| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
|
〃結局ˍ才開始了解你”
|
今日起身超凍,, 仲有雨落TIM
之後MOTHER又整早餐比我食(吾知會維持幾耐!!)
去到西鐵踏3-4到 但 Siu"佳已經係到等既lu
之後因為霞女*仲未黎所以我地走左先
今日d堂都冇咩特別
我同倩行去{達達]〞搵位個時食野 行過見到有隻死青蛙 好嘔心
去到達達有好多位 -0-早知唔洗行咁快啦 P佢K哇
走個時又行番個條路,, 波波,霞女佢地唔知個到有條屍(青蛙)〃
之後由於有車開出黎搞我地係咁行埋去個條屍到
Sin*即刻等佢地走到個到時大叫 嚇到佢地哇
佢地個樣超搞野 特別係"佳 嚇到佢面都紅哂 kaka!
行番學校個時我係咁扮"佳 岩岩驚個樣 哈哈***
放學同佳'去搭西鐵 之後見到“小萍, 所以同佢一齊行
因為佳"今日要補習 吾同我一個站落 >w<
夜晚凍到我震震下哇 但喱種冬天既感覺好正
令我諗起冬天好多開心既野
例如同大家去bbq 打邊爐 聖誕節.....
雖然真係好凍 但一諗到喱d回憶就會變得好暖
|
|
刊登時間︰2006-09-12 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 61 | »
|