SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 34
累積人氣: 39581
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 5 日  星期六   雨天

 

 
 


 
 

水有多寶貴

本身有哂計劃 , 幾點做d咩 .

打算11:30到圖書館 , 咁10:00 就刷牙 , 發現........無水=0=

要到11:00 先會有水/__\  好慘 ,無水的日子  , 令我明白到水有多寶貴 .

之後有水lu , yeah ~~~~  呀媽打比我 , 話比錢我去食m記早餐 , 須便同佢去華潤買一大堆野 .

一手一袋 , 成個斯拉咁行返來 == 去華潤同媽買咗六十幾蚊野 , 都知佢無咁好死 , 無啦啦比錢我食m記 , 原來要我做跑腿-3-

 食吓野 , 玩吓電腦 , 成12:00先出街 , 唉 , d  time無哂  .

去到圖書館 , 又見到我家姐&姐夫 , 我嚇我家姐 , 點知激嬲咗佢 , 佢好鬼死兇=="

之後就預計時間 , 圖書館行去 k12 站要15min , k12 到總站又約15min , 姐係我2:15走就岩岩好係時候到教會 .

不過 , 中途出咗錯誤.......等車都等咗我10min  , 個司機又係咁同個人chat , caht足5min , 先比乘客上車 >.<

之後落車 , 見到環球餐廳位個鐘係 3:00 , 果時仲唔知自己遲咗成15min , 在想 :" 個鐘幾時快咗15min @@?  "

返到教會 , 先知原來真係自己遲咗15min=0=

好似.....好似係第一次返教會late咗==

之後唱歌 , b仔播歌 , 叫我地唱 , 不過我覺得基本上係個cd唱咗9成 , 我地唱咗1成 .

之後b仔講野又 卡卡啦啦  咁 , 哈哈 , 真係好搞野 , 咩叫 camp營呢 ??wakakakakakakaka....

之後分組 , 今次又係查經 , 唉~~~~好悶==

小強很用心講時 , 我初時都好用心聽 , 但係 , 無幾耐 , 我的靈魂輕輕的飄出身體 , 環遊世界去了 , 姐係發呆==

不過好快 , 我的靈魂要進入身體 , 我又再次好留心地聽 , 同是者 , 這情況出現咗3次 .

自己都有d唔好意思 , 人地咁比心機講 , 不過真係......真抱歉 . ><"

不過 , the  time  was  past , yeah ~ yeah ~~~~~

之後d人整咗d野食比bobo , 我一d都無食過 , 無咩畏口     -------

之後走人lu .

 

 

之前同云云行街街 , 佢同我講咗d野 , 我覺得好搞笑 .

以下是 一個 6歲的小男孩 , 同云云的對話 :

云云 : (指著黃聖依 )  佢老d定我老d ?

男仔 : (認真 ) 你老d .

云云 : 咩話!!!!!!!!

男仔 : (見到云云咁ge , 就立即話 )  唔係唔係.......唔.....(再低頭認真考慮了一會兒話) 一樣咁老 .

云云 : ...........

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

漫畫展

等我講番琴日先 ....

一大清早就起咗身 , 約了tweety  10:00am 在  0食密語  等 .

本身唔想去 , 比佢叫吓叫吓就去咗了 .

之後去書展坐307 , 快就快  ,不過好貴 , 來回成$42 =="

今次就坐271 , 再坐bot , 來回就$21  >w< 抵呀 !!!

咁就去271個站 , 等咗一陣 , 發覺 :  點解1個人都無 ?

271d咁ge車應該好多人等先係po..... 之後先睇到271個車站板 有3隻小字  :  落客站   ==

好白痴呀 .

坐完271 , 再坐船 .......

之後我地由另一條 勁快ge通道去會展 , 會tweety之前無意中發現 , 果條通道都無人ge , 但係又有冷氣 , 30秒都唔洗就到了 .

唔洗由正門入 , save咗 好多好多 time ^^

入咗去......撞到人......有羊仔.....futlun......dogdog...等等......

之後又周圍行......見到好多clasplay   gril @@

有d都幾令 , 有d就勁勁勁樣衰==   肥成隻豬咁 , 又樣衰 , 仲著lolita == 

戰利品唔係好多 , 都係得耳環咁啦......

書展多野買d .

好似 計埋車錢 , 計埋 lunch......  $70有找 ==

luch  好貴 , 食咗我$30 . 無過好味 .

