SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 60
累積人氣: 39607
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 10 月 14 日  星期六   晴天

 

 
 


 
 

did i lose my love to someone better been crying

唉~~

可以再次接觸電腦真係好 , 大家唔好誤會 , 我的電腦STILL係未好 , 等洗機中 , 但係無碟 , 有無人知點算 .

不過咁都可能係好事 , 用唔到機可以專心D , 中4啦 , 其他班我唔知 , 但係我果班真係個個都好努力囉 .

A  MATHS  , 得6分 , WAKAKAKAAA

不過同自己講 , 只此一次 !!

50分FULL  MARK , d人都係拎10分以內 , 拎到合格ge , 3隻手指數得哂 . over 10 mark己經係勁勁 .

這幾日都無咩事發生 .

不過 , 好似...好似係前日 , 好搞笑 .

話就我就同單單一起 , 我地在新達 , 就打算坐k12 去 veep v trim  hair  la ,

就扶手電梯時 , 我見到k18前有個男人望著我.... 我又望著佢 , 個男人本身係打算上k18 , 因為部k18在佢面前 , 但係佢個頭就轉咗30度look  at me  , 我又望著佢 .  

就係咁 , 一直由我在扶手梯的最上 , 去到地下 , 我地都在望緊對方...

大家可以想像一下 , 都係好好搞笑 , 之後個男人上咗車 , 隔著玻璃窗 look  at me , 我又係 , 一路行 , 一路look  at  him .

wakakakakakka , 真係好 kai

知唔知發生咩事呢 @@? 云云知 .

係咁ge , 我第一眼望到個男人 , 個男人己經望著咗我 .

then , 唔洗一秒 , 我就知佢係邊個 , 雖然我地無見過面 .

我們想睇清楚 , 睇下係唔係對方 .

個人係陳寶威 .

真係覺得自己好鬼死kai .......

之後去DEEP  V  CUT  HAIR .

今次無上次咁好 , 但係價錢STILL  係 $112 .

我都唔敢話比媽知咁貴 =.=

 

琴日夜晚好搞笑 .

我mun11點返來 , 之後就同我家姐講 , "你係唔係拍施 中 ? 我同事見到你同個男仔施手喎 "

我家姐唔認 , 我呀媽又真係信 .

佢地講咗10min , 過時我係badroom一路聽 , 一路奸笑

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天

 

 
 


 
 

2006-10-08

覺得自己好白痴=.=

9:30先去到陸運 , 極度低b

好傷心呀...

部機中咗SUPER 大病毒 , 有一段TIME都唔用得啦/_\

啦啦隊都係WIN唔到 , 不過係意料中事 , PINKY &慧慧喊咗 .

好似 , 我地KIN HOUSE 有7個leader , 除咗我同片片之外 , 其他都喊過....

哈哈 , maybe我係冷血的 , 我唔係d易喊ge人 .

都ok開心啦 ^^ 影咗好多相相 ...

我部電腦呀 , 要拎去比人整啦.... 又要無錢lu .

琴日早上7:20 見到片片 , 問佢去邊啦 , 點知原本佢係岩岩返家=0=" 好白痴呢...

把soung 沙咗 , 變到好難聽 .

琴晚睇女王的教室-----天使隋落

睇到我好心寒 , 特別係個女仔鐘意真矢果part .

好似鬼片 , 令我不安 , 仲得人驚過睇欣宜mv 囉 .

講到做老師仲得人驚過要間諜=.=

不過不得不讚個鐘意真矢個女仔-----池內愛

真係做得好好ge , 好真呀@@

個女仔仲幾令 , 好白 , 隻眼好大大 , 不過瞳孔黑得有d唔正常 , 應該係帶咗babe  con , 我都想買來玩玩 , 不過好貴 ...

要300一對con , 本身都買得起ga , 但係...部機hand咗 , 要拎去整 , 整一整都要幾百 , 仲邊有錢喎=3=  hurt

 日本出名鬼片勁 , 估唔到女王的教室都搞到咁似鬼片 .

好開心呀, thx你地個個都咁鐘我整ge三文治 .

太好啦 , 不枉我買咗咁多材料 , 整咗一粒鐘......

哈哈 , 真係好開心

仲有...

本人在此澄清 , 沒有鐘意任何人 .

請無要再問有關問題 , 多謝合作 .

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天

 

 
 


 
 

2006-10-05

好攰呀>w<!!

岩岩整咗成 8份 三文治 , 分別係明日比 慧慧 , 呀cat , 著片 , 嘉嘉 , pinky , 小玉 , 我 , 敏敏...

整咗成一個鐘 .....

好豐富ga , 全部材料都係今日買 , 買咗勁多野 :方包 , 漢堡排 , 生菜 , 番茄 , 芝士 , 蛋 , 火腿.....

希望過程唔好被污染... =___="

部機岩岩先好返咋 , 仲記得星期6 , 同 羊仔 , 慧慧 & 寶wing  講msn時 , 無啦啦輕咗機=0=

壞咗 , 岩岩先好番咋.....

 

 

 

真係好唔明自己點解咁要咁樣 ? 唔通係未吸取夠 教訓 咩? 唔通我己經唔記得咗 ? 定係我犯賤?

真係咁難?

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]