今日打排球 ,唉...我完全係一個體育白痴 , 完全無天份的 -,-
打到隻手勁勁勁勁勁勁勁多的紅點 , 好核突呀>x< 到宜家都未退呀!
云云一野打中胡婷個頭頂-0-見個排球立即反彈 , 胡婷見到正一正 , 好慘 , 死啦 , 胡婷會唔會變kai ga...?
云云kai力球 , 云彈 , 正中胡婷頭頂 , 正如phy所說 , 2物相撞得愈大力 , 接觸的時間就會愈短 , 雖然係咁 , 睇怕胡婷都會kai咗 , 好慘
早知唔咁大力啦 . 慧慧話去踏單車 , 但係我唔識的 , 記得幼稚園踏單車 , 我永遠係最後的一個 , 而且仲要遠遠拋離尾2果個----體育白痴
lunch同嘉嘉出咗去食.....好耐無出去食過啦 , kekeke
之後就係咁訓訓訓訓訓訓....
我唔發火就當我病貓呀 你去死啦!
我一直懼怕的事發生啦 , 歷史重演了 , 不同的是 , 角色調換了 , 咁我應該用咩態度面對呢? turn i ain't a good girl...
呀...係..我係理科人 , 唔該不要成日同我講d文科的事 , 歷史的事 ....我係理科人...同我講物理論就差唔多 .
|