SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 35
累積人氣: 39582
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

係定唔係?

4個月啦 , 究竟我係唔係仲.......???

好似仲係........又好似唔係 .

話仲係又好似唔係 , 話唔係又唔岩 ?

咁係咩 呢==?

yes  or  no   ?

我好想知呀 , 好煩呀 >w< 邊個話我知 ?

 

 

 

 

 

 

 

點樣可以把時間永遠停流@o@?

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

做咗手術啦^^

今日6:30自己起咗身 .

之後7點 , DAD , MUN 醒咗 , 之後帶我去醫院@@

之後等呀等 , 好多人同我一樣都係要做手術呀 .

到咗3樓 , 比張床我 , 床上有衫褲 , 個人話要換哂D衫 , 唔可以穿自己的衫 .

一條長到去大脾中間的紫色袍 , 後面開咗 , 一條好核特ge 格仔褲 , 十足比果d呀伯穿果d .

換完之後 , 個人見到我有穿底衫 , 就話 " 底衫同底褲都都唔比穿" 

好無奈 ........  佢咁講 , 我可以點 ==??? 不過 , 我覺得唔穿底褲好核突 , 而且條褲上一手都唔知邊個穿 , 所以無理佢 , 穿咗底褲 , 反正佢都見唔到 ,

其實.....佢條袍又唔係厚 ......點解唔可以穿底衫呢==?

佢又同我在手上帶咗做白色的軟膠環 , 特然覺得自己好似死人 , 死人手上都要帶白色ge環 .

之後媽媽買咗通心粉比我食......

食吓食吓 , 佢特然叫我做手術了 .

咁我到帶咗頂好似浴帽ge野 .

我一身的身服 , 真係一睇就知我要入手術室== 同電視果d一樣 ....

之後佢搬我上張床度 , 又把一張好薄的被伏在我身上 , 之後話 :"好 , 宜家除咗條褲佢"

我呆咗 , 咩話????? 仲以為聽錯咗 .

之後佢推張床入手術室 , 個過程都好好玩 , 佢推得幾快 , 而且要推幾分鐘......唔知點解覺得好好笑 , 就係咁笑

手術室個感覺一d都唔緊張 , 同電視都唔同ge @@      仲會播音樂比我聽 .

 

佢同我在腳指打咗2隻痳醉針 , 真係勁勁勁勁勁痛 .

又同我貼咗d心電圖 在心口 ,把一塊布遮著我 , 唔比我睇到手術過程 .  

有成5個醫生 , 4個女醫生同我做 ( 小提大造) , 1個男醫生睇著我塊面 , 咩都唔洗做 .

好快 , 做咗20-30分鐘就做完 , 真快 .

之後果d唔講啦 , 無咩好講 .

佢同我包隻腳 , 包到好大=0= =0=  =0=  =0=

之後媽媽去咗比錢 , 成5個醫生同我做手術 , 先收我$150 , 好平 , 真係做多10隻都得呀 .

之後換返自己d衫 , 不過發生咗段小插曲...

出咗醫院 , 一家人去咗飲茶 .

返到home.......訓訓訓.......

入去醫院 , 由頭到尾都無嚇過 , 心跳都無加過 , 好似去飲下午茶一樣^^

我都唔知點解......

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

camp camp呀 感動

嗚............嗚嗚...........嗚...........

個個都有得去camp , 都我無得去  .....

人地好想去camp呀

不過我5號唔得閒......點解....偏偏要5号喎..

.....

.....

.....

camp camp呀.....

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]