SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 72
累積人氣: 39619
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

水運會 熱情

我都好多日無打日記啦 , 因為部電腦壞咗 .

呀.......

調咗位了 , 好唔開心呀 , 我真想唔想調位 , 其實都就快完個學期 , 點解仲要調位?我真係唔明 .

調咗位 ....... 無咗 慧慧 , 寶榮 , kinman , 云云....... 好唔捨得呀/_\

宜家個位好好好悶 . 調咗位就真係幾唔開心  唔開心2日 .

宜家雖然有b嫂在我旁 , 但b嫂不能代替哂咁多位==

我連續3日都去咗醫院睇隻腳 , 個醫生話我係 " 到甲 " (個音係咁樣讀 , 不過唔知係唔係咁樣打 . )

之後佢比d藥 & 藥水我浸腳 , 唉~  , d藥水浸到我d腳甲 黃哂 ==

呀呀呀呀.........好可怕呀 .

佢之後叫我去睇骨科 , 遲d仲要做手術   .

今日有水運會 , 好悶 ,好彩唔係咁熱姐 .  不過多得慧慧同我講野^^ 講咗好多野比我知^^"

我宜家覺得海膽好慘 , 今日呢 , 聽到d 老師講佢 , 應該係話  : 笑佢 .

唉~學生唔鐘意佢 , 連同事都唔鐘意佢 ........

我估佢唔知點解 , 但係....佢真的討厭.v.

今日好好笑 , 伍sir同d學生比賽 自由式 200米 , 哈哈......第一名游完200米 , 佢先岩岩游完100米==" 佢係包尾 .

之後佢游咗100米就無游.......wakaka


唔知點解呢 , 今年自從發生咗d事之後 , 對我自己信咗10年的宗教信仰 , 開始動搖 .

己前一直以為自己好大方 , 但係 , 到咗今年 , 先知自己對某d野都好好好好好小氣==.

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天

 

 
 


 
 

回家

嘩-0-

我好多日無打日啦 .

5月13日早上 9點 , 想玩電腦 , 發現開唔倒機-0- ,部機壞咗 ,入面燒咗 == 我果日本身係想同

寶wing 講生日快樂 , 因為我在一星期前 先 口響響 咁同佢講:''我一定是5月13日 第一個同你講生

日快樂果個 ,呵呵呵 ''    ==點知.....  好樣衰呀

 

好幾日無打日記 .

今日 , 陳寶wing無 返 , 無人在我旁 , 好怪 -,-

慧慧又....... ==

唉~應該就快調位 -3- 

見MISS  WONG 拎走咗座位表 , 得返一個月返學 , 唔好調啦 /_\

今日我同成班人 , 11個人 , 去kfc食 ,

我地11個手挽手 , 一字形地展開跑去kfc , 哈哈.....低b....

之後我地好嘈 , 仲比人話==

人地一定覺得我地鄉中好白痴 .

今日miss海膽無返 , yeah~~~~~~

耳朵小受虐待2堂>w<

之前無打 , 宜家打番 .

陳寶榮 :生日快樂

母親節快樂

有無人比小玉果首回家我聽聽@@

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

哈哈哈

今日返學本身係想穿 拖鞋嫁 , 但係又覺得怪怪地.....之後都係無著 .

今日又有epa啦 , 連續4日有epa堂 ==

無人聽書 , 有成15個人sleep==

個c lassroom好靜 ,個呀sir自己同自己講野 , 好似只得李嘉云聽書....

唉~這就是e班 ? 這就是最talk的一班 ? 唉唉唉....

lunch....我食pizza呀 , 好好味 ^^

放咗學之後 , 有maths 補習班 , 個呀sir一走入 , 我就覺得佢好似陳寶榮==

果然 , 之後d同學都話似 .

個呀sir 都比心機教我地 , 但係d人好鬼嘈 , 嘈到死 , 講野又大聲 , 笑得仲中聲 .

我好想聽書嫁 , 但係d人真係好好好嘈 .

完全當個呀sir無到==

唉~完全係自己玩 ........

就聽唔到呀sir講咩==

這就是e班?

我仲記得 , 琴日4:30 , 經過其他班門 , 個呀sir在教書 , d人勁勁勁專心聽書=0=

why we can join into 3e?

放咗學 , 同慧慧 , 儀 , mei ling 去睇銀包 , mother's day啦 .

我打算買燕窩^^

 


呀.............................

 

我好想要>w<

好想要  好想要  好想要.............................

但係無得要

=3=

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]