wa^0^ 好充實的一天呢~~~
今日同葦葦去沙田 . 葦葦係我小學同學>w< , kaka 好多人聽到都會話"下 , 小學同學仲有keep著聯絡 , 感情仲咁好ge?"
係囉 , 我都唔知點解, 一般無見面好耐 , 就會生疏咗 , 但我同佢好似over咗這個Leiver了 , 幾耐無聯絡都無問題的...我都唔知點解喎
本身打算去睇侏羅紀 , 但係fall哂 , 全場得返2個位=口="
影照子相 , 用咗我地$110 ... 好彩問姐姐借咗$40姐 .
好唔鐘意影相, 但係expect照子相 , 因為會令d
沙田有雜技表演 , 好精彩呢~
行到5:00 , 人地要食團年飯 , 要走 .
葦葦死都要拉我去一起食 , 我死都唔要 , 咁怪 =="
6:00 , 嘉嘉打比我 , 話遲下小強組去睇侏羅紀 , 好彩今日無睇姐 , yeah~~~
|