| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 3 日 星期三 
|
|
2006 年 5 月 2 日 星期二 
|
|
|
|
kinman小學張相 |
宜家上個網好似有d難 ==
要上好耐先上倒呀 .
打完份日記又成日輕機 .
搞到出唔倒 =0=
好多次都係咁 , 宜家嚴重咗=0=
壞壞地 ==
好可憐 .
上個網又要用好耐時間 .
好多時仲上唔倒-.-
click野又要好多時間 .
等完又等 . 煩死人啦 .
等篇日記load , 又要load好耐=0=
click首頁 , fdfd個日記永遠都上唔倒ge , 要自己打個網址先上倒!!
上其他網又唔見咁喎 .
lee個網係唔係白痴嫁.v. !!!!
火滾呀!!!!
早知唔用這個網啦......
咩都睇唔倒 .
din啦!!!!!!!!!!!!!!
死人網 .
自上個星期就係咁啦 .
佢幾時先會好番嫁
今日個死死死死死死死海膽罰我企 !!!!!!!!!!!!!!!
去死啦!!!!!!!!!
仲有個kinman!!!!!
好煩呀!!!!!!!!
hehe.....我聽日拎kinman小學張相比大家睇 , 佢個樣好細路 @@大家要睇就問我拎啦
本身3個 , 宜家仲多咗一個 .
好煩呀呀呀呀呀!!!!!!!!
唔打啦 , 熱死我啦 , 我去洗白白
我發現 , 慧慧同云云佢地2個都鐘意整我==
肚痛呀 .
做男仔真好==
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 1 日 星期一 
|
|
|
|
肚痛 |
琴日整咗一整個板板 .
好睇咗小小啦?
琴日好無奈咁過咗一日 , SLEEP and SLEEP.
浪費哂d時間=.=
夜晚, co打比我 , 我家姐接電話 , 點知我家姐以為..... ==
因為好小男仔打比我 ,
訓覺之前 , 比我呀爸係咁無理取駡.....唉~
之後腦中起咗一個念頭......
今日起身好肚痛 , 慘慘.....
行路都要行慢d ,
唔知去唔倒教會呢?
痛痛..........
聽co講 , 佢認真果次 , 唔開心咗半年=0=
呀......咁我咪仲要唔開心多3個幾月=0=?
唔好呀=0=
好無奈地過一日..........
悶死啦.
琴日叫我個fd sd 十分.愛 比我
好聽呀 @@ :
分手後一分鐘 便有後悔聲音
能傷我最深的人 偏得我心
*應該漠不關心 然而還著緊
當攬緊他人 想起跟你熱吻
愛過太深 原來身體會疑問
再沒法可適應別人
願醉掉了 能容許你憐憫*
#早知不應試愛 未放開 便節哀
有情人 日日夜夜同分開感慨
避開 願你改 一個 小小意外
未悔恨我未會知 不散不愛
心 話放開 未放開 雨驟來
才能提示真愛是確實存在
愛滿分 竟是換來 痛亦滿分
可否錯一次以後 一直愛
(可否錯一次以後)#
分手後天天都是最重要犧牲
皮膚有你的指紋 刻得太深
好肚痛呀!!!!!! |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | ... | 221 | »
|