好開心呀 , 開學啦 , 梗係要打日記啦 ^^
我條腰帶唔見咗呀 , 所以約咗華華一起番學 , 須便叫佢借比我 .
等華華ge時候 , 見到成條街都係學生 , 學生 , and學生 . 好耐無見這個情形啦 @@ , 成條街都好有生氣呢 !!
今日己經早咗出門 , 但係去到classroom , 後面d位都係比d男仔坐哂囉/_\ 好失望....
我只可以坐第2個位 , 唉 , 等我仲打算坐後面d .
之後落去集隊 , 真係好熱呀 !!! 個死人曾子光仲係咁講野 , 講咗勁勁勁耐 .
講中史 , 講世史 , 講中國有幾勁有幾勁 , 讚到中國天上有地下無咁 , 佢咁愛國 , 好心佢就返大陸住啦 .
我唔覺得有人想聽佢講野囉 , 佢愈講愈興奮 , 完全唔理我地成千人熱到就來死 .\/.
好辛苦咁聽完個曾子光講野 , 終於可以上去嘆冷氣^^"
原本真係有"否極泰來" , 今年我地d班ge 班主任 係 李文友 , happy ><
佢係咁話我地班有幾好 , 雖然知唔係真心 , 不過都好過聽miss wong上年講ge野
聽隔離班話 , rocker 要抽籤 , 位要老師扁 ......
我地班勁free , 位自己坐 , rocker自己搶 !! 正呀 !! 哈哈 , 仲好好笑....選班長科長時仲好好笑 , 笑死我 .
呀.... 中2 , 中3 , 經過咗2個可怕的班主任 , 宜家終於有個好d ge班主任啦 . 最最最開心ge係中文唔係miss wong教 , 比佢教中文 , 想合格都幾難呀.
我地PE又同4班ge女仔一起 , 哇 , 正正正 >w< 云云云云云云 .
之後開學禮 , 哇 , 勁勁勁熱 呀 !! 好彩唔係好耐姐 , 不過杜少榮就訓話咗好耐 , 比個開學禮仲要耐==.
之後返classroom , 搞一人一職 , d 無聊人成人做埋哂d無聊野 , 好討厭呀 .
之後放學 , 返到屋企即刻洗白白 , 之後zzzzzz
好鐘意返學學 . 
|