| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 10 月 14 日 星期六 
|
|
|
|
did i lose my love to someone better been crying |
唉~~
可以再次接觸電腦真係好 , 大家唔好誤會 , 我的電腦STILL係未好 , 等洗機中 , 但係無碟 , 有無人知點算 .
不過咁都可能係好事 , 用唔到機可以專心D , 中4啦 , 其他班我唔知 , 但係我果班真係個個都好努力囉 .
A MATHS , 得6分 , WAKAKAKAAA
不過同自己講 , 只此一次 !!
50分FULL MARK , d人都係拎10分以內 , 拎到合格ge , 3隻手指數得哂 . over 10 mark己經係勁勁 .
這幾日都無咩事發生 .
不過 , 好似...好似係前日 , 好搞笑 .
話就我就同單單一起 , 我地在新達 , 就打算坐k12 去 veep v trim hair la ,
就扶手電梯時 , 我見到k18前有個男人望著我.... 我又望著佢 , 個男人本身係打算上k18 , 因為部k18在佢面前 , 但係佢個頭就轉咗30度look at me , 我又望著佢 .
就係咁 , 一直由我在扶手梯的最上 , 去到地下 , 我地都在望緊對方...
大家可以想像一下 , 都係好好搞笑 , 之後個男人上咗車 , 隔著玻璃窗 look at me , 我又係 , 一路行 , 一路look at him .
wakakakakakka , 真係好 kai
知唔知發生咩事呢 @@? 云云知 .
係咁ge , 我第一眼望到個男人 , 個男人己經望著咗我 .
then , 唔洗一秒 , 我就知佢係邊個 , 雖然我地無見過面 .
我們想睇清楚 , 睇下係唔係對方 .
個人係陳寶威 .
真係覺得自己好鬼死kai .......
之後去DEEP V CUT HAIR .
今次無上次咁好 , 但係價錢STILL 係 $112 .
我都唔敢話比媽知咁貴 =.=
琴日夜晚好搞笑 .
我mun11點返來 , 之後就同我家姐講 , "你係唔係拍施 中 ? 我同事見到你同個男仔施手喎 "
我家姐唔認 , 我呀媽又真係信 .
佢地講咗10min , 過時我係badroom一路聽 , 一路奸笑
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 8 日 星期日 
|
|
|
|
2006-10-08 |
覺得自己好白痴=.=
9:30先去到陸運 , 極度低b
好傷心呀...
部機中咗SUPER 大病毒 , 有一段TIME都唔用得啦/_\
啦啦隊都係WIN唔到 , 不過係意料中事 , PINKY &慧慧喊咗 .
好似 , 我地KIN HOUSE 有7個leader , 除咗我同片片之外 , 其他都喊過....
哈哈 , maybe我係冷血的 , 我唔係d易喊ge人 .
都ok開心啦 ^^ 影咗好多相相 ...
我部電腦呀 , 要拎去比人整啦.... 又要無錢lu .
琴日早上7:20 見到片片 , 問佢去邊啦 , 點知原本佢係岩岩返家=0=" 好白痴呢...
把soung 沙咗 , 變到好難聽 .
琴晚睇女王的教室-----天使隋落
睇到我好心寒 , 特別係個女仔鐘意真矢果part .
好似鬼片 , 令我不安 , 仲得人驚過睇欣宜mv 囉 .
講到做老師仲得人驚過要間諜=.=
不過不得不讚個鐘意真矢個女仔-----池內愛
真係做得好好ge , 好真呀@@
個女仔仲幾令 , 好白 , 隻眼好大大 , 不過瞳孔黑得有d唔正常 , 應該係帶咗babe con , 我都想買來玩玩 , 不過好貴 ...
要300一對con , 本身都買得起ga , 但係...部機hand咗 , 要拎去整 , 整一整都要幾百 , 仲邊有錢喎=3= hurt
日本出名鬼片勁 , 估唔到女王的教室都搞到咁似鬼片 .
好開心呀, thx你地個個都咁鐘我整ge三文治 .
太好啦 , 不枉我買咗咁多材料 , 整咗一粒鐘......
哈哈 , 真係好開心 
仲有...
本人在此澄清 , 沒有鐘意任何人 .
請無要再問有關問題 , 多謝合作 .
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 5 日 星期四 
|
|
|
|
2006-10-05 |
好攰呀>w<!!
岩岩整咗成 8份 三文治 , 分別係明日比 慧慧 , 呀cat , 著片 , 嘉嘉 , pinky , 小玉 , 我 , 敏敏...
整咗成一個鐘 .....
好豐富ga , 全部材料都係今日買 , 買咗勁多野 :方包 , 漢堡排 , 生菜 , 番茄 , 芝士 , 蛋 , 火腿.....
希望過程唔好被污染... =___="
部機岩岩先好返咋 , 仲記得星期6 , 同 羊仔 , 慧慧 & 寶wing 講msn時 , 無啦啦輕咗機=0=
壞咗 , 岩岩先好番咋.....
真係好唔明自己點解咁要咁樣 ? 唔通係未吸取夠 教訓 咩? 唔通我己經唔記得咗 ? 定係我犯賤?
真係咁難?
|
|
刊登時間︰ get me a sweet kiss >3< ----> [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 221 | »
|