶甜~~~~

 十足  大kai

莎樂的神奇網網>w<

我遲下有得睇lu^^

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

工廠

家 , 於我來說 , 從來只是一間 給我製造  煩憂 同 痛苦 的工廠 .

什麼家是避難所 , 家是溫暖的 . 對我來說是不適用的 . 聽下去只覺說不出的諷刺&諷刺. 

唔係話所有都係唔好GE  但係 , 家比我的開心&唔開心 , 個比率係幾多呢? 1:100? 1:1000??????

一向以來 , 我的唔開心, 10之八九 , 都係來自家.

所以 , 人有時 , 真的是看運氣的 .

人一生出來 , 好多野都定咗 , 父母 , 環境,  性別 , 性格 , 樣貌 等等 .

有時覺得d性格唔好的人都幾慘 , 因為佢的 核糖核酸 , 姐係DNA , 根本是這樣的.

有d人天生好倔強 , 要好辛苦, 有多時間先改到 . 有d人則天生好隨和.

這些都要看看你的運氣吧 .

好彩我性格OK.

the world ain't all sunshine and rainbows .

it is very mean and nasty place  ,

and it will beat you to your kness and keep you there permanently if you let it .

You , me,  or nobody is gonna hit as life .

But it ain't how hard you hit ;

it's about how hard you can get hit ,

and keep moving forword . How much you can take , and keep moving forword .

That's how winning is done.  

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

apm

好開心呀 , 2月11日 , 我日記人流又破記錄啦@@ 一日內有成90人呀.....差小小先過一百 , 大家要加油!!

今日去在觀塘的....apm 呢~

講好10:30 , 我最早 , 之後見到敏敏 .....等咗22min , catcat嘉嘉出現了 ==

之後坐車...多謝敏敏同嘉嘉的chocolate^^好味~

落車 , 我地4個人 , 行咗一後好耐 ,  先找到apm ..... 找到的那一刻 ,真的感動

apm的店的野都好令 , 不過都好貴 , 係睇得唔買得....

嘉嘉去咗2%找件外套 , 點知無 xs 碼...

,因為我喉痛.... 無咩講野 , catcat就係咁話:你做咩唔講野???  好搞笑的catcat

好可惜呀 , 無 貼子相機 >3<

我地睇咗門徒 , 好好睇呀....睇咗成2個鐘...睇完之後 , 個頭唔知點解 , 又痛又暈e.e"

因為我6:00要返到家 , 食團年飯 . 所以4:30佢地好好咁送我去地鐵站 , 果時個頭真係暈到死 , 又頭痛=.="

返到home , 岩岩好6:00 唔早唔遲 ,真勁,  wa~~勁多野食 , 有盆菜 , 好多野呀,  又好好味...

之後6:30去學琴lu , 食得30min咋....

唔知點解果時個頭仲係好暈好痛 , 又係勁勁勁攰 , 一想到要行去寶湖,  幾怕會攰到暈,  好彩無事....

其實行街我平時都行唔小,  係唔知點解今次會咁攰.....why?????


最近學到的一件事...

原來一件事 , 唔可以只從一個角度觀看...有時從唔同的角度睇 , 事情係完全唔一樣的 =.="

下次 ? 多角度觀看~ 

今次睇得明我日記la呱=="?

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]