猜猜猜...估估估...咁同在我傷口上灑鹽有咩分別?
之前去咗deep veep 剪髮 , 百幾蚊...唉~
cut完 , 又同我用髮泥整個頭 , 看到鏡中的自己 , 唔認得自己...哈哈~ 佢整到我成個不良少女咁~kekeke
maths , 低b咗 , 一個小小的mistake , 搞到無咗15分/_\ 好彩mc分卷easy姐^0^
之後 group discuting , 我同cici 蕭蕭 家常一group , 好多冷場囉....
今日考生物 , 成18頁 , 得一個半鐘 , 點做呀?
cheak 卷時發現小咗一頁 , 之後立即換返 .
好彩做哂 , 仲有2min休息~~~~呵呵呵
好搞笑 , 呀sir以為蔣忠傑係中3 , 見佢在做, 勁惡咁話:你仲寫?
wakakakaka
份卷好難呀 , mc仲多, 又勁小分 , d圖又黑到色 , 點睇呀?
我估合格呱==
行過商場 ,聽到古句基唱" I LOVE MY FATE "一首我好鐘意的歌 , 但係唱得勁勁勁難聽
my love my fate you will fade away
以後隔天與地
I love I hate I'll miss you always
我永遠亦愛你
太美好的東西 會走
還未愛夠了你 怎放手
從來不肯假想 失去你那感受
我這對腳 怎麼走
從來並未練習過溫柔
遲學你或已經沒法接受
然後你會說我跟她分左與右
誰希罕這種手拖手
my love my fate you will fade away
再沒有戀愛味
I love I hate I'll always be afraid
永遠也害怕你
我要首先講聲 我走
還是愛到你說 請你走
如果講一聲 請照顧 我感受
我最怕你講出口
從來並未練習過溫柔
遲學你或已經沒法接受
然後你會說我跟她分左與右
誰希罕這種手拖手
下次開心已要靠自己
下次頂多飾演好知己
其實再次見你 真需要 靠演技
也要你我好心地
my love my fate you will fade away
過去當做看戲
世界當沒有你 Ooh... |