SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 88
累積人氣: 39635
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

2006-11-27

搖望眼前夕陽在照

靜眺碧海翻過浪潮

凝視腳旁無     盡細沙飄過

問我可否數算多少

 

不經意百年昭華逝了

百髮披肩千褸萬條

神在往年揚言屬我的子女

定似沙土遍塵囂 

垂頭問不能變真的事有天可能變真嗎

風無答覆雨亦無言彷似啞吧

心猜想難度女子雙鬢斑白還能再生養 

彷如撒種撒在路旁冀     望萌芽

難度諾言純屬玩笑?

但我始終不太明暸

無望老人無言地向沙苦笑

尚要等待幾次花凋

一天聽見孩兒     喚叫

劃破黑夜一片寂寥

疑惑眼神抬頭像見星偷笑

逝去希望重燃燒

神令這不能發生的事這天竟然發生了

因神這天傾出的愛使我喜笑

高聲呼凡是聽到的     必願來問我喜笑

因神應許始終堅固世代未能搖

因此這期待已久的新生命名     叫「喜笑」 

因神這天傾出的愛要萬代明暸

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

舊屎好得意>.<

心情好沉重 .

有好多事 , 都可以變 , 自己決定 ,  但係有d事 , 一生出來 , 係點就點, 唔到自己控制 .

真係好討厭!!!!!

點解我會咁唔好彩 , 點解? 點解偏偏要係我?

我講ge ! 忍多3年 , 忍多3年 , 我就可以唔洗再忍 , 3年姐 , 反正時間過得咁快 . 我這15年來都係咁忍啦 , 忍多3年又算係d咩?

如果可以比我選擇 , 我真係想..

 


 

 今日0文健補送番禮物比我 , 哈哈 , thx ^^

舊屎好得意>.< (我想要學業運多d )

呀貴好似好鐘意隻公仔咁@o@"

d男仔呀 , 今日收埋咗隻公仔 , 找咗勁耐先找到 , 佢地一個推一個 , 其實都唔細啦 , 仲玩....

上pe堂 , 云云話琴日有人打比佢 , 落堂 , 慧慧話有人打比佢 ,小息 , 單單話有人打比佢...  真熱鬧 .

慧慧最好笑 , 佢見到舊屎 , 睇吓個底 , 之後好緊張問我怕唔怕比人見到 , 我唔知佢講咩 , 之後先知 , 佢睇唔到個"sze" , 只係睇到前面 , wakaka 

今日 , 睇到人的作文 , 笑到我差d失去平衡 , 趺落地下 , 好在在千鈞一髮時 , 蕭蕭找著我 , 我先無跌...

哈哈.......剛果......好搞笑....

隻公仔用來做枕頭就最好 , 軟硬度岩岩好 , 今日用佢訓咗好耐.

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

南丫島之遊 愉快

星期6 , 一向都好早起身 . 6:30就起咗身 , 7:15出咗門 .

去學琴 , 之後去教會 , 今日去南丫島呢 >w<

好多人 , 成40人@@ , 坐哂成部271....

落車就坐天星小輪 , 再坐45min的新渡輪 , 正呀 .

之後終於去到南丫島啦 , 好特別呀 , 好似同出面係2個世界咁 .

不過不斷下著雨 , 好彩d雨唔, 3/4人有帶雨傘 .

之後行行行 , 行到沙灘 , 我地除咗鞋同物 , 踏在沙灘上 , 好得意呀種feel .

果時個天己經唔再下雨 , 我地唱詩歌 , 玩game .

講到玩game , 就慘啦 .

我地分成10組 , 首先係2人3足 , 用尼龍繩"cool"著腳 , 要拎海水 , 但係無容器 , 拎完要放入個空ge益力多內 .

勁勁辛苦 , 我地又唔多齊 , 成日跌 , 跌到我成條褲都係沙 , 條繩搞到隻腳勁勁痛 , 紅哂.

咁都算 , 我地無容器 , 用手拎水 , 但每次都好快漏哂=.= 又要再拎過d水 , 不停來回 , 隻腳痛到爆 .

最先有人話用口含海水 , 但係覺得好核突 , 所以唔咁做 , 但係我地係咁來回 , 隻手拎唔到水 , 最後都係用口含海水 .

我記得一陣之後 , 我跌咗落沙上 , 大叫 " 我唔理啦 , 用口含水 呀 " 果時隻腳真係勁痛 , 一來係條尼龍繩 , 再加上沙地上好多貝殼突起 , 我2隻腳又抽哂筋 , 真係想喊呀 .

用口含海水 , 我到宜家仲記得果種味道 , 不但鹼 , 仲苦到死 , 岩岩放在口時 , 想係想立即吐出來 , 但係都忍住 .

之後到第2 part , 跳繩 , 好快ok . 

第3 part , 要站在paper上 , 用腳把paper反轉 , 但係腳唔可以離開paper=.=

我地2女仔(pinky & me )就比2個男仔背起我地 , 我果時好驚  , 因為背我的男仔係咁彈彈彈 , 嚇死我>w<我好耐無比人背起啦

這3part 真係拎人命 , 特別係第一part  , 我永遠唔會忘記海水的味道.

之後食豆腐花 , 唔好味ge-3-  有薑味同好大的膠味!!

6:15 , 我地坐船出lu .

8:45先返到home , 己為會比人駡 , 點知無 , 因為無人在家  , 好彩姐 .

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]