| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 22 日 星期五 
|
|
|
|
做人老師真可憐 |
做人老師真可憐
今日呢 .
返到學 , 李sir就講返件事比我地知 .
琴日傳到成間學校都知 .
: 海膽打學生
琴日lunsh之後係bio , 岩岩上咗2min , 個有個工友同個bio miss 唔知講咩 , 之後 miss 走咗 , 一走就走2堂 .
之後最尾果堂 講 0文健話 : 海膽打學生 , 海膽一拳伸去個學生塊面 , 個學生避開咗 .
講咗之後 , o 哂咀 =0= 邊個咁勁呀 , 上年我地from 3 都無令佢打我地 .
好似話係lunch 之前果一堂發生 , 到放學 , 成間school 都知咩事 .
果時我就心想 , 佢死得啦 , 老師打學生呴 , 雖然話打唔中姐 , 但係都死得啦 .
之後琴日last一堂 , 中央咪 話所有班主任去地理室開一個緊急會議 .
今日李sir講返哂年事比我地知 :
琴日海謄入2b教eng , 見到黑板有2張好大的poster , 一張係海膽 , 另一張寫住打倒海膽....
之後 , 海謄就好嬲 , 又喊喎 , 但係竟然仲有人噓佢.....(好賤)
佢火山爆發咗 , 在走廊係咁勁勁勁駡個學生 , 之後的佢上6樓教員室門口駡 , 因為勁勁大聲 .
d老師走哂出來 , 校長too , 李sir話明顯地見到海膽din咗 , 係咁叫 : 我做錯咗d咩 , 你地要咁對我 ?
之後一拳打去學生旁 , 唔係有打個學生 . d老師立即拉開海膽 .
唉~ 其實我覺得海膽好慘 , 佢上年由皇仁書阮 轉到我地間咁ge學校......
一時間由天堂 跌到地獄==
而佢又唔識做人老師喎 , d方法用錯哂囉 .
搞到全個 form 都唔 討厭佢 ,上年佢教我地form , 上堂無人聽佢講野 , 自己做自己野 , 嘈到死 ,又玩佢 , 我地果班都算好啦 .
d 差班 , 用粗口駡佢 , 一個垃圾桶車去佢度 , 向佢飛筆 , 飛書包 , 咩都飛去佢度....
佢真係唔岩做老師 , 我地憎佢 , 佢又憎我地 , 忍咗成1年咁樣對佢 . d 同事又唔鐘意佢 , 上次水運會聽到d 老師係咁笑佢 .
就在佢個氣球快爆時 , 佢去咗教form 2的差班 , 唉~~個氣球爆了......
好彩個學生he家長話唔追究 , 如果唔係佢死得.....
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 19 日 星期二 
|
|
|
|
啦啦球制作中  |
今日早上覺得天氣好像特別冷..... 6點就起咗身 .
因為呀dad, mun 去旅行together , 怕我起唔到身 , 好早就叫咗我 .
好開心呀 , 佢地去2日旅行 , 正到爆 , 真是希望佢地去多幾日 , 最好一去去成個week , 咁就至好 .
他們不在 , 我簡直free到爆>w<!!
太正了 !! 不過宜家屋企7國咁亂囉 , wakakakakaka .
今日見早起身 , 就吹個頭 , 吹到d頭髮直直地 , 本身好開心 , 但係 , 今日有早會 , 我要束髮 , 又曲返了, 好可憐呀我 .
小息去找云云 , 點知找咗幾次都唔見 , 就決定扣留佢地智社的頸LEI .
LUNCH去咗食飯 .
放學果時先搞笑 , 我地3:10打放學鐘 , 點知佢遲遲唔打 , O哂咀 , 到3:20先打==
之後我同嘉嘉去小飛象買尼龍繩 , 一個細GE要$10 , 我地同佢講要10個白色 , 同10個藍色 ,點知佢無咁多 , 但我地都買咗幾個 .
之後去耀昌買 , $3.5咋=0= 買貴咗0.5 , 而且人地好似有幾多貨 , 早知就唔去小飛象啦......
返到學校先知人地慧社買$3一個 .
去咗4A班整啦啦球 , 一個尼龍繩只可以整一個 , 而每一個啦啦隊員要一個白 , 一個藍 , 遲D仲要去買多十幾廿個先得 .
我整咗2個啦啦球 , 一白一藍 , 慧慧 , B仔 , 珍 , 羊仔 , 嘉嘉 , 仲有寶玲 , 金玲 , PINK , 周芳都有幫手 . ^^ THX 仲多位 .
金玲 竟然拎著一個我地健社GE 藍色 , 白色啦啦球大叫 :" 智社 ! 加油 !智社 ..." 哈哈 , 好搞笑 , 想比健社同智社圍打 ?
不過有D唔開心GE係 , 智社定唔知慧社 GE啦啦隊 衫 竟然同我地健社 GE LEIDER 衫好似呀 /_\ 我唔想咁樣呀 .
我希望佢地改改啦 . 如果唔係陸運會果日一定好樣衰....
4:30 , 迫著要走人 , 同美LING , 珍 , 羊仔同B仔行咗一陣街 .
之後去學琴 同去圖書館 .
我D書遲咗好多日 , 比人罰咗成 $84.5 , 可憐 .
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 18 日 星期一 
|
|
|
|
聲沙 |
哇 , 我宜家聲沙哂==" 岩岩太努力了 .
今日一整天都係攰......頭2堂真係好想sleep , 不過係中文堂 , 個李文友成日叫人 , 唔敢訓...
之後maths , maths係我地班最最留心的一堂 , 時間過得好快 .
一直都好想訓 , 但係無機會 , 最尾果堂係a maths , 反正佢講ge野我一早識哂 , 所以訓咗 , 一訓就訓咗成堂咁多.....
放學做leeder , 宜家d中一真係好唔聽話 , 不過叫得都ok 啦 .
之後有2個社在走廊互叫....wakakakakakakakakaka 太低b啦 .
哈哈哈哈......好好笑 , 成班kai kai的 , 不過呾樣的確可以令佢地叫得大聲d ge.
之後呀花同我講 : 哇 !原來你對中一咁惡 , 嚇親我同呀恩 "
是嗎 =.=?? 有這會事 ?? 我自己都唔知 , 不過我惡起上來的確好惡-.- 我會改善一下....
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | ... | 221 | »
|