SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 79
累積人氣: 39536
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

同co返教會 驚訝

今日....9點鐘 get  up咗 .

之後電話響 , 咁我聽電話 , 我以為係co , 因為除咗co , 無男仔會打來我家 , 而我一接電話 , 個男仔就同我講野啦 ,

所以我以為係co , 咁就..同佢講咗幾句野 ,之後發覺....=0=佢唔係co , 打錯的=0=

好樣衰呀>w<!!!!!

之後同咗我呀爸去  明星 飲茶 , 好好味@_@*

之後飲茶果時 , 我旁的那張桌 , 有個小男孩 , 大約3~4歲啦 .....

嘩~~~~  好好好好得意呀呀呀>w<

真係好想鍚佢一啖 , 不過...我怕吓死佢 , 所以無kiss到 =3=

嗚.....人地好想鍚鍚呀-33-

之後食飽飽 , 返到home , 12:30 .

之後電話響 , 今次真係co==

佢可能係岩岩訓醒 ......  把聲好沙 , 而且好鬼細....

佢同我話返教會 , 約咗 2:30 在大埔的火車站等 , 因為佢係住深水步 , 唔識路 .

之後我去到火車站啦 , 火車站個鐘係2:29 , 我就想 , 好彩無遲到 , 仲早咗 .

之後發現佢早過我 . 之後佢話 : "你遲到"
佢拎咗佢部手機比我睇 , 佢部手機係 2:38  =0=

我o哂咀 , 以為佢等咗我8分鐘 , 十分唔好意思 .

之後佢同我講 , 佢部手機其實係快10分鐘 , 佢只係等咗半分鐘   =0=比人玩咗.....

之後同佢坐  k12 , 到教會 .

入到教會 , 本身個時間係岩岩好嫁 , 點知佢話要整整個頭先 , so 去咗 toilet , 佢整咗好耐 ,

搞到我遲到.v.

之後d人見倒co , 有小小吃驚.....

之後我同佢 "吱吱陣" 同佢介紹everybady .

之後我同佢講 , 果個男仔(我指dogdog ) 最係我地班最好睇的 , 因為佢之前問我邊個最令仔 .

=0= 點知佢答我 : 我覺佢xxxxx

之後仲搞笑 , 佢同我講  , 覺得慧慧pinky 係幾有錢 .

我問佢點解 , 佢指著慧慧話 : "見唔見佢條披肩 , 我在銅鑼灣見過條披肩 , 要$600 嫁 "

之後我望望慧慧披肩 , 之後o哂咀 , 笑咗勁耐......
原本佢所指的 , 係教會ge披肩........哈哈....600蚊 , 10蚊都唔洗呀!
 
到宜家先知教會條披肩會咁似貴野 , 早知叫教會送條比我 ,
然之後同人講 , 我銅鑼灣buy  , 要$600 嫁....
 
wakaka.......真係笑死我==
 
之後好快完咗 , 完果時係5:30 ,
佢話唔想咁快返到home , 所以陪佢行咗大中一陣....
 
之後佢話佢個fd (家慧 ) 在大中 , 叫我同佢去找家慧 ,
 
oh, my  god , 佢部電話無哂$ ,打唔到比佢個fd  , 之後佢話:咁佢話我地一路行一路找 , 一定會找到的 .
 
唔好呀  我好想返家 , 咁樣陪佢都唔知幾點先返到home , 我真係好想sleep呀>.<
 
佢又唔打比佢個fd喎........  我內心在扯火中  , 不過個樣無表現出來  .
 
之後等到佢個fd啦.....太好啦 我可以返家啦~~~~  oosh~~~
 
佢話家慧令過慧慧 , 之後我睇到佢個fd....
 
車!!!都唔夠慧慧  十分之一   , 車車車~ =3=
 
慧慧係最令女的>w<
 
星期一去傳福音 , 我同co都會去 , 各位都要去呀>.@ ok?
 
CO佢話好想知係DOGDOG令D , 定係佢自己令D ?
吓==.....差唔多啦...
 
 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

我喊咗 愉快

琴日無打日記 , 今日打返啦 .

琴日 , 要詩歌分享....

我就選咗<愛是不保留>

唉.....之後講野果時都好想喊 , 不果無喊 .

之後唱歌果時都係喊咗=.='

好樣衰呀 , 好'魚'呀 , 係咁多人面前喊....唉~

我事前都唔知自己會喊嫁 , 之後我喊 , 自己都有小小吃驚=0=

>w< 好樣衰

唉~我呀爸唔比我選文科呀....佢話我一定要選理科 .

之後我話理科成績差 , 佢話 , 成績差我出$比佢補習 , 多多錢都得 , 總知你就要入理科 .

之後佢就比咗一張$500 鈔票我 , 叫我去補=..=

我的天呀 , 邊有人咁唔講道理嫁!!!

今日中文堂 , 話人生最苦係咩 , 本書話係 責任 .

我就話唔係啦 ,

人生最苦 , 莫過於 ,  .突然失去了人生的目標 

我記得無幾耐之前 , 我突然失去了人生的目標 ,被粉碎咗 .

結果我行屍走肉咗2個月 .

果2個月直係比死更難受==

好在宜家無事姐...

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

最愛的人永遠是自己 , 唔會有第二個 .

 

 每個人最愛的人永遠是自己 , 唔會有第二個 .

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]