| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 27 日 星期四 
|
|
|
|
可怕的bus旅程  |
琴日2點幾先訓 , 今日訓到 8:45 , 無啦啦電話響 , 好眼訓 , 唔想接電話 . 但係個電話一直響 , 響咗勁勁耐 , 過咗一陣 , 又再響過 .
晨早流流比人嘈醒 !! 勁嬲 , 咁就聽電話啦 , 電話中傳來一把好沉的男人聲 , 之後佢講咗一大堆野 , 唔知係因為我岩岩訓醒 , 定係佢把聲真係太沉 , 聽唔明佢講咩 .
之後我把鬼火 , 問佢找邊個 , 個男人又講咗一大堆我聽唔明ge野 , 我抑制著自己的忿怒 , 問多次佢找佢個 , 結果同上 . 勁嬲 , 白撞ge , 仲要係咁早 !! 真係好想問侯一下佢 .
之後5min之後 , 佢又打來 , 不過佢今次係話 , 找王健莉 , 再加多句 , 我係何靜壞== 原本是姐夫 大人, 唉~~真係好低d , 這是佢地ge間號喎== , kai ga !!好無奈呀 .....
今日家姐話同我去mk 買新書, 想係好 , 唔洗我買^0^
之後去 沙田 , 琴日出剩買咗好多好多衫 , 加上我之前又買咗33 , 宜家勁勁多衫呀>.<
去後去k17到火車站 , 坐咗咁多年車 , 今次經歷最最最最可怕的一次 .成車都係怪人=0=
我坐上層啦 , 咁我果時穿背心 , 個冷氣岩岩吹正我 , 咁我就off咗個冷氣 啦 .
之後 , 坐我後面個三唔識七ge呀伯 , 無啦啦同我講野 , 又問我form幾 , 又話我要帶外套 , 又問我成績係唔係好好 , 又問我去邊 , 總知就係咁聊我講野啦 .
佢個樣勁勁勁猥褻 , 又找一隻手放咗在我個椅背上=0= 我真係好好驚 , 果時穿薄薄背心ge我 , 立即穿返件厚厚的外套 .
本身己經好可怕 , 但係.............
更可怕的事發生了
在我旁有男仔(係隔咗一條走廊 ) , 大約20 歲啦 , 一睇個樣就知係弱智 .
咁都無咩 , 但係!!!!!佢無啦啦 , 係無啦啦 , 竭斯底里地大叫 , 仲一路大叫一路登張椅子=0= , 坐d 附近d人嚇到全部走哂 , 一個接一個咁走咗.
個人方買3里之內都可以話無哂人 , 本身我都想走 , 但係後面無哂位 
之後佢過咗半min , 又再竭斯底里地大叫 , 一路大叫一路登張椅子 .
一個變態ge呀伯 , 一個有精神病ge弱智人士 .
果時我只是k17希望快d到火車站咋......
唉~~~~真係好嚇人/__\ 好彩我無心臟病....
之後去沙田啦 ,講好1:55上堂 , 點知k.oten到2:10 先到 , 咁我都算啦 , 之後機件故障 , 搞呀搞 , 搞到2:25先上到堂 , 生氣.\/.
之後就返番屋企了 .
返到去張bus件事講比家姐聽 , 比佢話我== 佢話個呀伯同我講野我唔應該應佢 , =3= 人地點知佢會係咁講喎 , 而且唔應人好似好無禮貌....
希望下次唔好比我撞到d咁ge事啦 , 上bus都係小心d好 >w<
這個是我砌的
云云呀~~~~~~~~~~~又話同人行街街ge-3-
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 22 日 星期六 
|
|
|
|
書展 - 攰死 |
好多野打呀 >w<
7點30分 就起咗身啦 , 哈哈 , 因為今日去書展 , 約咗 AMY , 單單 , 棋 , tweety , 一起 . 9點鐘要在零食密語等
去到之後 , 坐307 . 唉~~~~成$20一程 , 好可憐 , 貴到咁 /_\
坐坐坐 , 到咗書展lu . 哇!!!!!唔怪得知人地話h.k 空間污染問題嚴重啦 . 中環的空氣真係......
