SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 42
累積人氣: 39589
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

做人老師真可憐

做人老師真可憐

 

 

今日呢 .

返到學 , 李sir就講返件事比我地知 .

琴日傳到成間學校都知 .

   :   海膽打學生

琴日lunsh之後係bio , 岩岩上咗2min , 個有個工友同個bio  miss  唔知講咩 , 之後  miss  走咗 , 一走就走2堂 .

之後最尾果堂 講 0文健話  :  海膽打學生 , 海膽一拳伸去個學生塊面 , 個學生避開咗 .

講咗之後 , o 哂咀 =0=   邊個咁勁呀 , 上年我地from 3 都無令佢打我地 .

好似話係lunch 之前果一堂發生 , 到放學 , 成間school  都知咩事 .

果時我就心想 , 佢死得啦 , 老師打學生呴 , 雖然話打唔中姐 , 但係都死得啦 .

之後琴日last一堂 , 中央咪 話所有班主任去地理室開一個緊急會議 .

今日李sir講返哂年事比我地知 :

琴日海謄入2b教eng , 見到黑板有2張好大的poster , 一張係海膽 , 另一張寫住打倒海膽....

之後 , 海謄就好嬲 , 又喊喎 , 但係竟然仲有人噓佢.....(好賤)

佢火山爆發咗 , 在走廊係咁勁勁勁駡個學生 , 之後的佢上6樓教員室門口駡 , 因為勁勁大聲 .

d老師走哂出來 , 校長too , 李sir話明顯地見到海膽din咗 , 係咁叫 : 我做錯咗d咩 , 你地要咁對我 ?

之後一拳打去學生旁 , 唔係有打個學生 .  d老師立即拉開海膽 .

 

唉~ 其實我覺得海膽好慘 , 佢上年由皇仁書阮 轉到我地間咁ge學校......

一時間由天堂  跌到地獄==

而佢又唔識做人老師喎 , d方法用錯哂囉 .

搞到全個  form 都唔 討厭佢 ,上年佢教我地form ,  上堂無人聽佢講野 , 自己做自己野 , 嘈到死 ,又玩佢 ,  我地果班都算好啦 .

d  差班 , 用粗口駡佢 , 一個垃圾桶車去佢度 , 向佢飛筆 , 飛書包 , 咩都飛去佢度....

 佢真係唔岩做老師 , 我地憎佢 , 佢又憎我地 , 忍咗成1年咁樣對佢 .  d 同事又唔鐘意佢 , 上次水運會聽到d 老師係咁笑佢 .

就在佢個氣球快爆時 , 佢去咗教form 2的差班 , 唉~~個氣球爆了......

好彩個學生he家長話唔追究 , 如果唔係佢死得.....

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

啦啦球制作中 感動

今日早上覺得天氣好像特別冷.....  6點就起咗身 .

因為呀dad, mun  去旅行together , 怕我起唔到身 , 好早就叫咗我 .

好開心呀 , 佢地去2日旅行 , 正到爆 , 真是希望佢地去多幾日 , 最好一去去成個week , 咁就至好 .

他們不在 , 我簡直free到爆>w<!!

太正了 !!  不過宜家屋企7國咁亂囉 , wakakakakaka .

今日見早起身 , 就吹個頭 , 吹到d頭髮直直地 , 本身好開心 , 但係 , 今日有早會 , 我要束髮 , 又曲返了, 好可憐呀我 .

小息去找云云 , 點知找咗幾次都唔見 , 就決定扣留佢地智社的頸LEI .

LUNCH去咗食飯 .

放學果時先搞笑 , 我地3:10打放學鐘 , 點知佢遲遲唔打 , O哂咀 , 到3:20先打==

之後我同嘉嘉小飛象買尼龍繩 , 一個細GE要$10 , 我地同佢講要10個白色 , 同10個藍色 ,點知佢無咁多 , 但我地都買咗幾個 .

之後去耀昌買 , $3.5咋=0=  買貴咗0.5 , 而且人地好似有幾多貨 , 早知就唔去小飛象啦......

返到學校先知人地慧社買$3一個 .

去咗4A班整啦啦球 , 一個尼龍繩只可以整一個 , 而每一個啦啦隊員要一個白 , 一個藍 , 遲D仲要去買多十幾廿個先得 .

我整咗2個啦啦球 , 一白一藍 , 慧慧 , B仔 , , 羊仔 , 嘉嘉 , 仲有寶玲 , 金玲 , PINK  , 周芳都有幫手 . ^^ THX  仲多位 .

金玲  竟然拎著一個我地健社GE 藍色 , 白色啦啦球大叫 :" 智社 ! 加油 !智社 ..."  哈哈 , 好搞笑 , 想比健社智社圍打 ?

不過有D唔開心GE係 , 智社定唔知慧社 GE啦啦隊 衫  竟然同我地健社 GE  LEIDER 衫好似呀 /_\ 我唔想咁樣呀 .

我希望佢地改改啦 . 如果唔係陸運會果日一定好樣衰....

4:30 , 迫著要走人 , 同美LING , , 羊仔B仔行咗一陣街 .

之後去學琴 同去圖書館 .

我D書遲咗好多日 , 比人罰咗成 $84.5   , 可憐 .

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

聲沙

哇 ,  我宜家聲沙哂=="   岩岩太努力了 .

今日一整天都係攰......頭2堂真係好想sleep , 不過係中文堂 , 個李文友成日叫人 , 唔敢訓...

之後maths , maths係我地班最最留心的一堂 , 時間過得好快 .

一直都好想訓 , 但係無機會 , 最尾果堂係a  maths , 反正佢講ge野我一早識哂 , 所以訓咗 , 一訓就訓咗成堂咁多.....

放學做leeder , 宜家d中一真係好唔聽話 , 不過叫得都ok 啦 .

之後有2個社在走廊互叫....wakakakakakakakakaka  太低b啦 .

哈哈哈哈......好好笑 , 成班kai kai的 , 不過呾樣的確可以令佢地叫得大聲d  ge. 

之後呀花同我講 : 哇 !原來你對中一咁惡 , 嚇親我同呀恩 "

是嗎 =.=??  有這會事 ??  我自己都唔知 , 不過我惡起上來的確好惡-.- 我會改善一下....

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]