SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 77
累積人氣: 39624
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2006-12-24

岩岩上咗fatlun個日記 .

你地d男仔 , 真係好好好好8 -,-太8啦

其實係邊個都唔關你地事啦

不過你地唔會估到ga啦 ,

知道的人唔可以講.v. 我會係發嬲ga !

唔係我唔肯講 , 而係我唔想煩到人 , 而且件事此終係past咗 , 我唔想再提d唔開心ge事,亦唔鐘意人地在背後討論這事囉 , 姐係....可唔可以理下人感受呢@ @?

雖然睇我講果時係好平靜 , 笑笑下 , 但係 ....其實我真係好好好努力 , 在家讀咗n咁多次,喊咗好多次 , 先可以在教會講到咁輕鬆...所以....真係唔好再估啦...

邱澤話我講到無咩感情....我唔想ga , 一入教會 , 見到咁多人到 , 呆咗 !!

如果要有感情講 , 就一定會喊 ; 想唔喊 , 只好無咁多感情


 

 wa~~ 一黑一白呀 , 原來我係咁白ga@0@多謝0同學的帽子^^"

 

4d大合照>w<

 聖誕快樂

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

merry christmans

今日去學琴 , 勁早起咗身 , 7:30就到咗 , 之後學琴 , 個呀sir話我日記唔知有d咩咩句子 , 我到宜家知係咩==?????

then去咗library啦 , 覺得有d眼訓 , 咪在自stay room 訓覺囉  , 黠知一訓 , 訓到過哂鐘=0=

醒過來時己經係3點 , oh my god , 我仲以為自己眼花0..0 之後立即坐的士去教會 , 雖然都係遲咗,但係好彩可以講到我份見証姐.

份見証成一千三百字,本身仲多d ga , 不過因為怕d內容比較...唔想嚇親人,所以無講到啦 .

我好叻女呀 , 我無喊呀 , 呵呵呵呵

為咗這份見証,我在家讀咗n咁多次 , 讀到痳木咗 , 所以無喊 ....

氣氛不錯 , 我唔係有心搞gag  ga , d人自己笑^^

琴日睇到影盈話可以搞下爛gag , 咁我就問下人有無咩gag .

點知都係果d肉鬆 , 臭狐=.="

之後人地叫我千祈唔好搞 , 癈時好似上似影盈咁..... 好彩today氣氛不錯呀呵呵呵呵呵呵呵

之後食野 , 食完野 , 同b仔 , 慧慧 出去講野 , 返到來 , d人就走哂=3=  =3=  =3=

係咁比人搞我頂帽 , 衰人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>o<


 

星期5係學校的歌唱比賽 , past 相 , 我發現男扮女己成風氣-0-"

4d的黑板>o<

<------  呵呵

美女大合照

比心偷拍

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

見証

死啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

聽日呀>w<" 到我講見証啦 !!!!!!!

我岩岩在家讀咗我份見証 , 都喊咗呀咁我聽日咪......oh my god , 實變喊包都似 .

我份見証成千字有多 , 可能要講幾耐下=="  

搞爛gag? 下 ==??? 睇我個樣都知我唔識搞啦"

不過 /_\我親愛的 云云來唔到 , 佢太搶手啦 , 比人預早卜咗啦 , 唔開心=3=

 

其實份見証本身仲要多d , 不過份有d內容我怕噤嚇親人 , 所以cut咗 , 下次有機會 , 完整版本打落日記


又比d男仔講我同b仔啦 , 情況好似有惡化的現像 , 連老師都係咁天真 .

果次頭2堂係生物 , 好凍 , 我拎咗b仔個保溫樽來飲 , 可以想像 , 天氣咁凍 , d咁熱ge水升起陣陣的白煙 .

miss : 咩來的?

我  : 蔘蜜

miss : 係媽媽整?

我  :  b仔 ga

miss :佢突燈整比你的?

我  : 唔係啦 .

miss : 佢係你bf ?

我  : ==唔係...

之後miss似笑非笑咁走開咗 , 睇佢個樣 , 佢好似己經認硬b仔係我bf , 無奈無奈 .

我再講多次啦==大家唔好咁天真啦 , b仔唔係鐘意我 , 我都唔係鐘意b仔 , 我未來一段時間都唔會鐘意人 , understand未呀== , 唉~天真天真~~~

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]