SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 73
累積人氣: 39620
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

happy 愉快

今日呀 , 遲到.......

因為我家姐=.='  我足足等咗佢15min先出門==可惡 .

PE 堂 , 呵呵 , 當然係我第一啦 , WAKAKA  3:20

其實應該仲早D嫁 , 我RUN到MISS面前 , 等咗好幾秒佢報個TIME比我.....但係.....=.=

原來佢見唔到我=.=  發雞盲.V.

不過算啦 , 反正都係我第一

之後又係咁過 .....

到LUNCH.....買飯盒.....

之後飯都唔食同云云CO .

我話CO好令仔@@ , 但云云就話一定係佢之前見果個男仔令D .

講真呀 , 我由細到大 , 對令仔都無咩感覺=.=

我覺得令仔GE , 由細到大 ,3隻手指數得哂 .

云云死都要話係佢之前果個令仔D=3=

SO , 我話D拎CO張學生相比云云睇 .

云云無聲出....呵呵呵

今個星期日應該拎到 , 我同葦葦 , CO , 沙羅 一起唱K

我第一次唱K咋>.<

琴日同CO 講電話, 佢話要選校草 =0=

咁我要買定YES先得啦@@

P.S :  CO ~ ADD  OILL >W< 支持你!!!

咁我洗唔洗選校花呢?

哈哈....講笑 , 我有自知之名GE^^

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

今日勁勁勁開心 驚訝

今日呀 , 我同我個fd  葦葦出街 , 去swimming , 本身話去睇戲嫁 , 不過之後話去swimming

11點 , 見到我個 fd, 佢同咗一個女仔(原來個女仔係日本人 , 叫本田沙罹@@ )

和2個男仔(一個叫大肥 , 真係又肥又大=.=  , 一個叫CO )

之後坐車去尖東 , 去我地去SWIMMING , 個SWIMMING好好好好好大=0= 仲有好多個池.....

之後玩吓玩吓 , SWIMMING旁 , 唔知做D咩 , 有好多歌星

有我最愛的  JANICE ,  官因娜 , 側田 ,  TWINS , 方力生 , 師兄 ....

見到佢地又唱又跳 , 官因娜  跳到好紋=.=

真係好 , 一次過見到咁多歌星唱歌^^

同佢地游咗幾粒鐘 , 之後走咗....

須便行行街.....

一路行一路玩, 成日玩到D人睇著哂我地.....

因為我地好大聲=.=有d似不良少年=.=

(我打到這裡.......CO 岩岩就CALL我 , 話下星期日一起去唱K ,但我 怕怕 , 我唱得好難聽GA-,-......佢仲話呃唔到佢細妹=.=''  無奈 , 佢話我個樣好似兒童台ge一位女仔 , 話有97%似 , 叫林雅文=-= 唔識佢喎 , 所以同我合照 , 睇吓呃唔呃到佢細妹 , 不過我影相隻眼會細咗 , 所以呃唔到=3=)

唔知點解呀 , 同佢地出去 , 個feel好好 ,.......

我發現自己好奇怪 , 我同co , 大肥 , 本田沙罹 , 都係第一日識 , 不過好好傾 , 好似識咗好耐咁.....之前都係嫁 , 同d唔識ge人好快熟 .比起同學快熟好多好多@0@.......同佢地講野又好自在.....好自然有話題=.=''

之後玩到7:00 , 返到home成7:30 ,比爸爸講咗講句 =.=.

(打到這兒 , 岩岩co又打比我 , 同我哂命 , 哂family day=.=  真溫馨-,- )

P.S   下次有機會我SPOST合照你地睇@@佢個樣......

有機會......

好happy呀  today ^^

P.S   下次有機會我POST  CO張 相你地睇@@ 佢個樣好似一個TVB ga人.

有機會......

bb.......心情大好,,,,,,,,  wakaka

自2月開始 , 我就無開心過啦 .

但是!!

今日己後 , 我一定又會再happy過啦

>w<

這種感覺有多久沒有在我心中燃起過啦>w<?

正呀!!!!!

great~~~~~~

古語永遠是沒錯的:

<<雨後永遠是一片迷人的彩虹>>

正正正!

有一種輕飄飄的感覺@@

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

突破一千大關

感謝各位支持我的日記 , 開咗一個月 , 己突破一千大關 .>W<

 

琴日CHEM堂同云云 講野 , 之後講起邊個最溫柔 , 云云話係慧慧最溫柔(我都係比較鐘意打"超級大美女慧慧姐姐呀=33= )

這個痳......慧慧如果唔發惡就真係幾溫柔GE==

云云話在慧慧和佢GE 朋友中 , 慧慧好似小公主 , 我聽到之後 , 望吓慧慧, 又真係幾似喎....HAHA 小公主慧慧^^

之後我今日sleep完 , 就覺得 , 云云好似天使   (唔好笑 , 我講真=.=)

云云唔單止有外在美 , 仲好有內在美呀

我真係咁覺得嫁....

haha

<<小公主慧慧>>

<<天使云云>>

(我咁講佢地一定唔鐘意=.=’’ )

 

P.S 我琴日返到HOME ,果時好唔開心, 就整多咗3個........一共5個 , 雖然我想再整多幾個 , 不過我答應咗云云同慧慧 , 我唔會再咁嫁啦 @@ 

問唔問 , 講唔講 , 都無所謂啦 , 神要比我GE , 我就一定有 , 神如果唔想比我 , 我點做都係無用 .

順其自然啦^ ^

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]