| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 19 日 星期五 
|
|
|
|
水運會  |
我都好多日無打日記啦 , 因為部電腦壞咗 .
呀.......
調咗位了 , 好唔開心呀 , 我真想唔想調位 , 其實都就快完個學期 , 點解仲要調位?我真係唔明 .
調咗位 ....... 無咗 慧慧 , 寶榮 , kinman , 云云....... 好唔捨得呀/_\
宜家個位好好好悶 . 調咗位就真係幾唔開心
唔開心2日 .
宜家雖然有b嫂在我旁 , 但b嫂不能代替哂咁多位==
我連續3日都去咗醫院睇隻腳 , 個醫生話我係 " 到甲 " (個音係咁樣讀 , 不過唔知係唔係咁樣打 . )
之後佢比d藥 & 藥水我浸腳 , 唉~ , d藥水浸到我d腳甲 黃哂 ==
呀呀呀呀.........好可怕呀 .
佢之後叫我去睇骨科 , 遲d仲要做手術
.
今日有水運會 , 好悶 ,好彩唔係咁熱姐 . 不過多得慧慧同我講野^^ 講咗好多野比我知^^"
我宜家覺得海膽好慘 , 今日呢 , 聽到d 老師講佢 , 應該係話 : 笑佢 .
唉~學生唔鐘意佢 , 連同事都唔鐘意佢 ........
我估佢唔知點解 , 但係....佢真的討厭.v.
今日好好笑 , 伍sir同d學生比賽 自由式 200米 , 哈哈......第一名游完200米 , 佢先岩岩游完100米==" 佢係包尾 .
之後佢游咗100米就無游.......wakaka
唔知點解呢 , 今年自從發生咗d事之後 , 對我自己信咗10年的宗教信仰 , 開始動搖 .
己前一直以為自己好大方 , 但係 , 到咗今年 , 先知自己對某d野都好好好好好小氣==.
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 15 日 星期一 
|
|
|
|
回家 |
嘩-0-
我好多日無打日啦 .
5月13日早上 9點 , 想玩電腦 , 發現開唔倒機-0- ,部機壞咗 ,入面燒咗 == 我果日本身係想同 陳
寶wing 講生日快樂 , 因為我在一星期前 先 口響響 咁同佢講:''我一定是5月13日 第一個同你講生
日快樂果個 ,呵呵呵 '' ==點知..... 好樣衰呀

好幾日無打日記 .
今日 , 陳寶wing無 返 , 無人在我旁 , 好怪 -,-
慧慧又....... ==
唉~應該就快調位 -3-
見MISS WONG 拎走咗座位表 , 得返一個月返學 , 唔好調啦 /_\
今日我同成班人 , 11個人 , 去kfc食 ,
我地11個手挽手 , 一字形地展開跑去kfc , 哈哈.....低b....
之後我地好嘈 , 仲比人話==
人地一定覺得我地鄉中好白痴 .
今日miss海膽無返 , yeah~~~~~~
耳朵小受虐待2堂>w<
之前無打 , 宜家打番 .
陳寶榮 :生日快樂
母親節快樂
有無人比小玉果首回家我聽聽@@ |
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 12 日 星期五 
|
|
|
|
哈哈哈 |
今日返學本身係想穿 拖鞋嫁 , 但係又覺得怪怪地.....之後都係無著 .
今日又有epa啦 , 連續4日有epa堂 ==
無人聽書 , 有成15個人sleep==
個c lassroom好靜 ,個呀sir自己同自己講野 , 好似只得李嘉云聽書....
唉~這就是e班 ? 這就是最talk的一班 ? 唉唉唉....
lunch....我食pizza呀 , 好好味 ^^
放咗學之後 , 有maths 補習班 , 個呀sir一走入 , 我就覺得佢好似陳寶榮==
果然 , 之後d同學都話似 .
個呀sir 都比心機教我地 , 但係d人好鬼嘈 , 嘈到死 , 講野又大聲 , 笑得仲中聲 .
我好想聽書嫁 , 但係d人真係好好好嘈 .
完全當個呀sir無到==
唉~完全係自己玩 ........
就聽唔到呀sir講咩==
這就是e班?
我仲記得 , 琴日4:30 , 經過其他班門 , 個呀sir在教書 , d人勁勁勁專心聽書=0=
why we can join into 3e?
放咗學 , 同慧慧 , 儀 , mei ling 去睇銀包 , mother's day啦 .
我打算買燕窩^^
呀.............................
我好想要>w<
好想要 好想要 好想要.............................
但係無得要

=3=
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | ... | 221 | »
|