SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 26
累積人氣: 39573
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

OF COUSE CLASS 4D

等我講吓今日發生d咩事啦 .

唔知係唔係因為太緊張 , 勁早就醒咗 .

今日要學琴呀... 個呀sir去咗一個月旅行 ,  姐係我放咗一個月假 .

但在這一個月中無話日日都彈琴 , 未彈好>w< .

10:30開始彈 , 彈到12:20 , 之後約埋人去學校睇班 .

在我彈琴時 , 同我家姐吵架了=="

去學校果時 , 個心不停咁跳 , 好怕唔係ADD  MATHS 班呀 .

好彩 , 係我自己嚇自己姐 ^0^ OF  COUSE  CLASS  4D  .

睇返D班 , 差唔多成班3E直升4D , 大家又一班了 .

不過 , 之後發現了一個問題..........

點解得咁少女仔ge ????   得12個?????

完全唔成正比囉  >.<"

死.....開學果日咁我要同邊個坐好呢 ?

邊個想同我坐 ?

之後去補習班 , 都係咁啦  ,不過覺得今次好似特別耐咁ga ??

之後同單, KI  去食KFC .

食完果時係 4:15 , 咁我睇吓我今日幾點去學琴 , 記得好似係 5:00定唔知5:15 .

一睇 , 見到係4:00 =0=

哇!!!  我果時成個腦都空哂 .

之後勁勁驚 , 由沙田去到大埔都成5:00啦.....   死得 .

我記得之前去學琴遲咗10 MIN , 就比佢係咁駡 .

今次MISS咗成堂 , 我呀媽都唔會放過我 , 成 $450 一堂喎 , 我呀媽唔嘈到折天先奇 .

果時真係好好驚 , 勁唔開心 ,

立即坐火車返大埔 , 都好奇怪 , 黠解無啦啦係4:00  ,  一向都係5:15 ....

返到大埔 , 睇多次 , 發現原本係 7. 10  , 唔係8.10 .

哈哈哈哈哈哈.........好白痴....

果時我明白咩叫心中的一塊大石落到地上 ,  完完全全 明白了 .

5:15 就去學琴啦 , 之後學完之後 , 個呀SIR問我可唔可以同佢睇著D仔女一個鐘 , 佢仲有最後一個學生  .

好啦 , 就由6:15睇到7:15 .

哇......好辛苦 , 佢2個仔女 , 一個1歲 , 一個3歲 .

個一歲果個簡直攞我命==成日去聞電視 , 果時部電視正在播兒童學習光碟 , 抱佢返到來 , 唔到2分鐘 , 又去聞部電視 , 天呀!!!

之後抱佢返來 , 佢對我尖叫 , 細路仔D尖叫真係令我想死 ==好無奈 , 又發我脾氣==

佢推開我隻手 , 之後用個好似想喊GE樣望著 , 我終於明白咩叫眼睛懂說話 , 佢好似想同我講:" 你這人做咩理我呀 !! 走開呀 " 

唉~~癈時理佢 !! 之後個1歲嘈完我到個3歲GE嘈我  , 比隻碟叫我去換碟 , 換完之後又話唔係LEE隻 , 不停講 :係小朋友果隻 ...

之後佢又發睥氣 , 突然覺得自己連呀四都不如囉==" 好慘呀 .

之後返番HOME了 .

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->  



2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

葦葦肥咗好多=0= 不安

本身一早執哂屋 , 因為葦葦話今日來我屋企 , 點知之後接到佢個電話 , 問我去元郎 or 大圍 ?

梗係去元郎啦 , 葦葦教我坐64x , 總站等 , 大約坐30min .

去到64x個站 , 部車就剛剛從我眼前出了=0= , 如果我快早10秒 , 咁我就趕得上啦........

上咗車後 , 坐坐坐 , 坐咗勁勁勁耐 , 又話30min到總站 , 我都奇怪 , 邊可能咁快 .

部車到總站其實要一個鐘&15min .

落坐 , 見到葦葦............ =0= 呆咗....

肥咗咁咁多ge =0= 一段時間(幾個月姐) , 肥咗咁多ge , 就算去咗外國廿日 , 都唔會咁ga-0- ....

之後行行行.....好逼呀 , 好多人 ......

之後去咗B仔涼粉食 , 我叫咗魚蛋 & mango河 , 葦葦叫咗腸粉&水果大菜高 .

今次我請客.

之後去影照子相 , 都ok ge , 唔多好>.<

之後坐輕鐵 , 去天水圍------(葦葦家)

過咗陣果時葦葦叫外賣.........一般外賣30min就會送上來 , 但我地等咗50min , 佢都未來.....

之後坐車返番大埔 , 唉~~~~~ 搞一搞 , 百達通4日前增咗$50 , 宜家只得返3.5 , 唉 ,呀媽知道一家kill  me ==

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]