| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |
|
暑假跟我告別了.....]'
|
終於到左今日啦...
今日係開學既大日子" 好興奮呢!
一番到去見到D人個個都高左好多哇
入校門個時見到2E[肥仔) 佢高左超多哇 嚇屎禾
唉...點解佢地可以咁死高嫁 真係有冇搞錯
以後冇得玩佢啦,, 超!!
之後番到去先知有個插班生牙 仲要係BBBBBBBOY!
好驚訝囉! 我由暑假一開始個時已經諗如果有個令仔插班生就好啦
點知見到佢真人真係唔只驚訝....之後仲有D驚喜
OH..最後 最後仲有D驚嚇TIM 可想而之真係有幾咩啦....下話
之後入禮堂 坐左好耐 悶死!
聽完一輪聽吾聽都一樣既野後就小息左陣
小息果時我地係咁討論波波&吳曼妮個{哈利4”)去左邊
講到爆血管咁制 NONONO 之後係咁玩....
然後上課室 首先分配喱D要做既野
之後唔知做咩冼Sir 冇啦啦讚自己令仔 仲好認真咁問我讚唔讚同
個時我寫緊野 都唔知發生咩事 無奈地答佢[超認同!]
THEN 自己搵位坐 我隔離係佳佳' 附近要係平時玩個D女仔啦
但要坐係隻猩猩前面囉 佢好討厭哇 妖妖妖!*
放左學去食野 再去銀座 因為佢地攞-智能證
之後佳&霞女黎左我屋企玩左陣
夜晚係到睇下D書,手冊,填下野咁
好唔捨得哇 好唔捨得個暑假
雖然真係真係冇咩做過 不過對我黎講都有D難忘既回憶
只係今年個暑假特別想要放耐D 如果可以番番去之前就好啦 KAKA!
今晚睇左我地班D女仔既日記 都幾多人都覺得開學好正
不過對我黎講只限第一日
遲D就真係好辛苦 幾有壓力下
雖然平時成日笑 比人個感覺好似冇咩野
不過係幻覺黎嫁姐!!
|
|
刊登時間︰2006-09-02 12:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 61 | »
|