星期6 , 一向都好早起身 . 6:30就起咗身 , 7:15出咗門 .
去學琴 , 之後去教會 , 今日去南丫島呢 >w<
好多人 , 成40人@@ , 坐哂成部271....
落車就坐天星小輪 , 再坐45min的新渡輪 , 正呀 .
之後終於去到南丫島啦 , 好特別呀 , 好似同出面係2個世界咁 .
不過不斷下著雨 , 好彩d雨唔, 3/4人有帶雨傘 .
之後行行行 , 行到沙灘 , 我地除咗鞋同物 , 踏在沙灘上 , 好得意呀種feel .
果時個天己經唔再下雨 , 我地唱詩歌 , 玩game .
講到玩game , 就慘啦 .
我地分成10組 , 首先係2人3足 , 用尼龍繩"cool"著腳 , 要拎海水 , 但係無容器 , 拎完要放入個空ge益力多內 .
勁勁辛苦 , 我地又唔多齊 , 成日跌 , 跌到我成條褲都係沙 , 條繩搞到隻腳勁勁痛 , 紅哂.
咁都算 , 我地無容器 , 用手拎水 , 但每次都好快漏哂=.= 又要再拎過d水 , 不停來回 , 隻腳痛到爆 .
最先有人話用口含海水 , 但係覺得好核突 , 所以唔咁做 , 但係我地係咁來回 , 隻手拎唔到水 , 最後都係用口含海水 .
我記得一陣之後 , 我跌咗落沙上 , 大叫 " 我唔理啦 , 用口含水 呀 " 果時隻腳真係勁痛 , 一來係條尼龍繩 , 再加上沙地上好多貝殼突起 , 我2隻腳又抽哂筋 , 真係想喊呀 .
用口含海水 , 我到宜家仲記得果種味道 , 不但鹼 , 仲苦到死 , 岩岩放在口時 , 想係想立即吐出來 , 但係都忍住 .
之後到第2 part , 跳繩 , 好快ok .
第3 part , 要站在paper上 , 用腳把paper反轉 , 但係腳唔可以離開paper=.=
我地2女仔(pinky & me )就比2個男仔背起我地 , 我果時好驚 , 因為背我的男仔係咁彈彈彈 , 嚇死我>w<我好耐無比人背起啦
這3part 真係拎人命 , 特別係第一part , 我永遠唔會忘記海水的味道.
之後食豆腐花 , 唔好味ge-3- 有薑味同好大的膠味!!
6:15 , 我地坐船出lu .
8:45先返到home , 己為會比人駡 , 點知無 , 因為無人在家 , 好彩姐 .
|