今日....9點鐘 get up咗 .
之後電話響 , 咁我聽電話 , 我以為係co , 因為除咗co , 無男仔會打來我家 , 而我一接電話 , 個男仔就同我講野啦 ,
所以我以為係co , 咁就..同佢講咗幾句野 ,之後發覺....=0=佢唔係co , 打錯的=0=
好樣衰呀>w<!!!!!
之後同咗我呀爸去 明星 飲茶 , 好好味@_@*
之後飲茶果時 , 我旁的那張桌 , 有個小男孩 , 大約3~4歲啦 .....
嘩~~~~ 好好好好得意呀呀呀>w<
真係好想鍚佢一啖 , 不過...我怕吓死佢 , 所以無kiss到 =3=
嗚.....人地好想鍚鍚呀-33-
之後食飽飽 , 返到home , 12:30 .
之後電話響 , 今次真係co==
佢可能係岩岩訓醒 ...... 把聲好沙 , 而且好鬼細....
佢同我話返教會 , 約咗 2:30 在大埔的火車站等 , 因為佢係住深水步 , 唔識路 .
之後我去到火車站啦 , 火車站個鐘係2:29 , 我就想 , 好彩無遲到 , 仲早咗 .
之後發現佢早過我 . 之後佢話 : "你遲到"
佢拎咗佢部手機比我睇 , 佢部手機係 2:38 =0=
我o哂咀 , 以為佢等咗我8分鐘 , 十分唔好意思 .
之後佢同我講 , 佢部手機其實係快10分鐘 , 佢只係等咗半分鐘 =0=比人玩咗.....
之後同佢坐 k12 , 到教會 .
入到教會 , 本身個時間係岩岩好嫁 , 點知佢話要整整個頭先 , so 去咗 toilet , 佢整咗好耐 ,
搞到我遲到.v.
之後d人見倒co , 有小小吃驚.....
之後我同佢 "吱吱陣" 同佢介紹everybady .
之後我同佢講 , 果個男仔(我指dogdog ) 最係我地班最好睇的 , 因為佢之前問我邊個最令仔 .
=0= 點知佢答我 : 我覺佢xxxxx
之後仲搞笑 , 佢同我講 , 覺得慧慧 同 pinky 係幾有錢 .
我問佢點解 , 佢指著慧慧話 : "見唔見佢條披肩 , 我在銅鑼灣見過條披肩 , 要$600 嫁 "
之後我望望慧慧條披肩 , 之後o哂咀 , 笑咗勁耐......

原本佢所指的 , 係教會ge披肩........哈哈....600蚊 , 10蚊都唔洗呀!
到宜家先知教會條披肩會咁似貴野 , 早知叫教會送條比我 ,
然之後同人講 , 我銅鑼灣buy , 要$600 嫁....
wakaka.......真係笑死我==
之後好快完咗 , 完果時係5:30 ,
佢話唔想咁快返到home , 所以陪佢行咗大中一陣....
之後佢話佢個fd (家慧 ) 在大中 , 叫我同佢去找家慧 ,
oh, my god , 佢部電話無哂$ ,打唔到比佢個fd , 之後佢話:咁佢話我地一路行一路找 , 一定會找到的 .
唔好呀
我好想返家 , 咁樣陪佢都唔知幾點先返到home , 我真係好想sleep呀>.<
佢又唔打比佢個fd喎........ 我內心在扯火中
, 不過個樣無表現出來 .
之後等到佢個fd啦.....太好啦
我可以返家啦~~~~ oosh~~~
佢話家慧令過慧慧 , 之後我睇到佢個fd....
車!!!都唔夠慧慧 十分之一 , 車車車~ =3=
慧慧係最令女的>w<
星期一去傳福音 , 我同co都會去 , 各位都要去呀>.@ ok?
CO佢話好想知係DOGDOG令D , 定係佢自己令D ?
吓==.....差唔多啦...
|