| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
|
我興你 "像(兵 捉 賊] 般 追 與 趕”
|
今日好早出左門口,, 行到媽場見到佳佳係前面
KAKA! 之後同佢一齊去西鐵
番到去睇[不落之日]
今日上D堂冇咩特別 都係平時咁上下啦
不過個化學堂真係好無聊下囉
所以係咁同倩傾計
之後去食野啦同佢地 去左天盛茶餐廳
由於得好少時間 所以要食得好快
到左班主任堂係咁玩 仲搶左LONE張相
放學我扮左個偉人 "懶"偉大咁 不過人地開心自己又開心 多麼好呢!
之後又要去元朗影學生相 OH...
然後獨自回家 有點兒寂寞 冇法啦 佳要補習嘛
*******(以下是個人一些廢話 只係一時想出來的 不存什麼意義 如果覺得太長篇的話可以不看)******
行緊番去個時又諗左好多野啦... 都係D無關痛癢既事
我最近發覺自己身邊既人好似不斷咁成長
無論外貌,思想,成績等... 各樣都變得美好
感覺自己好差勁呢 明明大家一齊起步 但同佢地漸漸開始有D距離
有D人什至可能在一路行既時候回頭看看 已經見唔不到我了 因為他已遠遠咁拋離左我
而我...只是一路原地踏步咁 好似仲停留左係中一幼氣的時候
曾經有人也願意停係到等我 可惜因為距離太遠 等左好耐都等唔到我 只好放棄我
再有人也願意停下來為我打氣 但今次我無論點追點跑都見唔到他
不過今次不是因為距離 而是因為我意志不夠堅定 結果迷路了 又一次錯失機會
其實我一直很想有人可以帶令我離開這地 但可以做到的人可能不會存在
或者只有我的內心能做到吧!
|
|
刊登時間︰2006-09-06 12:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 61 | »
|