SI22SO03
暱稱: 詩詩*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-15
2010-04-05
2009-09-17
2009-09-15
2009-07-14
文章分類
全部 (661)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy
穩子
CAT
DOGDOG
dora~多娃
EVELYN
FAT lun~
KIN
KOKO
ray 少
SING
vincent
寶威
大嘉
小玉
小強
云云
休澤日記
羊仔
吳潔
李海盈
呀 ling
呀月
呀花
呀芯
沛琪
易偉大
杰杰
盈盈~
美靈
許瑋諾
單單
陳心怡日記
惠惠
棋棋
著片
嘉嘉
慧慧
撒母耳團^0^
蕭蕭
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 661
留言總數: 978
今日人氣: 22
累積人氣: 39429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天

 

 
 


 
 

2007-05-25

今日真係比個perpect 吓死 , 宜家d低form , 真係睇唔過眼!

先 中2 , 做perfect頭髮咁長又唔束好 , 最最最頂唔順就係佢條裙 , 一入來我地成班o哂咀 =0=

露咗2/5個大脾出來 , 個樣又衰 , 隻腳又核突 , 要露都有料先有露啦 , 改到成條迷理裙 , 發 姣發到咁 , 最憎d女仔發姣.

之後d人係咁串佢  , 我都係其中一個 . 下次再著到咁入d班就唔止咁ga啦

pe唔洗上 , 黃太唔舒服 , 我地去哂a班玩 , 拎埋波子棋去~

lunch去咗m記食 , 我buy咗一個至專漢堡包 , 呀kin買咗一個餐+2個包...... 佢食完3個包+著條 , 我都未食完一個包-.-

我覺得自己fat中...係咁食野,  that great ^^

放學去咗5樓個小組討論 , 個題目真係勁勁勁悶,  之後問個呀sir改題目 , 個呀sir叫我地自己想 , 之後我話: 不如就 中大情色版啦

接納咗 . 之後我地就一直討厭 , 呵呵 , 無冷場~~

美美最高分 , 16.5 , 我就16 , 嗚.....差0.5.

其實唔係呀dir話一定要上我真係唔會上 , 我唔覺得講多一 兩次 , 會講得好咗囉 , 都幾無聊ga

放學有個8婆係咁望 , 睇戲 , 死開啦.

返家kin問咗我個問題 , 點會問個咁ge問題...

 

 

我一直害怕的事好像開始了....   /__\

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 23 日  星期三   晴天

 

 
 


 
 

2007-05-23

 

 

 

 

 

 

 

 

我要的是這些嗎?

不...我不是要這些.

那為何我又會...

我不知道.

我不懂分對與錯.

真的分到了,  我會理嗎?

當我喜歡的事 , 卻是錯的 , 那......

很像很像.

像  不等於 是.

要的,不是這樣.

那...

我應該如何是好?

"尋找獨角獸"

不一樣的感覺

一樣的歌

不一樣的時刻

一樣的我

不一樣的心.

 

總是像怪怪的.

不明白的問題.

我不明白....

 

 

在結尾我會快樂嗎?

問來多餘 , 因為我永遠

我已經唔會...

我對自己說的.

不過...我討厭.

 

我曾經以為

可是事實放於眼.

不是這樣.

or   50 50 吧

 

很多個,一個.

 

 

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天

 

 
 


 
 

2007-05-22

琴晚都無好好訓過 , 好緊張呀=口=

終於都到第2日lu , 姐係今日 , 今日是我的piano exam  day .

不過都係要咁早起身 , 打電話去school請假 , wa~個人係勁勁勁勁police , o咗咀 , 我以為打錯電話 , 鄉中幾時有個咁police的人接電話 充滿感情的同我講野.... 我唔知點請事假 , 就請病假 .

穿好衫,  帶埋健健織比我條手繩 =3= 仲話我唔見咗,  邊有喎.

本身係11:05考 , 我10:30去到 , 個人話可以去考了 , 考咗半個鐘 , ok啦 . 考完之後我已經好似老咗10年 , d精力比我用哂 .

本身打算緊返大埔 , 岩岩好12:00 , 就同健健食野 , 點知家姐話要同我食 , 食食下 , 佢原來一早知咗我同健健的事 , 係咁迫功 , 勁多野問 , wa , 我本身考試完已經虛脫,  仲要比佢疲勞轟炸我

前幾日同姐姐都無講野 , 唔知係唔係因為咁 , 佢一直由粉領食野開始 , 到大埔個口都無合埋過 , 支支喳喳 , 真係想死 , 真係深得我呀媽真傳!!!

返家企 , 睇黃金甲 , 好睇 , 不過唔係好知佢講咩-.-

 

好開心呢 , 好多人都話kin變乖咗 , 連勁憎kin的蕭蕭都係咁講 , ^^~~記得dogdog講"有無興趣信主聖穌基督呀?" wakaka , 我希望帶到kin信!

刊登時間︰ get me a sweet  kiss >3<   ---->    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]