今日上午唔洗返學 , 8點幾先起身.......
10點同媽媽去咗那打素 , 睇隻腳again .
睇睇睇 .......
之後個doctor比咗一支 1.5升的消毒藥水 , 叫我2個week 之後再返來 , 仲未好番 , 先做手術 .
唉~又要媽媽請假陪我 , 真係唔好意思 /_\
之後同媽媽去咗飲茶.......食食食........之後返番school .
入到school , 見到 ++ , 敏敏 , 玉 , 佢地在睇人比賽 , 又幾好睇@@.
之後eng課時 , 死死海膽無返 , 我地全班開心到拍手 , 因為唔洗見佢 , 又唔洗diction >w<
點知.......原本個死海膽 叫咗個miss 同我地默-3-
我地就of couse 出貓啦 .
仲要係光明正大地出貓

佢見倒我出貓 , 都無反應 .
ENG 堂時 , b嫂隋口咁同我講咗一句野.......
我聽咗之後好唔開心 , 佢唔知我曾經發生咗d咩事 , 只係就係講一講 , 但我聽咗真係好傷心 , 佢唔知我會唔開心 .
一般人聽咗可能覺得無咩野 , 好正常 .
木工........勁勁勁悶 .
之後同蕭麗儀去咗 body ceak ......
嘩-0- 好快......
好彩同我ceak果個係女仔.........
之後返番school , 同慧慧會合 , 之後同慧慧 , 蕭 , 去咗m記 .
哈哈......m記入面有個人 , 好似好鏗意咗慧慧 , 係男人來的 ,
佢不定地望慧慧 , 又不定地走到慧慧面前 , 好好好好多次 , 一直望著慧慧笑

慧慧魅力沒法擋

之後我行去A1 , 我個MISS 好令女 , 眼 大大 , 著衫又好睇 , 又後生 @@.
8:30返到HOME , 在想b嫂同我講果句野 , 不過佢又無講錯ge~ 係事實/_\
|