比d相相大家睇啦 @@

 

 

my lunch

wakaka

    

 

 

 

今日呀.....同姐姐睇精品時 , 無啦啦比人拍咗pat pat 一下 ....  立即呆咗 , 初時以為係人地唔小心...但係....又好似好大力 , 似想打我多d ,

果然 , 一個 云云 ge物體出現在我後面== 死云云 , 鹼豬手 , 同慧慧一樣 . 果然 , 2個都係kai的 . 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

*°[▋沒錯!!你冇睇錯!*我超憎你牙*/\*

 

    *°[▋沒錯!!你冇睇錯!*我超憎你牙*/\*

 

講返琴日 , 雨天 , 唔知點解 , 唔like 雨天 , 仲要係 落d唔落d果種天氣 , 一起身見到咁ge天氣 , 無哂生氣 .

雨天成日搞到我咪精神都無 , 唉~討厭 !!!

一個星期前 , 去咗  deep V  cut  chair , 之後同慧慧講個頭cut咗$120 , 係咁比佢講 =.="

我自己覺得cut得唔錯ga @.@ 真係幾好 , 而且$120都唔係好貴姐 -3-   我覺得物超所值呀 .

咁之後返教會 , 比份遲來的生日禮物慧慧 :

 

令我好唔明ge係 , 個盒唔係好大, 但係佢比個袋我就勁勁勁勁大囉 , 睇吓就知 , 影得唔係咁好 , 其他個袋真係好大大ga ==

搞到我拎個咁大e袋返home , 怪到死囉  , 都係因為慧慧呀.v.

 

查經時 , 比小強 , 慧慧 , ++ , 係發呆3人組 , 又話如果我窒人佢會好吃驚 , 其實我成日窒人 , 不過佢無見過姐 , 佢咁想睇 , 我遲d比佢開下眼介啦 , haha .

完咗教會之後 , 同敏敏 , pinky , meiling , sing , 慧慧 佢地去咗食野 , 我地個個都好肚餓 , 一路食一路講 , kaka .

之後如是者 , 我返咗家 , 約人明天同我去 mk .

約咗慧慧 &  kai云 . 

END


今日難得我一千0一次 星期日返教會 , 琴日問慧慧幾點返 , 之後佢話 10:30 , 等我仲好急咁返去 , 怕遲到  .

點知返到去 , 得羊仔 -0-  被騙了 , 死慧慧 !!!

講早咗15min , 死死死慧慧 .v.

之後如是者 , 12:30 完咗 lu >w<太好啦 , 真係好啦 , 我不停地釣魚呢=="

之後同慧慧去咗太和個火車站 , 打算坐火車到大埔火車站先 , 在10號月台會合云云啦 .

咁我&waiwai就睇吓個板啦 , 見到佢話下一站係大埔 , 咁我地先上火車 .

一上車就係咁同慧慧講野 , 講吓講吓 , 覺得怪怪地 , 點解咁耐都未到 , 我明明記得 由太和大埔大約  半分鐘 , 但係覺得好似點解仲未到 , 都無咩理 ,

點知 .........

聽到個咪話 :  下一站係粉領 .....

=0=  =0=  =0=  =0=  =0=  =0=  =0= 

坐咗反方向的車 =0= , 之後我同慧慧係咁笑 , 覺得自己好kai .

但係好奇怪 , 明明係我同慧慧都睇到下一站係大埔先上車 , 4隻眼喎 , 但係.........

之後 , 先去返大埔 ,出火車時係3號月台 , 但係約咗云云在10號月台 , 結果我們由月台頭走到月台的最尾尾 , 好似白痴==

 唉~~~~~  比云云笑 , 不過 , 終於有人kai過云云了 wakaka

唔好係唔係因為云云穿便服 , 好似好怪 , 有咩怪我又講唔出 , 好似.....好似佢個頭名佢個身唔多親@@???

之後打算去mk , 但係我地3個kai子都係唔識路的=="

不過 , 我去過旺中2次 , 都知旺中點去ge....

在旺中 , 撞到著片 , 仲要係4次

我都買咗小小野 , 其實好多野都好想買 , 但係無錢$$  /_\ 呀媽差我錢....

耳環 x 2  ,  腳 lin x 1 .

褲褲 , 影得唔係好令 , 其實好令 , $60咋 .

 

之後去sha  tin , 影貼子相 , 唉~~~好樣衰 , 最差都係今次啦 , 嗚嗚....嗚....嗚...嗚嗚嗚.

好失望 , 之後就返番家了 , 慧慧叫我唔好打坐錯車的事在日記 , 但我想打...

唉~~好攰攰呀 .

 


總是覺得好怪 , 我同家姐都好好玩 , 唔多正經 , 無論行為 , 言語上 , 我地成日串來串去 , 不過多數都係我串佢>.<哈哈 , 成日窒佢 .

但點解我mun , dad 就   勁勁勁正經 , 點解 ?_?

 

天使常在左右 打開心遠望這宇宙
請你再奮鬥 忘記背後 努力面對以後
天使常在左右 被愛是個理由
不想去放棄 才叫有自由 有愛為你守候
去緊握每張手(去關心身邊所有)

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]