| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
|
從心_底喜歡你!."
|
今日又要排隊啦! 超煩哩 ><"
之後生物堂 令仔冼比左條人地生仔既片我地睇
正!* KAKA
英文堂又做D無聊野啦 搞到好想訓覺
THEN係中文堂!
作文 正爆..本來仲有好多野要寫
但只限600字 頂佢-0- 搞到要擦番好多哇
LUNCH! >W<
正準備行出去買 點知落狗屎咁大雨
同霞女跑番上507攞姐 跑完真係得番半條人命囉
仲要氣都未透順就即刻要同霞女,SIN,KWAN撲出去天盛街市BUY野食
問你屎未! (唔怪得番學比放假瘦D啦 哈哈)
之後行到反SCHOOL超熱囉 冇落雨,仲出太陽TIM OH...
諗住可以安心咁食野啦終於 點知我買個D米粉超難食
之後視藝堂了 HAPPY
今堂畫人頭 個個都畫得好搞笑
放學佢地話搵我做壁報既組長 但我唔知自己做得好唔好呢?!
唔想比人話我扮野哇! ><"
夜晚睇GANTZ 超爆正 熱烈推薦 不過好變態的 哈"
睇哂26集卡通了 最尾個集好好睇唷 之後要睇埋漫畫
P.S(今朝番學見到小白臉 又型左啦佢 頭好好好好令呢!
仲有哇小欣話今日H.K有地震哇 我都好想FEEL下)

|
|
刊登時間︰2006-09-14 09:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
  
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 61 | »
|