琴日早上去到學校門, 見個男仔拎著個勁大的袋 , 先記得係有pe堂=0= 我完全forget咗.
係咁問人借衫褲 . 之後0文健幫我借咗衫 , 但係....件衫係勁勁, 係0文健個size -0- 我點穿? 之後花話借條p褲比我, 但是灰色的 , 又細又短, 真係岩岩包patapt咋 , 之後決定咗唔穿lu.
a班都有人無帶衫 , 我地2個無帶衫 , 個死人黃老太比盡面色我同呀雪 , 當我地係姑利 , 係咁叫我地拎野 , 又重喎 , 我地來回咗個pe室成廿幾次囉!
講到我地好似故意唔帶衫咁 , 去死啦 , 知唔知我地借衫借得好幸苦 . 我地搬完野又要企 , 回頭一看男仔果面 , powing同呀唔知邊個都無帶衫 , 但係佢地係sit , 仲好soft ! wa~果一刻我心想 , 點解我唔係男仔呢 ?
之後黃太點咗我同呀雪過去問話 , 之後佢指著呀雪話:我送2分比你! 所有人都o咗咀唔知咩事 , 之後先知原來係每人扣2分 , 我豪比你, 我大把分比你扣 , 之後佢又係咁點我同呀雪 , 我地2堂就係咁比佢點來點去 , 仲要比佢話: 快d呀!
           好嬲呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日 , 聽呀sor講 ,中文分卷好有問題 , 好多題都出錯咗 , 呀sir的話氣好鄙視 , 照我睇 , 出卷人有能係c班個0 or e班的潛水鏡
考maths, o咗咀 , 唔係話ling出咩?點解咁難ge?我覺得係我地個呀sir出囉 , 我聽係ling出 , 完全輕視咗份卷 , 唉~倏完maths後我無咗一半命lu.....之後仲要考a maths....
我覺得好討厭 , ,真的好討厭
這種感覺真的不好受
不過我一定要撐下去 , 再撐多2,3年就可以啦.
不過,我仲可以撐這麼久嗎?
每一次都只可咬緊牙關
正面迎接 , 滿身傷痕
但這種生活要過到幾時呢?
覺得自己真似垃圾
我討厭這裡, 放過我 ,誰人救救我 |