SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 61
累積人氣: 39608
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 2 月 19 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2007-02-19

我係vip , so係可以 click邊個入我日記...

最近我發現一件好可怕的事....

有個人的ip,  我唔知佢係邊個 , 66.249.72.233<---這位人兄...

每日都來我日記.....這個當然不是問題...但.....

每日差唔多24小時都會上我日記 , 有時一個鐘一次 , 有時一個鐘廿多次=0=

這位人兄以我估計....每日上我日記保守估計30次 , 而且又唔似係中咗毒...

唔怪得知我日記人氣急升得咁勁啦.......

係邊位呀=.=

認咗佢....好點兒可怕的感覺

唔認...我會lock咗個ip...

係邊個呀==???????

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

香港人最常做的白痴事

香港人最常做的白痴事

1.玩米缸,將手插入米缸裡面o既米裡面篤下篤下。

2.在百貨公司入面篤扶手電梯旁的hi牌。

3.地下有階磚時,特登隔一格一格o黎行(不可踩界,要完全在格內)。

4.用錶面反射陽光,照o黎照去。

5鋪張紙在硬幣上面,然後用鉛筆素返個形出黎。

6超級市場踩住架購物車o黎行。

7搣牆上的乳膠漆或牆紙。

8係平滑o既地面上面跣下跣下咁行。

9.貼張紙仔嚮o的同學個背脊度。

10.踩人地個影。

11.狂踩人地對白飯魚,尤其是大肥仔果o的。

12.用幾條橡筋射o的同學。

13.嘗試用「念力」整彎湯匙。

14.落樓梯時坐係o的扶手上面"sir"落黎。

15.在自動梯行相反方向。

16.把「誤投信件」或沒有用的宣傳單張,胡亂放入其他的住宅信箱。

17.坐地鐵時,抓緊中間的扶手,地鐵一開動博命繞住轉(自轉)。

18.係被入面開住電筒扮露營同埋o係入面食零食。

19.用圖釘弄穿學校壁佈板。

20.亂按人地既門鐘,然後走人。

21.明知過左三歲,仍然吾買飛,「捐」地鐵既入出閘機。

22.用歡樂天地等既硬幣當一蚊用。

23.煲蠟。

24.用螢光筆油指甲。

25.向學校d木台上面畫公仔。

26.用電筒/雷射筆射落街或者照住d路人。

27.落雨擔遮,係咁轉把遮。

28.見倒d矮過自己既人行緊過黎,會好自然"gut"高d行。

29.將擦膠碎「初」成一粒黑色物體。

30.地鐵出閘果時「捐」過閘口 .

31.屋企冇人果時,對住塊鏡學人跳舞/做戲/唱歌。

 32.玩廁所水。

33.慢慢行近麻雀到,企圖捉住佢地。

34.係街見到狗就扮貓叫,見到貓就扮狗吠。

35.畫花報紙或書上既畫,為人物加牛角等等。

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 17 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

同葦葦去沙田

wa^0^ 好充實的一天呢~~~

今日同葦葦去沙田 . 葦葦係我小學同學>w< , kaka 好多人聽到都會話"下 , 小學同學仲有keep著聯絡 , 感情仲咁好ge?"

係囉 , 我都唔知點解,  一般無見面好耐 , 就會生疏咗 , 但我同佢好似over咗這個Leiver了 , 幾耐無聯絡都無問題的...我都唔知點解喎

本身打算去睇侏羅紀 , 但係fall哂 , 全場得返2個位=口="

影照子相 , 用咗我地$110  ... 好彩問姐姐借咗$40姐 .

好唔鐘意影相,  但係expect照子相 , 因為會令d

沙田有雜技表演 , 好精彩呢~

行到5:00 , 人地要食團年飯 , 要走 .

葦葦死都要拉我去一起食 , 我死都唔要  , 咁怪 =="

6:00 , 嘉嘉打比我 , 話遲下小強組去睇侏羅紀 , 好彩今日無睇姐 , yeah~~~

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]