|
我新增咗3個明星的日記在我的連結 ( 頭3個 ) 大家去睇睇
好耐無打日記啦...
星期4啦 , 早上 , 我開rocker時 , 無啦啦呀貴大叫 : " 王~~~健~~~詩 "
果時我背著佢 , 唔知佢做咩無啦啦大叫我個名 , 之後佢又大叫 "你男朋友找你呀! "
果時呆咗 , 心想"我幾時彈出一個男朋友呀 "
另轉身 , 佢先話係我家姐個男朋友 , 好無聊 .
then , pe 堂 , 我跑no.3 都唔錯嫁 , 成40人喎 .
之後落堂 , 去女更換衫衫 , 岩岩出返來 , 就見0文健比人拉入女更 .
phy , 玩咗成堂=.= 都係d男仔呀 , 果6個男仔好鬼死衰 , 搶我身份証 .我想調位!!
晚上打邊爐 , 好多好多野食 , 食咗一個半鐘....
好好味 , 我仲拎咗好多多去食物盒 , 點知第2日唔記得帶=0=嗚嗚嗚....好慘呀....
第2日,我只我叫order , 在classromm 食 , 同敏敏 , 陳心怡 , pinky , 蕭蕭一起整壁報....last day .
只後果3堂唔洗上 , 因為要彩排 , 唉....好慘 , 成班d女仔走哂 , 得返3個女仔 .
好悶咁過咗果幾個鐘 , 我真係寧願上課..
星期5 , 姐係琴日 , dad mam 帶咗我去食自助餐 , 去富豪酒店...
嘩~~~超超正呀>w<
飽魚 , 魚翅 , 燕窩 , 生豪 ....要咩有咩 .
不過.....
最正的都係d甜品 , 成七十幾種呀 , 成座山咁多 , 仲有一個巧克力噴泉.....
面對咁多的甜品 , 我真係束手無策>w< 無從下手呀 .
每種甜品個樣令到我唔信 , 唔捨得食呀 , 但係食落又勁勁勁勁勁勁好味 , 超正呀>w<
我食甜品都食到番本呀.......
我好miss d咁正的甜品呀 . 最衰無帶相機呀 , 如果唔係影低佢..
最後 , 我飽到成隻死豬咁番咗home .
最近慧慧話星期6 , 日 找唔到我 ... 咁我在此講講啦 .
星期6 : 7:00am~5:00 這時間一定不在家 , 大家唔洗打比我啦 .
星期日 : 8:00am~6:00 亦不在家 .
|