不過書展涼涼地 , 地方好好大呀 , 我同單先去hall 1睇書 , 佢一入去 , 就衝去買咗4本書 , 之後又衝去買咗5本鄭梓0 的書 .
只要買書就可以拎籌 , 有得拎佢個簽名喎== 我對這一d興趣都無 , 反刖 , 單單就勁有興趣囉.
之後一路行一路睇 , 好多好多唔同ge書呀 @0@ 哇哇 .
不過.....小妹正財赤中== 無買書 ^^"
反而 , 我身邊的單單就拎著10本書 , 一手拎一袋 , 睇佢好重ge樣 , 就同佢拎咗4本 .
之後行呀行 , 見到亦舒出咗2本新書 , 勁勁想買(我係亦書 的fans) , $55一本 , 有8折 , 想2本都買 , 但又只想買一本>.<之後決定遲d先買 .
之後去咗 hall 2 , hall2細d , 不過d野有趣d , 買好多平時出面無ge精品 .
果時係12:45 , 行咗3個半鐘 , 勁攰 , 點知單同我講 , 佢要找果個咩鬼鄭梓 0 的簽名喎 , 佢5點先來 , 所以我地要行到5點 , 而我地又唔可以離開書展 , 因為佢唔會比你再返來 .
oh!!!我的天!!! =0=要行咁耐??????
果時我己經好好好攰 , 聽到這個news , 簡宜百上加斤 , 書展又無位比你坐喎-0-
之後我見到一間買麥麥的店 , 我家姐好鐘意麥麥嫁 . 所以買咗浴帽同隻筆比佢 .



係唔係好好好得意呢 >w<??
送咗比家姐 , 佢好鐘意呀 @@
之後又見到有野買 , 係一塊塊木 , 可以砌ga .
我買咗魔天輪 & pionO . (晚上砌了魔天輪 , 砌了一個多hr )
砌呀砌..............
完成啦 , 係唔係好令 , 個魔天輪仲係可以轉 , 唔係實哂ga @0@ "
之後行呀行 , 己經無哂力呀 , 只好出返到 , 但係又無位 , 有位都比人坐哂 , 我地只好仔在窗邊.....
唉~~~~~~攰到死 , 無哂力 ==
都係咁無動過 , 坐咗一陣 , 過時係1:30 , 就去買打食 , 食燒墨魚丸 , 哇 , $18/6粒 , 好貴呀 , 不過唔通唔食咩 .
之後買野飲 , 哇 , 仲貴 , 平時$3.5的可樂賣成 $14 =0="
無法 , 都要買=="""
攰到死 , 我果時攰到 想喊 , 想發睥氣 ==
坐著 , 攰到勁唔想動 , 望著d野食 , 心想 , 如果有人同我咬碎 , 餵我食 , 幫我吞埋就好啦 .
之後一坐坐坐 , 從1:30坐到4:40 , 體力先復原到 7.8成咋 .
去chiling簽名會 , 搞咗好耐 ,我地係第3個 , 因為我地好早 , 早咗30min呀 .
之後離開 , 先到坐船 , 再坐271 , 車上訓著了 , 好soft呀 ~~~~~
271到我家樓下 , 7:30先返到home .
唉~~~~真是勁攰攰的一天 .
之後家姐返家 , 同我講佢同佢bf 件事 , 我家姐好似勁嬲==" 佢講下講下 , 我都比佢感染 . d男仔真過份 , 清一色都係咁 ......唉.....好無奈 . 都唔知點應我家姐 , 唔講就最好 .
P.S : 我家姐聽日同我講呀 , 只要我考入15名內 , 就送個 ipod比我 , 不過我話對ipod無興趣==
咁我家姐就話考入10名送一個patrick cox 大 斜咩包比我 , 我要加油 !!! |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四 
|
|
|
|
我是玻璃廚窗中的一隻急冷娃娃 .......  |
講番20號先 .
一早起身睇吓有咩booking , 要補習 .
約咗單單 , 棋棋 一起補 , 1:20在大埔火車站等 .
點知呀爸話去明星飲茶 , 時間好趕呀 >w< , 好快咁食咗10 min就跑去 k12站 , 好彩明星同k12站得幾步路姐^0^
去到火車站 , 好彩無叫人等姐 >.< " 如果唔係我會十分唔好意思 .
坐火車去沙田......坐呀坐......無啦啦停咗 , 之後先聽到個火車話 第5卡 車箱冷氣不足 ,
叫第5卡 ge人去其他車箱 . 哈哈....好彩我唔係第5卡姐 .
火車中有個呀嬸 抱著個bb , 由大埔站一直 喊喊喊.....無停過 , 見佢呀媽係咁抱佢 , 又搖佢 , 又比奶咀佢 , 都無用 ,
仲係咁喊 , 個呀媽都好可憐 , 點知個呀媽一出火車 (沙田站 ) , 個bb就唔喊 == 真神奇....
之後去到現代, 真係好大大 , 一內去就叫我地拍卡 , 又送野飲比我地 , 果時覺得唔錯 , 佢叫我地內11號課室 , 咁我地就行到去11號
課堂 , 推開門 , -0-呆咗 , 見到好多人坐滿哂 , 我地一開門,d人就望著哂我地 , 又見到講帥個位好似有個呀sir , 就立即關門 , 以為人
地未落堂 , 因為我地早咗10min . 之後先知唔係 , d人真係在等個呀sir , 而我見到果個呀sir不過係工作人員 (不過都打哂tie , 著西裝) .
不過11號課室滿哂 , 佢地就叫我地去後面的一個課堂 , 果個課室同11號課有一塊落地玻璃相格==
佢果度d冷氣又勁勁凍 , 仲冷過停屍間 , 我著得好少衫咋 >.<
唔知點解 , 我覺得自己好似是一隻在一個特大玻璃廚窗中的一隻急冷娃娃 .......
當然 , 玻璃廚窗中的急冷娃娃又點止得我呢 , 有成十幾隻==
望著玻璃廚窗外的 k.oten不斷講了無用ge野 , 成日哂時間 , 咪洗止意我下次再補佢呀 . k.oten .
頂 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我之前家姐同我講 , 你補邊個呀sir都好 , 就係唔好補k.oten .
但係因為其他呀sir的時間不對 , 所以只好補佢 .
d人話佢好令仔== 我就覺得一般啦 , 佢把口真係好串 ==
車 , 反正這個是暑假優惠 , $100 蚊姐 .
車 !!! $100 , 我當送比k.oten去飲茶 . 當比佢 hi tea .
補完之後去咗食野 , 其實我一d都唔餓 , 不過單單詰好好肚餓 , 咁就同佢去食野 , 打算望著佢食就算.....
點知內到去 , 見佢寫著 :"每人最低消費$10"
哇~~~~~奸商呀~~~~~~
無法 , 叫咗$10 的一碟多春魚 == 講就講一碟 , 其實得果2條 , 仲要細到死 , 同食貓魚無分別/__\
仲要加一 , 姐係11蚊........ 奸商~~~~~~
之後返大埔lu .
之後 , 呀媽話明天family day == " 勁勁唔想去 , 同佢地一起去街簡直受罪 , 你地唔會明同佢地出街有幾慘 .
我又想同教會d人一起去清水灣喎.......
唉~~之後癈盡我3吋不爛之舌 , 先可以唔同佢地出去咋 .
之後msn , 仲慘 , 個人話同我買書 , 佢要中史 , 地理3a同音樂 , 先比我行我$120 咋==
唉~~~~~~~ 好好慘 , 佢出去買本2手音樂書就差唔多$120啦== 無天理呀.......
仲講到佢同我買 , 好似我要thx佢咁 ....唉~~~
勁無奈 |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 221 | »
|